Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem fulgte deg til alteret?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvem fulgte deg til alters?
Mamma 1 0,39%
Pappa 121 47,45%
Stemamma 0 0%
Stepappa 3 1,18%
Den jeg giftet meg med 22 8,63%
Jeg gikk alene 9 3,53%
Jeg satt og ventet ved alteret 2 0,78%
Sønn 2 0,78%
Datter 1 0,39%
Bestemor 0 0%
Bestefar 3 1,18%
Onkel 0 0%
Tante 0 0%
Venn 0 0%
Veninne 0 0%
E'kke gift! 25 9,80%
Dustepåll 1 0,39%
Va'kke no' alter i mitt bryllup 59 23,14%
Andre 4 1,57%
Familiens hund 2 0,78%
Deltakere: 255. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-10, 17:53   #41
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem fulgte deg til alteret?

Det var ikke noe alter på Sorenskriverkontoret, og jeg gikk opp trappa helt selv.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 18:00   #42
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stepappan min fulgte meg til alters, når jeg giftet meg med min mann.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 18:03   #43
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Pappa fulgte meg opp til alteret. For meg var det en flott opplevelse.

Jeg vil ikke si at jeg ble tvangsgiftet eller noe slikt - jeg gikk av egen fri vilje
Selv etter snart 15 år kan jeg kjenne på følelsen av å ha pappas trygge arm å holde i mens jeg ble ført opp til min kommende mann, som jeg da skulle flytte sammen med og dele resten av livet med

Gammel 28-05-10, 18:07   #44
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Pappaen min og jeg gikk sammen over plenen. Det var fint.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 18:07   #45
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Min søster bar eldste, på da snart ett år, gikk inn først, min far og jeg kom like bak dem. Min andre søster (forloveren min), hennes mann (forloveren til min mann), og mannen, da samboeren, satt fremme i kirken.

Den var ett nydelig øyeblikk i mitt liv som jeg aldri ville ønsket annerledes, verken da eller nå.

Min bror delte ut programmet ved inngangen før oppstart, min beste venninne leste noe fra bibelen og en annen venninne/nabo sang. Det var en fantastisk og herlig dag.

Gammel 28-05-10, 18:33   #46
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Far hentet meg forresten på gården til fetteren min - mannen min og jeg bodde der da vi giftet oss - og så gikk vi sammen til kirken, bare han og jeg. Det var spesielt og fint.

Sist redigert av Inagh : 28-05-10 kl 18:42.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 18:39   #47
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Det var pappa som fulgte meg opp. Vi giftet oss i den norsk/svenske kirken i Fuengirola i Spania.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 18:40   #48
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville at min far skulle følge meg opp, men det ville ikke min far. Det ble til at mannen min og jeg gikk opp sammen. Det var fint egentlig.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 18:45   #49
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Pappa.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 18:47   #50
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Pappa fulgte meg, han ba så pent om han ikke kunne få følge meg opp kirkegulvet.
Jeg var egentlig veldig usikker på om jeg skulle stemme pappa eller stepappa, for biologisk sett er han stepappa. Men det er han jeg har vokst opp med og kun han jeg kaller pappa, så da ble det pappa-alternativet.

Gammel 28-05-10, 18:53   #51
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Va'kke no alter i mitt bryllup.

Gammel 28-05-10, 19:03   #52
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Vi er såpass gammeldagse at vi gikk opp sammen. Pappa hadde ikke noe med saken å gjøre, det var jeg og husbonden som var blitt enige om å dele livet sammen. Dermed gikk vi inn til dommeren og tok hverandre i hånda på det.

Tradisjonen med at faren gir bort dattra er maks 100 år gammel her i landet. Det vanlige før borgerskapet importerte de skikkene, var at brudeparet gikk inn sammen. Og det er laaange tradisjoner for å få unger sammen før man giftet seg. Det var jo ikke så ofte at presten kom til alle utkantsstrøk.

Gammel 28-05-10, 19:15   #53
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er ikke gift og kommer nok ikke til å gifte meg heller. Dersom jeg noen gang ombestemmer meg så kommer jeg ikke til å gifte meg i en kirke.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 19:22   #54
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Stefaren min. Dvs siden jeg ikke har kontakt med min biologiske far, så ser jeg på og kaller stefaren min for pappa da.. Avsporing.

Gammel 28-05-10, 19:24   #55
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Va'kke no alter i mitt bryllup. Men vi rusla opp til dommeren sammen.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 19:26   #56
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Pappan min.

Jeg kunne ikke valgt noe annet, det ville vært helt fjernt for meg. Pappa var alene med meg fra jeg var 4 år, og vi har alltid hatt et veldig godt forhold. Han var veldig stolt !

Gammel 28-05-10, 19:30   #57
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Lillebroren min

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 19:33   #58
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Min pappa følger meg opp gulvet neste lørdag

Gammel 28-05-10, 19:33   #59
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Den jeg giftet meg med

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 19:37   #60
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg gikk alene, vi giftet oss på en strand.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41.