Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor er det blitt av mennene på forumet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-10, 12:19   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Hvor er det blitt av mennene på forumet?

Ja, jeg kan bare konstatere at ihht fiskestandard så er ikke han jeg bor sammen med mann jeg.

Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 12:21   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Her er noen harde tall med antall innlegg postet siste 30 dager for de mennene jeg kom på i farten. Blir litt feil siden poster på Skravleforum ikke telles med:

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ja, jeg kan bare konstatere at ihht fiskestandard så er ikke han jeg bor sammen med mann jeg.

Du kan bare ikke lese, smilefjes. Har uthevet for deg nå.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 12:23   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Chiffre er også her.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 12:51   #4
Chiffre
Profesjonelt paranoid

Chiffre sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Chiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Chiffre er også her.

Åh! Det er noen som husker meg!

Chiffre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 12:33   #5
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Hvilken interessant aktivitet er det som har flyttet inn i bloggene? Her har jeg visst gått glipp av noe.

Ellers er jeg her sånn av og til når tiden tillater det. Synes FP er et ålreit forum. Riktignok blir det mye drama i enkelte tråder, men de trenger man ikke lese. Og i enkelte andre tråder føler man seg som om man fulgte etter damene på do og tyvlytter mens de skravler. Utover det vil jeg si det er ålreit å være mann her. Og så har jeg muligheten til å stalke kona mi online.

Jeg for min del er meg selv overalt jeg ferdes. Bortsett fra at jeg hadde en periode jeg spilte Guild Wars med jenteavatar, men det var mest fordi jenteavatarene var veldig pene og gutteavatarene så ut som om de var sparket ut av nærmeste lugubre treningsstudio på grunn av overdreven bruk av anabole steroider. Jeg skulle tross alt stirre på denne karakteren noen titalls timer.

Til mitt forsvar utstyrte jeg henne med hår, utseende og navn tilpasset min kone. Og alle i guildet mitt visste hvem jeg egentlig var. (Med det håper jeg å slippe sofaen i natt).

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 15:18   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Juste er en sjarmis, altså.

Gammel 14-06-10, 20:33   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ryli hadde det veldig greit sist jeg hørte fra han. Det er en god stund siden nå men, jeg tror ståa er bra.

Ellers så kunne det vært fler menn her. Hva med å rekruttere litt?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 21:43   #8
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg mener å ha gjort mitt.

Gammel 14-06-10, 21:53   #9
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg mener å ha gjort mitt.

Dere har vel noen single alenefedre-venner som kan komme inn her?

Gammel 14-06-10, 21:55   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere har vel noen single alenefedre-venner som kan komme inn her?

Jeg har ikke så mange alenefedrevenner, men har rekruttert både mannen min og broren min, og vært med-rekruttør for en kamerat også, så jeg er sikker på at det er andre her som har mer uutnyttet potensiale enn jeg.

Gammel 14-06-10, 21:47   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har prøvd, han nekter.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 13:07   #12
Frantzen
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 13:15   #13
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Får man lov til å få tilgang til Kitty sin blogg om man ber pent?

Høres ut som det var mer liv der, enn hos meg ihvertfall .

Gammel 14-06-10, 21:51   #14
Joika
Pauset

Standard

Jeg er på et forum som i hovedsak omhandler Linux. Jeg tror jeg er i stort mindretall som jente der. Men der holder de seg til Linux da, og de er mest opptatte av å være flinkest, og lite opptatt av å brette ut privatlivet sitt med mindre det er snakk om hva slags hardware de har hjemme. Litt kjedelig.

Gammel 15-06-10, 12:49   #15
Chiffre
Profesjonelt paranoid

Chiffre sin avatar

Chiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populær
Standard

Men der holder de seg til Linux da, og de er mest opptatte av å være flinkest, og lite opptatt av å brette ut privatlivet sitt med mindre det er snakk om hva slags hardware de har hjemme. Litt kjedelig.

Du skal jo ikke se bort fra at maskinvaren deres faktisk er mer interessant enn resten av privatlivet.

Chiffre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 13:03   #16
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chiffre, her.

Du skal jo ikke se bort fra at maskinvaren deres faktisk er mer interessant enn resten av privatlivet.

Jeg har noen bekjente jeg kan godt forestille meg å passe inn i denne beskrivelsen.

Gammel 15-06-10, 17:42   #17
Joika
Pauset

Standard

Antageligvis er den det. De verste nerdene tenderer til å ikke gjøre så mye annet enn å, ja være nettopp det, nerd.

Gammel 15-06-10, 19:45   #18
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Nå nå. Når en maskinvareentusiast er gift meg noen som meg f.eks, er hans hverdag alt annet enn kjedelig.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 21:54   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan ta med nerdevennene dine hit, Joika.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 21:57   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alenefedre er sjelden alene lenge i min omgangskrets, så jeg tror ikke jeg rekker noe rekruttering.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
menn

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.