![]() |
#681 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Jeg startet en tråd om sånt for litt siden. Etter at snuppa mi, før jeg rakk å registrere noe som helst, hadde tatt selfie med Stian Blipp. Han var utrolig koselig og hadde småprata litt før de gikk hver til sitt. Men det må jo være slitsomt å alltid bli lagt merke til. Særlig for disse skuespillerne som er så unge.
![]() |
#682 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Ja, jeg husker den. Og jeg var en av dem som mente at et barn, som spør høflig, er greit, men at voksne bør la være å gjøre sånt. Og det mener jeg for så vidt fremdeles. |
![]() |
![]() |
#683 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Det hender at jeg hilser på kjendiser i vanvare. Jeg bare registrerer et kjent ansikt, smiler og sier hei. Og så lurer jeg på etterpå om det var en person fra FAU eller en annen fotballforelder og så tenker jeg litt videre og innser hvilken kjendis det er. Det er ikke noen veldig bevisst handling, bare noe jeg gjør for å ikke være uhøflig. Så det tenker jeg må være greit.
![]() |
#684 |
One of These Days
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000
|
![]() |
![]() |
#685 |
Textrovert
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Jeg smilte veldig fåret til Knausgård forleden. Jeg ville jo ikke, men siden jeg er sån fan, bare blidde det sånn. Men jeg ville aldri ha snakket til han. Errugæærn!
#686 |
One of These Days
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Hadde en periode hvor jeg tok selfies med forfattere, men tror ikke jeg kommer til å gjøre det med skuespillere, gitt, og i hvertfall ikke med så unge som de fra Skam. Om jeg kommer til å spørre om selfie er det om jeg noen gang kommer til å treffe Johnny Depp eller Leonardo di Caprio. |
![]() |
![]() |
#687 |
One of These Days
|
|
![]() |
![]() |
#688 |
ej ikke møjkets heije
|
Fullstendig digresjon:
![]() |
#689 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Hehe. Mikael skal på jobbintervju, ny ute på YouTube. Eg må berre le, erre mulig, liksom???
#690 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Det gjelder jo alle kjendiser, da. Jon Almås driver og filmer i gata her nå om dagen, og da er han jo i tillegg sminket og stylet inn i rollen, så det er helt annerledes enn når jeg treffer ham på bandysidelinja, så jeg blir litt starstruck, jeg. Men later selvsagt som ingen ting.
#691 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Jeg så Josefine Pettersen på teaterscenen i går. Hun har en liten rolle, men noen linjer er det jo, og en solosang. Artig å se henne som noe annet enn Noora.
#692 |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Sana har innkalt! Ikkje mykje slinger i valsen der!!
#695 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Positiv på e-post i allefall. Og utnevnt til sekretær, tydeligvis.
#696 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Nei, vi får se hvor lenge hun holder maska. |
![]() |
![]() |
#697 |
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Vilde og sana må jo berre vere diametrale motsetninger, lys mot mørk, entusiastisk mot rolig, naiv mot kritisk... Ganske morsomt.
#699 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Den var fin.
![]() |
#700 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Den var helt fantastisk. |
![]() |
![]() |
|
|