|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Isbilen - nå?Jeg ble helt forfjamset!! Klokken er halv ni, og jeg har akkurat fått storejenta i seng. Hun var nesten sovnet, og hva i hel..... begynner å bråke utfor?? Isbilen!!! Helgoland altså! Er det mulig? "mamma, det er jo isbilen....
![]() |
#2 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Isbilen - nå?Jeg har hørt lignende historier, om jeg ikke husker helt feil, har det vært en tråd om dtte tidligre.
![]() |
![]() |
#4 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Isbilen - nå?Etter i går kveld så har jeg skrevet lang klagemail til HjemIs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Isbilen - nå?Utrolig kjipt altså. ALTFOR seint. Alt etter kl. 19 burde være forbudt.
![]() |
#7 |
Står på egne ben
![]() Sv: Isbilen - nå?Her er forøvrig svaret jeg fikk fra HjemIs i dag på mail:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Isbilen - nå?Her kommer den bare på formiddagene heldigvis, men den kjører jo igjen med EN gang så jeg har mer enn én gang stått i gata med lommeboken og sett gråtende etter bilen. Okei ikke gråtende da, men sur og issugen!
![]() |
#10 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Isbilen - nå?Isbilen her har åpenbart en Kitty-radar, ettersom den kommer dagen etter at jeg har sluttet med sukker, og er så fysen at jeg omtrent henger i gardinene.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Isbilen - nå?Jeg har hytte like ved et lite tettsted øverst i Gudbrandsdalen. Der passerer isbilen klokka 22.30 fredag kveld og den står jaggu meg flere minutter med klokka dingende utenfor bygdahuset der. Jeg tror dette er Hjem-Is, så det de skriver i mailen som er referert lenger opp her ang kjøretid til 20.30 er jo bare tøys! Jeg liker ikke isbilen og boikotter den fullstendig. Her kjøpes isen på matbutikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Isbilen - nå?Her kommer den norske isbilen på ukedager LENGE etter sengetid.. og det er like fordømt irriterende hver bidige gang...
![]() |
![]() |
#13 |
Drømmer
|
![]() Sv: Isbilen - nå?Her kommer den før vi kommer hjem , så vi får aldri kjøpt is.Irriterende det å. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
sporadisk
![]() Sv: Isbilen - nå?"Vi holder oss godt innenfor vanlige ro-tider (22.00/23.00 – 7.00). "
![]() |
#15 |
sporadisk
![]() Sv: Isbilen - nå?
Storejenta så isbilen med egne øyne i fjor sommer, og den laget den lyden. SÅ hver gang hun hører den lyden, så er det opp og hopp "IIIIIIS"
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Isbilen - nå?
Det varierer veldig. Der vi bodde før (i blokk) var det strengt forbudt å drive med hamring og boring etter kl. 19, mens der mamma bor (også i blokk) er det kun reglelen om ro mellom 23.00 og 07.00 som gjelder. Her vi bor nå er det vel ingen regler, siden det ikke er borettslag (rekkehus, selveier). Eller gjelder 23-07-regelen overalt?
![]() |
#17 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Isbilen - nå?Fra Kaninbloggen:
![]() |
#18 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Isbilen - nå?Her ser jeg isbilen kjører forbi til stadighet rundt 14 (hvem er hjemme da bortsett fra jeg som er sykemeldt liksom??), men jeg hører ALDRI noen plinging?
![]() |
#20 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Isbilen - nå?Men, Hjemis, hør nå her. Vi lever i 2010. SMS-alderen! Hva med om folk kan melde seg på en sms-liste og få en sms når isbilen har kommet? Samt faste tider for når den kommer. Så slipper dere å plage resten av nabolaget som ikke er interessert?
![]() |
|
|