|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Isbilen - nå?Du trenger ikke beskrive den, jeg har opplevd den flere ganger og jeg syns fremdeles folk overdriver sterkt.
![]() |
#44 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Isbilen - nå?
Joda. Og femåringen er ram på avslapningsøvelser.* Men det hjelper ikke på det faktum at det er ubehagelig å bli vekket når man akkurat har sovna.
![]() |
#45 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvis du ikke skjønner hvordan man kan bli plaget av 2 minutters bjelling fra isbilen, så skjønner jeg godt din frustrasjon over dette du kaller sutring.
Kanskje du burde fått en øreskyll? Eller kanskje du bare har god isolasjon i veggene? Jeg bare knegger litt igjen, litt sånn emosjonell i dag
![]() |
#46 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2010
![]() |
![]() Sv: Isbilen - nå?hvis det er så att lyden fra isbilen er så plagsom så er det alltid mulig og snakke med selgeren på bilen si ifra på en skikkelig og fornuftig måte så lager dere en god komunikasjon , om ikke du ønsker isbilen så er det fullt mulig att det er mange andre i samme gate som ønsker den og isbilen kan ikke være alle steder mellom kl 17 og 19 det skulle ikke være så vanskelig for di fleste og forstå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
den hemmelige ismannen?
![]() |
#49 |
Sviiisj!!
|
la oss ikke være så fordomsfulle. Is-damen? Eller en is-elsker av dimensjoner?
![]() |
|
|