|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg ...æh...jeg får ikke til å laste ned ringetone.. Jeg tror jeg må åpne en tjeneste eller noe først, for det går bare ikke. Hvis noen har noen tips om hvordan, så blir jeg evig takknemlig, for jeg har riiiiing, riiiiing, riiiing og det er kjedelig.
![]() |
#43 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Ringentonen(e) min(e) sier forresten at jeg er mamma og har ganske variert musikksmak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?http://www.youtube.com/watch_popup?v...GK8U&vq=medium
![]() |
#46 |
Javel
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?På privattelefonen har jeg Lonesome Traveller med Paperboys, men når mannen ringer har jeg James Bond Theme som fulgte med telefonen. På jobbtelefonen har jeg Alicia Keys og Jay-z med Empire state of mind.
![]() |
#47 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har noe romskipaktig fra Julian Berntsen. Det høres ut som om et romskip, kan ikke skifte tone så ofte - ettersom jeg da ikke kjenner igjen min egen telefon.
![]() |
#49 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?(Kilde: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#50 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har denne generelt: (Kilde: youtube.com) Og denne til Luftslottmannen - noe som egentlig er litt dumt, for den er vanskelig å høre straks: (Kilde: youtube.com) Og denne til en venninne jeg har kuttet ut. ![]() ![]() (Kilde: youtube.com)
![]() |
#51 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har introen til True Blood |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Jeg har Muse - resistance! Fordi den er bra Sist redigert av iben : 29-06-10 kl 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Steiketakkehatar
![]() |
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?
Jøss.
![]() |
#55 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Har en standard SE ringetone (What's left), er for lat til å drive å skifte i tide og utide.
![]() |
#56 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Her er min, tror ikke den sier så mye om meg annet enn at jeg liker sangen og at jeg er dårlig på å skifte melodi.... (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?
![]() |
#59 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?som vekkelyd har jeg den søteste colareklame sangen. Fordi det er umulig å våkne å være sur når man hører den. :hjerter. (Kilde: youtube.com) Som ringetone har jeg Fit but you know it av The streets (Kilde: youtube.com) Fordi den er kul. Og ... vel... jeg er jo også kul, så det passer bra. ![]()
![]() |
#60 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva sier ringetonen om folk?Nokia tune.
![]() |
![]() |
|
|