|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#641 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Og jeg fant en søt liten nisse i barnehagesekken til minste i går - den MÅ jo få stå fremme en stund, den også
|
|
|
#642 |
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?
Bare sett frem julepynten med en gang dere er i hus i det nye huset, så er det vel greit
|
|
|
#644 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har tre bokser med pepperkakedeig i kjøleskapet. Det ble visst aldri noe pepperkakehus til jul...
|
|
|
#645 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har ryddet vekk all julepynten.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#647 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Har fått mange kommentarer på julegardinene og adventstjernene, så nå er stjernene borte.
|
|
|
#648 |
|
.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg elsker denne tråden, jeg føler meg så utrolig hjemme. |
|
|
|
|
|
#649 |
|
Bedreviter
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Ha! Jeg fant akkurat en boks julemarsipan, signert Blobben, i skapet. Da gjenstår det bare å tømme krumkakeboksen for smuler og bli kvitt juletreet (fra hagen, dog - det er tross alt grenser for sjusk, selv fra meg |
|
|
|
|
|
#650 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Her har snuppa fortsatt lys i stjerna i vinduet, og pompen har fortsatt lys i kulene i vinduene på sitt rom.
|
|
|
#653 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?For en herlig julesjuskegjeng.
|
|
|
#654 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg henger litt her, jeg. Da får jeg en deilig følelse av å være normal. |
|
|
|
|
|
#655 |
|
er her
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har nettopp tatt ned trebelysningen ute og mannen kappet vist opp juletreet i går. Men julegardinen henger forsatt og julepynten ligger i kassene som står i gangen, de skal vist opp på loftet, muligens jeg klarer å bytte de ut med påskepynten jeg sikkert burde ta frem sånn etterhvert.
|
|
|
|
#656 |
|
er her
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Å glemte å nevne pepperkakene, restene av huset ligger i en boks på kjøkkenet, det gjør også to andre bokser med pepperkaker og diverse andre julekaker, tenker de varer helt til neste år, da slipper jeg å bake.
|
|
|
|
#657 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Når bør adventsstaken fjernes, egentlig?
|
|
|
|
#660 |
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?
Bare de ikke blir til grønne menn før jul.
|
![]() |
|
|