Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem fulgte deg til alteret?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvem fulgte deg til alters?
Mamma 1 0,39%
Pappa 121 47,45%
Stemamma 0 0%
Stepappa 3 1,18%
Den jeg giftet meg med 22 8,63%
Jeg gikk alene 9 3,53%
Jeg satt og ventet ved alteret 2 0,78%
Sønn 2 0,78%
Datter 1 0,39%
Bestemor 0 0%
Bestefar 3 1,18%
Onkel 0 0%
Tante 0 0%
Venn 0 0%
Veninne 0 0%
E'kke gift! 25 9,80%
Dustepåll 1 0,39%
Va'kke no' alter i mitt bryllup 59 23,14%
Andre 4 1,57%
Familiens hund 2 0,78%
Deltakere: 255. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-10, 15:09   #1
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem fulgte deg til alteret?

Spinoff ja, men hadde egentlig tenkt på dette før den andre tråden dukket opp.
Var tema i rettpå på P1 i dag.

Påll kommer!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 15:12   #2
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem fulgte deg til alteret?

Jeg fant veien selv.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 15:13   #3
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke noe alter, ikke noe følge.
Pappa og kona hans kjørte meg til tinghuset. Utenfor møtte jeg mine to forlovere, og sammen gikk vi inn i hallen hvor min kjære ventet. Det var spennende og nesten magisk og stå i det store rommet og vente på at vi skulle inn og bli viet.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 15:13   #4
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gikk nemlig sammen med mannen, og han hadde vår da 19 mnd gamle sønn på armen. Og nå har jeg jo oppdaget at det er veldig politisk korrekt

Gammel 28-05-10, 15:14   #5
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Ikke noe alter, ikke noe følge.
Pappa og kona hans kjørte meg til tinghuset. Utenfor møtte jeg mine to forlovere, og sammen gikk vi inn i hallen hvor min kjære ventet. Det var spennende og nesten magisk og stå i det store rommet og vente på at vi skulle inn og bli viet.

Va`kke no`alter i mitt bryllup

Gammel 28-05-10, 15:15   #6
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke gift. Og om jeg skulle finne på å gifte meg blir det neppe kirkebryllup.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 15:16   #7
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...

Sist redigert av rine : 08-03-15 kl 13:31.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 15:16   #8
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Hva med alternativene bror/søster?

Jeg er forøvrig ikke gift. :bmrk. evig singel:

Gammel 28-05-10, 15:28   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en av disse bakstreverske kvinnene som min far med min side opp til alteret. Og det eneste som lå bak det - jeg syntes det var kjempehyggelig, og det er et minne jeg alltid vil se tilbake med glede på.

(Jeg hadde forresten to brudesvenner og ei brudepike også. )

Sist redigert av Inagh : 28-05-10 kl 15:34.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 15:33   #10
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg savner alternativet:
Mann, barn, forlovere og samboer til forlover.

:jo flere vi er sammen:

Gammel 28-05-10, 15:40   #11
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi giftet oss hos sorenskriveren kun sammen med forlovere. Såvidt jeg husker gikk vi sammen alle fire.

Gammel 28-05-10, 15:43   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var ikke alter i min vielse. Giftet oss på tinghuset og vi gikk vel inn i samla flokk hele gjengen.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 15:51   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

He he - jeg ser det er 15 som har svart "pappa" - men det er bare jeg som har guts til å innrømme at jeg er bakstreversk og kvinnefiendtlig, tydeligvis.

Jeg angrer ikke, og kommer aldri til å angre på det valget, uansett hva det nå egentlig må symbolisere.

Sist redigert av Inagh : 28-05-10 kl 16:00.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 15:52   #14
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pappa var snill og hentet meg hos frisøren fordi det var et lite stykke å gå til Tinghuset og det regnet. :bergenser:

Inn til vielsesrommet gikk vi vel i litt rotete følge, men jeg mener at jeg gikk inn med min samboer og ut med min mann.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 15:54   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor er flervalgsen?
/dustepoll/

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 15:55   #16
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og Gubben giftet oss alene i Stockholm - ikke noe alters, bare oss, vitner, dommer og guds frie natur. me like

Om jeg hadde giftet meg med han jeg var sammen med da jeg hadde min trosmenighetskarriere, så har enten broren min eller hans far (som jeg var veldig nært knyttet til that is) ført meg fremt til alteret. - Om pappa har levd, har jeg sikkert valgt han.

Gammel 28-05-10, 16:03   #17
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og mannen gikk sammen. Det ble vel hele fem skritt eller noe, siden vi giftet oss i et knøttlite stabburskapell.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 16:05   #18
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Pappa.

Vi giftet oss i kirka, før vi flyttet sammen og fikk barn. Det er jo nesten eksentrisk i våre dager.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 16:23   #19
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Burde ikke denne pollen ha "livealternativer" også? I dag er jo fødsler og bryllup og skilsmisser direkteoverført. Eksempel:
Jeg går alene.
Jeg sitter og venter ved alteret.

Jeg beklager min hyperaktivitet på FP i dag. Jeg sitter på lesesalen og leser til eksamen (les: surfer på nett).

Gammel 28-05-10, 16:30   #20
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Pappaen min

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.