|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Märtha Louise og media
Eller akkurat det de ville; medieomtale så hun får solgt litt flere gensere, og Sjamanen kanskje får solgt noen flere healing-timer.
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
Er folk virkelig SÅ stappteite?
![]() |
#3 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaHvis det er sant at Martha ikke får noe av noe eventuelt overskudd, kan avtalen ha vært at de får gratis alkohol til bryllupet? Altså, er det sånn at produsenter av ulike produkter stiller opp med ting/tjenester gratis fordi det er så stort å få delta i bryllupet deres?
![]() |
#4 |
rakkarpus
|
Jeg skjønner ikke at de involverte ikke skjønner at dette kan være ulovlig. Å invitere presse til en lansering av et alkoholprodukt, når reklame for alkohol er ulovlig? Men de som er uenige vil si at omtale av alkoholprodukter i artikler ikke er ulovlig?
![]() |
#5 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Märtha Louise og mediaLeste noe i en vg artikkel idag tror jeg det var hvor en ekspert på kongelig sa noe som dette:
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : 27-06-24 kl 18:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Märtha Louise og mediaAt de kunne "glemme" at det ikke var lov med prinsessetittel på produktet |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
De kvalifiserer til en demensdiagnose snart med all den glemmingen av den avtalen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Märtha Louise og mediaJeg har vært ganske sikker på at dette bryllupet ville bli avlyst før det kom så langt, men det ser ikke sånn ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaHele opplegget rundt bryllupet virker så tvers gjennom amerikansk og kommers, at det er litt flaut. Jeg har hatt sansen for Märtha tidligere, og syns dette er trist og teit.
![]() |
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaJeg tror det generelt skjer mye dansing akkurat rundt grensen på alkoholreklame-lovgivningen, ikke bare av Märtha.
![]() |
#13 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Märtha Louise og mediaJeg synes synd på kongefamilien jeg.
![]() |
#14 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaUmderlig at de involverte er uenige om hvor mye Martha har vært med å utvikle produktet. Vinmonopolet sier den var ferdiglagd i februar uten at Martha har vært involvert, produsenten sier Martha har vært med å utvikle smak i etterkant av dette.
![]() |
#15 |
frakoblet
|
Enig.
Ja, dessverre. Hun virker å være så påvirket av denne mannen, at hun helt har mistet gangsynet.
![]() |
#16 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Hun mistet gangsynet i god tid før hun møtte ham. Jeg synes de er et perfekt par sånn sett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Märtha Louise og mediaEngleskolen var uskyldig i forhold til all den kynismen, sleipheten og frekkheten hun viser fram nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
Så å tjene milioner på folk som f.eks er i livskrise, fortelle dem at det er deres egen skyld om de ikke blir friske er mindre kynisk, sleipt og frekt? Hun har jo drevet med disse greiene i årevis, også før Durek.
![]() |
#20 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Märtha Louise og mediaDet er flere som reagerer på alkohollanseringen: https://www.nrk.no/norge/helsedirekt...gin-1.16944423
![]() |
|
|