Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hund på uterestaurant?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-10, 21:25   #41
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Hund på uterestaurant?

Det var forresten en katt som kom inn i en resturant i Paris og gravde et flott hull i en av de digre potteplantene midt blant spisende gjester, gjorde fra seg så det freste -og forsvant ut igjen.

Vi satt rimelig småsjokka å så på, og forsvant ganske kjapt vi med...

Fytti...

Gammel 04-08-10, 21:34   #42
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hund på uterestaurant?

Hulda: Æsj!

Så lenge folk med hunder tar hensyn, synes jeg det er greit. Vi ble ikke sjenert av den lille hunden på uterestauranten, altså. Eierne passet godt på.

Gammel 04-08-10, 22:09   #43
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

For å svare på hovedinnlegget :høflig:, sånt bryr meg ikke med mindre hunden er møkkfarlig, lukter ekstremt vondt eller tisser i maten min.

Gammel 05-08-10, 00:36   #44
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Så lenge det er utendørs er det vel ingen som kan si noe på det så lenge hunden ikke går på bordet (æsj!), eller driter rundt omkring, eller er til sjenanse.
Jeg hadde som hundeeier flyttet meg om noen kom og sa de var allergisk feks. Man må vise ekstra hensyn som hundeeier. At noen bare er redd hund, det må de nesten ta hensyn til selv og sette seg et annet sted. Syns jeg da...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:03.