Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva jobber du med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 18:49   #41
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av C@mill@, her.

Akkurat nå jobber jeg med barnevogner og barneutstyr

Drømmejobb for en Miss

Opprinnelig lagt inn av Misty, her.

Jobber som butikksjef i en butikk som selger telekommunikasjon.

Heldiggris! Elsker dippedupper
Selv er jeg sykehuslege. Dr. House er mitt forbilde.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 19:24   #42
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*poff*

Sist redigert av Veronal : 12-12-06 kl 19:08.
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 19:37   #43
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er prosjektleder i et IT-firma.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:08   #44
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er statsviter og jobber som rådgiver i et direktorat. Har alltid jobbet med utviklingsprosjekter.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:09   #45
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barnehagestyrer

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:15   #46
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pr dags dato - permisjon fra stilling som Multimedia annonsekonsulent, som er et fint ord for å selge reklame til faste bedriftskunder i mange kanaler (avis, tv, nett, radio&dm). Får heldigvis endel kreativ utfoldelse, samt ofte ansvar for total markedsføringsplan for mindre bedrifter som ikke evner å tenke ut sånt selv.

Har søkt på stilling som avdelingsleder i et internasjonalt konsert som driver med bl.a renhold og catering. Trenger leder- og driftserfaring. Innebærer total drift av en avdeling med 25 ansatte. Håper jeg får den, men vet ikke det før i slutten av oktober.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:25   #47
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg jobber som oversetter.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:47   #48
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Jeg jobber som ingeniør innen kraftforsyningen.

Gammel 26-09-06, 21:02   #49
Nilda
Nybegynner

Nilda har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er regnskapsfører.

Nilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:11   #50
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jobber på sentralbord/resepsjon og trives godt med det.

Sist redigert av Estrella : 26-09-06 kl 21:17.
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:13   #51
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sosionom og jobber ved et sykehus

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:14   #52
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Først og fremst er jeg student. Tar årsenhet i norsk. Dernest jobber jeg som tilkallingsvikar som lærer på en barneskole.

Gammel 26-09-06, 21:16   #53
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg er optiker men jobbet som daglig leder i en gullsmedkjede før jeg gikk ut i permisjon.
Nå har jeg flyttet og er i permisjon i 3 dager til.

Gammel 26-09-06, 21:19   #54
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Selv er jeg sykehuslege. Dr. House er mitt forbilde.

Til og med vært legen min

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:40   #55
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Til og med vært legen min

Stemmer det! Det hadde jeg faktisk glemt! Husker det jo nå altså, men det var borte for meg! Tillitsvekkende

Gammel 26-09-06, 21:42   #56
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er sosionom og jobber med barn som har spesielle behov.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:51   #57
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er dr.ingeniør. Jobber mest med forskning og konsulentvirksomhet, det er mye anvendt matematikk i det jeg driver med.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:52   #58
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg er pleier i eldreomsorgen (omsorgsbolig) og kombinerer jobb med fulle studier i sykepleie.

amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:57   #59
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er hjemme i fødselspermisjon, og skal være dagmamma en stund før jeg skal begynne studiene.

Er halvveis utdannet fotograf, halvveis utdannet interiørkonsulent og har jobbet som journalist + masse standard butikkjobber. Men NÅ har jeg funnet ut hva jeg skal bli!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 22:04   #60
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er hjemme i fødselspermisjon, og skal være dagmamma en stund før jeg skal begynne studiene.

Er halvveis utdannet fotograf, halvveis utdannet interiørkonsulent og har jobbet som journalist + masse standard butikkjobber. Men NÅ har jeg funnet ut hva jeg skal bli!

Hva da? Nysgjerrig jeg da...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.