Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-11, 21:36   #661
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.260
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Ja, kanskje det er en idé å endre på systemet?

Ja - kanskje det? Er det mulig å få til et system hvor jeg blir konge på haugen? Hmmmm? Vanskelig å få til, sier du?

Kanskje vi bare skal beholde det, da.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 21:37   #662
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Jøss, jeg mangler bare noen hundre innlegg for å prikke niere. Det er jo der i løpet av uka eller neste det. :strever mot eliten:

  Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 21:38   #663
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Oioi! Feil konklusjon. Jeg legger merke til rødprikkene, men jeg bærer ikke nag og husker dem ikke særlig lenge. Sånn bortsett fra ett enslig unntak. Som visstnok følgelig bekrefter regelen!

Men da kan du ikke si at du ikke har fått fra andre enn meg heller. Du kan si at mine er så fine at du husker dem for eksempel, men ikke at de er alene.

  Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 21:39   #664
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

(Jeg har ikke noe problem med å si at jeg kom ut av det på helt feil fot med deg da du var ny altså. Jeg begynte å få mye mer sansen for deg etter en stund, men så gikk det over igjen. Sånt skjer. Jeg tror det finnes avkroker i forumverdenen hvor det kanskje er noen som ikke liker meg heller.)

  Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 22:03   #665
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.260
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Men da kan du ikke si at du ikke har fått fra andre enn meg heller. Du kan si at mine er så fine at du husker dem for eksempel, men ikke at de er alene.

Jeg skrev "jeg tror". Veldig lurt å dekke ræva si litt. :lur:

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg tror det finnes avkroker i forumverdenen hvor det kanskje er noen som ikke liker meg heller.

Er det mulig!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 22:05   #666
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.260
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Og nå merker jeg at det begynner å bli sent. Si meg, er det flere enn meg som syns smilefjes' og HPs avatarer faktisk ligner litt?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 22:07   #667
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Og nå merker jeg at det begynner å bli sent. Si meg, er det flere enn meg som syns smilefjes' og HPs avatar faktisk ligner litt?

De driver begge å sender ut hypnosebeskjeder via avatarene sine, ja. Fikk du ikke med deg at dette var en konspirasjonstråd?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 22:10   #668
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Oioi! Feil konklusjon. Jeg legger merke til rødprikkene, men jeg bærer ikke nag og husker dem ikke særlig lenge. Sånn bortsett fra ett enslig unntak. Som visstnok følgelig bekrefter regelen!

Pfft, jeg synes egentlig at du var ganske så bastant når du påstod at det var kun SF som hadde rødprikket deg fler enn en gang. Vi var jo minst 2 til lizzm.
Jaja du gjør deg i alle fall bemerket om ikke annet.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 22:17   #669
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.260
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

De driver begge å sender ut hypnosebeskjeder via avatarene sine, ja. Fikk du ikke med deg at dette var en konspirasjonstråd?

SHIT! :løper og legger seg mens hun kan:

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 22:25   #670
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

På tide å stemme gitaren?

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 22:57   #671
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Jeg pleide å være mye høyere på den rankingen. Er jeg ikke poppis lenger?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 22:59   #672
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.134
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Kasia? Hvem er det? Ny bruker?



007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 23:05   #673
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Anonym? Det er jo enda verre enn å ikke være poppis.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 23:51   #674
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av United, her.

På tide å stemme gitaren?

Tror vi kan børste av støvet av den råååsa sangen. Har den vært i bruk her på FP i det hele tatt, eller var det bare sånne NM-greier?

Jeg leser til øyet blir stort og vått men skjønner i grunn ikke så mye av beregning av prikkepoeng og røde og grønne og pluss og minus og hvem som liker hvem og ikke. Jeg overlever nok allikevel. Så vidt.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 23:59   #675
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Hver gang noen skryter over høyt rykte eller andre gnåler om slunken ryktekasse så kommer HP luskende med slettefingeren. Jeg har gått ned på et historisk lavt nivå på avgitte prikkepoeng ser jeg. (Hvis historisk kan bety "så lenge jeg kan huske". Det er ikke så kjempelenge tror jeg. :senil: )

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 00:02   #676
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.134
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Og der har han jaggu meg vært inne og endret poengene, nå gir jeg kun 8.


Men på den annen side, jeg gir fremdeles -4.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 07:04   #677
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.260
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av United, her.

På tide å stemme gitaren?

Som du forstår blir gitaren stemt flere ganger daglig.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 07:09   #678
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Og der har han jaggu meg vært inne og endret poengene, nå gir jeg kun 8.


Men på den annen side, jeg gir fremdeles -4.

Men jeg gir enda 5. Og er det virkelig bare -2?

Oh, well, mine røde er eksotiske. Jeg gir dem kun til folk jeg liker når de sier dumme ting. Og det gjør de sjelden. Så da er det kanskje greit at de ikke er så potente, de røde, søte små.

Ja, og så til sånne fullstendige idioter som ramler inn for å poste 20 teite innlegg og forsvinne igjen.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 07:50   #679
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.887
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Jeg gir mine røde til de som fortjener det. Det er dog ikke alltid mottaker er enig i at det er fortjent.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 09:04   #680
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er "reputation points" - særlig i forhold til røde og grønne prikker

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Jeg gir mine røde til de som fortjener det. Det er dog ikke alltid mottaker er enig i at det er fortjent.

Ikke?

  Svar med sitat
Svar

Emneord
esmepusen, klassiker, n = 1, ryktepoeng, ryktet forteller


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no