|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hund på uterestaurant?Jeg er ikke så bevandret i restaurantlivet, men jeg stusset sist gang vi var ute og spiste. Vi var på Solsiden i Troindheim og satte oss ute siden det var sol
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hund på uterestaurant?Jeg er glad i hunder altså, men jeg synes ikke de hører hjemme på restaurant. Selv om det er ute. Min allergiker reagerer f.eks selv utendørs, dessuten finnes det jo mange som faktisk er livredde. Dessuten synes jeg det er uhygienisk.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Hund på uterestaurant?Jeg synes det er unødvendig, men hadde ikke reagert på det. |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Hund på uterestaurant?Da jeg hadde hund hendte det at jeg satte ham på utsiden av gjerdet mens jeg satt på innsiden. |
![]() |
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hund på uterestaurant?Jeg satt på jordbærpikene på KBS-senteret *lokalinformasjon* og der var den en liten chihuahua som gikk OPPÅ bordet uten at de på kaféen reagerte.
![]() |
#7 |
![]() Sv: Hund på uterestaurant?Da er det sikkert en normalt ting med hund på uterestaurant, selv om jeg reagerte litt. Tenker også hygiene. De som hadde denne hunden passet på den hele tiden og den lå på benken mellom dem eller på gulvet lengst bort fra oss, så de tok hensyn.
![]() |
#8 |
![]() Sv: Hund på uterestaurant?
Da tror jeg at jeg hadde reagert og sagt noe. Hvor har vel ikke de små føttene vært?
![]() |
#10 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hund på uterestaurant?Hund på uterestaurant hadde jeg ikke tenkt over, tror jeg. Det er jo ute, lizzm.
![]() |
![]() |
#11 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hund på uterestaurant?Så lenge hunden oppfører seg er det vel greit? Har aldri tenkt over det, jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hund på uterestaurant?Jeg synes ikke det er greit, hverken ha den ved bordet på uterestauranten eller binde den veldig nærme inngangen der folk går ut og inn. Jeg er redd for store hunder og slapper ikke av. Kremt, små hunder er greit...for min del, men jeg synes de uansett bør holdes unna.
![]() |
#16 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
![]() Sv: Hund på uterestaurant?Jeg synes også det er greit så lenge eierene har kontroll og tar hensyn. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor det er uhygenisk at en hund ligger under et bord og slapper av? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hund på uterestaurant?Jeg har sett hunder på uterestauranter/utekafeer mange ganger, og aldri reagert på det. Jeg kan ikke helt se at det er uhygienisk at hunden ligger ved eller under bordet, og de hundene jeg har sett i slike sammenhenger har vært veloppdragne og ligget i ro og ikke plaget noen. Jeg skjønner at man misliker det dersom man er redd for hunder, altså, men det er ikke jeg, og derfor har jeg vel aldri tenkt over det.
![]() |
#18 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hund på uterestaurant?Jeg vet ikke om jeg synes det er galt, så lenge hunden ligger helt i ro og ikke plager noen. Men personlig så makter ikke lukten av hund, så for min del hadde jeg måttet flytte meg, hadde det kommet noen med hund og satt seg ned i nærheten av meg.
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Hund på uterestaurant?Det varierer fra sted til sted om det er lov eller ei, min egne boxer tar jeg stort sett med kun på steder hvor de oppfordrer meg sterkt om å ta ham med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Hund på uterestaurant?Så lenge hunden ligger rolig ved bordet, klarer jeg ikke helt å finne problemer med det. Det eneste måtte være at ungene mine hadde vært mer opptatt av hunden enn av maten sin |
![]() |
![]() |
|
|