|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Det gjelder jo alle kjendiser, da. Jon Almås driver og filmer i gata her nå om dagen, og da er han jo i tillegg sminket og stylet inn i rollen, så det er helt annerledes enn når jeg treffer ham på bandysidelinja, så jeg blir litt starstruck, jeg. Men later selvsagt som ingen ting.
|
|
#2 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Jeg så Josefine Pettersen på teaterscenen i går. Hun har en liten rolle, men noen linjer er det jo, og en solosang. Artig å se henne som noe annet enn Noora.
|
|
#3 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Sana har innkalt! Ikkje mykje slinger i valsen der!!
|
|
|
#6 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Positiv på e-post i allefall. Og utnevnt til sekretær, tydeligvis.
|
|
#7 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Nei, vi får se hvor lenge hun holder maska. |
|
|
|
|
#8 |
|
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Vilde og sana må jo berre vere diametrale motsetninger, lys mot mørk, entusiastisk mot rolig, naiv mot kritisk... Ganske morsomt.
|
|
|
#10 |
|
Dig for victory!
|
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Den var fin.
|
|
|
#11 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Den var helt fantastisk. |
|
|
|
|
#12 |
|
Dig for victory!
|
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000
Eller livet til eldre magilærere - ingen av dem har vel partnere. Men jeg ser poenget ditt, altså. Det var jo derfor jeg elska Isak-sesongen - 00-erne har aldri sett noe sånt. Min generasjon hadde Fucking Åmål, i det minste. Det var på tide med Isak og Even og med Eskild.
|
|
|
#13 |
|
One of These Days
|
Ja, men kun Fucking Åmål. Det var absolutt på tide med Isak, Even og Eskild! Er nok derfor den sesongen tok av også. Bare se hvor den har tatt av mest; Spania, Russland og Kina, og tenk på hvordan homofile har det der. (Regner ikke med Danmark, siden der fikk serien hjelp av TV-sendinger.) |
|
|
|
|
#14 |
|
One of These Days
|
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Tja, overveldende heteroseksuelle i Harry Potter, som i det meste av skjønnlitteratur og tv-serier og filmer. Tror nok det er det han mener. Det er få til ingen å se mot når man er skeiv. Jenter skal drømme om prinsen, og guttene blir sammen med jenter. Det er normalen, og er du skeiv blir du fra eventyrenes verden fortalt at det ikke er normalt. Det begynner å bli bedre, og det er bra. Det er et stort framskritt når jeg kan overhøre i skolegården: "Kan du ikke fortelle navnet hans da? Eller hennes?" |
|
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Det ser ut til at Sana er en KEJEMPEhit blant muslimske jenter over hele verden? Jeg ser utallige Youtubehyllester. Det er jo fint om de som introduseres til Sana gjennom serien kanskje også ser forrige sesong?
|
|
#16 |
|
One of These Days
|
Det er jo heller ikke supervanlig at muslimske jenter og damer portretteres positivt eller blir gitt en ledende rolle i serier og filmer. For å sitere Magdi fra Karpe Diem: Jeg kan ikke huske sist jeg hørte arabisk i en positiv sammenheng. Og muslimske jenter og damer portretteres ofte som undertrykte og uten mening. |
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Gleder meg til bussmøte i kveld, her kan alt skje! |
|
|
|
|
#19 |
|
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Å hjelpes, to kriser på ein gong!! Stakkar Sana, ja!
|
![]() |
|
|