|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Unødvendig utstyr til vogn og babyJeg har den nederste solskjermen der og den er genial. Kan justeres masse og har høy solfaktor. Brukte den når vi var på Rhodos i fjor. Dro den litt lenger ned når han skulle sovne og når han sov stilte jeg den inn sånn at han ikke fitt sol i ansiktet. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Unødvendig utstyr til vogn og baby
Nesten så jeg tror vi har sett samme menneske, det kan da ikke være flere som går rundt å dekker til vogna med dette. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Unødvendig utstyr til vogn og babySånn solskjerm er genialt - skjermer både for sola, og enda mer aktuelt her i Trøndelag: for snø og regn.
|
|
|
#45 |
|
Personlig pessimist
|
Vi hadde også en sånn. Passet på flere vogner, og særlig genial på Zappen sist vi var på Rhodos.
|
|
|
|
#46 |
|
Øyboer
Sv: Unødvendig utstyr til vogn og babyPå Rhodos hadde vi den på Buggsteren. Passer på Twisten også, men best på buggsteren. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Unødvendig utstyr til vogn og babyHelsedirektoratet har laget en brosjyre der de fraråder å dekke til vogna med tepper o.l. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
maler
|
Sv: Unødvendig utstyr til vogn og babyHvor selger de sånn solskjerm? Og hvordan festes den, som i får jeg festet den på min oth?
|
|
|
#51 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg kan ikke huske om jeg brukte den på OTH'en, men jeg likte uansett bedre Shade-a-babe på den. Nesten identisk med OTH sin originale solskjerm, men billigere.
|
|
|
|
#52 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Unødvendig utstyr til vogn og babyJeg har en Simo-skjerm og en Simo-vogn. Solskjermen har en slags knapper, og inni kalesjen er det tilsvarende hemper disse knappene festes i. Tror de selger Simo-skjermen på vanlige barneutstyrsforretninger. En venninne av meg har annen vogn, men bruker Simo-skjermen likevel. Hun har festet noen punkter med borrelås på solskjermen og i kalesjen.
|
|
|
#54 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Unødvendig utstyr til vogn og babyJo, det er sånn der badestol. Vi tenkte vi kjøpte om vi savnet. Vi har ikke...
|
|
|
#56 |
|
Introvert textrovert
|
Badestol. Funket bedre for oss å holde babyen. Fikk ham ikke stødig i stolen uansett.
|
|
|
#57 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Unødvendig utstyr til vogn og babyDet er greit å utvise litt skjønn i sånne tilfeller. Å dekke åpningen de minuttene det tar før babyen sovner, må vel være greit, med mindre man går utifra at alle andre er evneveike og sikkert ikke skjønner at det blir tettere luft etterhvert. Jeg har aldri hatt et ønske om å røske tepper bort fra åpninger, men jeg er sikkert velsignet ettersom jeg aldri har sett foreldre bruke tykke heldekkende ulltepper o.l. foran åpningen. Jeg ser hullete helsetepper foran, og i de tilfellene hvor teppet har dekket hele åpningen, er det som regel glipper på sidene.
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 19-06-10 kl 19:45. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Whatever, never mind
|
De to jeg linket til er fra http://www.lilleprinsen.no/. Jeg har også sett disse to i en babyutstyrsbutikk. Sist redigert av Éowyn : 19-06-10 kl 20:23. |
|
|
|
![]() |
|
|