Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Flørter du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-10, 16:54   #41
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flørter du

Tja, om definisjonen for flørting er å smile, le masse, få andre til å le og komme med litt frekke kommentarer så flørter jeg ofte og mye.
Er veldig klar på hvor grensen går, og tåler ikke om noen tar på meg eller gjør kommentarene "skitne".
Jeg kan gjerne småprate med betjeningen i butikken, smile litt og le litt. Neppe så det er slitsomt.

Gammel 25-05-10, 17:01   #42
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flørter du?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg flørter med alle stort sett hele tiden. Det er bare sånn jeg er. Ikke sånn seksuelt ladet flørting med alle altså, bare sånn hyggelig-flørt. For det meste. Kvinner som menn, unger som eldre.

Og der definerte bæret mitt flørteliv, så da slipper jeg det selv. :lat:

Jeg er en flørt!

Gammel 25-05-10, 17:03   #43
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å være grei og omgjengelig ser jeg vel egentlig ikke på som flørting, men kanskje det er en form for flørting det også.

Gammel 25-05-10, 17:56   #44
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg flørter som Kirsebær. Med alt og alle, hele tiden.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 18:13   #45
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Flørting i form av høg latter, morsomme kommentarer, koselige blikk og slikt, bedriver jeg med kollagaer, men det ligger på det nivået der, og det er aldri ment som noe annet.

Gammel 25-05-10, 18:18   #46
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Nei, jeg er ingen flørt. Det er ikke min greie.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 18:52   #47
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror ikke jeg flørter, gjør jeg det er det i hvert fall ikke bevisst. Jeg har noen mannlige kolleger som jeg trives veldig godt sammen med, og som jeg har en mye ledigere tone med enn med resten av kollegene. Spøk, fliring, tull og tøys med dem er bare akkurat det, og ikke ladet med intime tvetydigheter eller undertoner.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 18:57   #48
alana78
Nybegynner

Medlem siden: May 2010
alana78 har et hav av muligheter foran seg
Standard

vis jeg flørter så er det ubesvist.

alana78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 19:54   #49
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å jada. Livet hadde vært mye kjedeligere uten flørting.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 19:58   #50
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jah - masse flørting!
Men sånn uhøytydelig humor-flørting, da - ikke heavy femme-fatale-flørting.

Gammel 25-05-10, 20:02   #51
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Jeg også savner flørtekollegaenmin. Jeg er forøvrig mye mer komfortabel med uskyldig dagtidsflørt enn ute-på-byen-flørt. Nettopp fordi det første er helt uskyldig mens det andre gjerne ligger forventninger bak av den andre parten, særlig om det er noen man ikke kjenner fra før.

Jeg savner også kollegane mine. Og liker også bedre å flørte med folk som vet at jeg ikke legger noe i det. Selv om det har slått meg at det kanskje ikke alltid er like åpenbart for de som observerer flørten at det ikke er noe i det. Men drit og dra, jeg gidder ikke å henge meg opp i hva andre tenker om den saken, så lenge både jeg, flørteobjektene og mannen min vet at jeg er godt gift og har planer om å forbli det

Gammel 25-05-10, 20:20   #52
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Dere som flørter konstant, dere er sikre på at dere ikke bare er hyggelige og omgjengelige sammen med andre da? I mitt hode er det noe annet enn flørting. Jeg er er hyggelig og omgjengelig, men sjelden jeg egentlig FLØRTER ja.

Gammel 25-05-10, 20:29   #53
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg flørter med alle stort sett hele tiden. Det er bare sånn jeg er. Ikke sånn seksuelt ladet flørting med alle altså, bare sånn hyggelig-flørt. For det meste. Kvinner som menn, unger som eldre.

Jepp!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 20:32   #54
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Dere som flørter konstant, dere er sikre på at dere ikke bare er hyggelige og omgjengelige sammen med andre da? I mitt hode er det noe annet enn flørting. Jeg er er hyggelig og omgjengelig, men sjelden jeg egentlig FLØRTER ja.

Nei, jeg flørter definitivt med de jeg sier jeg flørter med. Ikke bare snakk om å være omgjengelig og hyggelig, selv om det er mange jeg er det med også, selvfølgelig. Det er en distinkt forskjell i tone og kroppsspråk på å være hyggelig og omgjengelig, og på å være flørtete.

Gammel 25-05-10, 21:54   #55
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Tja, sånn egentlig er jeg vel en flørt.

Men for tiden jobber jeg mest med kvinner midt i livet og gamle menn. Jeg blir flørtet med, men å flørte tilbake med mannfolk på over 70 er ikke helt min greie.

Men egentlig har jeg nok bremset litt, ble litt skremt av en episode for noen år tilbake.
Det begynte en ny gutt/mann hos oss, en kjempesøt sak som flørtet med alt og alle. Og som de fleste andre flørtet jeg litt tilbake (på en humoristisk og morsom måte, trodde jeg i allefall), eneste forskjellen er at jeg plutselig hadde han på døra en sen kveld. Det skjedde ikke med noen av mine andre kollegaer. (Og jeg var ikke mer heftig i flørten enn de altså. )

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 23:01   #56
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Nei, jeg flørter definitivt med de jeg sier jeg flørter med. Ikke bare snakk om å være omgjengelig og hyggelig, selv om det er mange jeg er det med også, selvfølgelig. Det er en distinkt forskjell i tone og kroppsspråk på å være hyggelig og omgjengelig, og på å være flørtete.

Veldig enig!

Jeg er blid og omgjengelig med de fleste, men endel jeg flørter med ja. Og spesielt et par av gutta på jobben De er homo begge to, og det er så befriende å kunne flørte litt skikkelig med de. Det kan jo IKKE misforståes

Gammel 27-05-10, 21:07   #57
Abeline
Aktiv

Abeline har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Nei, jeg flørter vel heller sjelden. Det er liksom ikke meg.

Tror ikke noen flørter med meg heller.

Meg og!

Abeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 12:25   #58
Halkatla
Fullverdig medlem

Halkatla sin avatar

Hvor: Rogaland
Halkatla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja, flørter med kunder og venner. Ved å blunke, smile, en kommentar med litt snert...
Det er mange måter å flørte på...

Gammel 29-05-10, 12:30   #59
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Ja - hele tiden.

Gammel 29-05-10, 12:32   #60
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det gjør jeg. Mest på jobb.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:40.