Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-07, 13:09   #61
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.264
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Er dykking ekstremsport?
Jeg har dykkersertifikatet, men har desverre benyttet meg altfor lite av det.

Jeg også. Må nok gå ett oppfriskningskurs

Men jeg har vært på havrafting i Molde. Kunne ikke gå på flere dager.

Å ha med Jonas på shopping går forøvrig under betegnelsen ekstremsport.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 11:35   #62
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Fallskjermhopping, paragliding, rafting etc?

Jeg vet Pelen har kjørt sånn veldigfortbil. Hva med dere andre, funnet på noe som har satt adrenalinet i gang?

Og så har jeg vært aktiv fallskjermshopper. Rappellert ned et 40 meters stup har jeg også gjort. Det er ganske høyt. Bungy jump, fridykt ned til drøyt 15 meter, rafting osv.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 11:52   #63
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Gala gale damer!!!
Jeg er visst av den kjedelige, eller kall det gjerne pystete typen, jeg... Men jeg er gift med en som har gjort mye sånt da... Teller det

Har født 4 barn uten smertelindring... (Sitron; jeg vet det ikke teller)

Jeg har sitti bakpå en motorsykkel som kjørte i over 200 da. På utdrikningslaget mitt, tror jeg kunne drept både forlover og svigerinne, var nær ved å drite i buksa. Og jeg grein som bare det Det var ekstremsport for meg ja!

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 13:32   #64
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Teller det å bli intimbarbert av sin mann? Av resultatet å dømme kan det definitivt kalles ekstremsport!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 14:21   #65
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Teller det å bli intimbarbert av sin mann? Av resultatet å dømme kan det definitivt kalles ekstremsport!

Det vil jeg si at teller, ja!!!

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 16:11   #66
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.075
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

I min ungdommelige idioti, satte jeg ut med lånte ski i en sort-merket utforløype. Det var skoletur og 2.gang jeg sto slalom, ever! Det var EKSTREMT dumt... Jeg ramlet i full fart, og siden skiene ikke løste seg ut fikk det ene kneet en kraftig vridning. Jeg har nå i snart 20 år slitt med avrevet korsbånd, ødelagt menisk og påfølgende slitasjegikt...

Pappa glemmer heller aldri at han forutså min hang til å overdrive, og at han nærmest tryglet meg om å gå langrenn før jeg dro

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 16:49   #67
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.255
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Jeg har også sittet bakpå en motorsykkel i Thailand som bikket 200. Uten hjelm, i shorts og t-skjorte, på en ikke-asfaltert vei. Det er jeg ikke særlig stolt av. Heldigvis var jeg singel og barnløs. :idiot:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 21:42   #68
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.863
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Rappellert ned et 40 meters stup har jeg også gjort. Det er ganske høyt.

Jeg også! 50 meter faktisk.

Men har ikke gjort noe som ligner på det andre du har gjort da Høyder er fint, men ikke fart og aksellerasjon og sånn ... Når jeg rapellerer har jeg full kontroll, det er jeg som styrer det selv (i motsetning til f.eks karuseller og fritt fall ), og da er det i orden :kontrollfreak:

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 09:22   #69
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg også! 50 meter faktisk.

Det er høyt det! Mye høyere enn hva man tror!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 10:43   #70
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Jeg har vært i et glidefly. (er det ekstremsport?)Mer ekstremt enn det kommer jeg ikke til å gå. Mega pyse..... Men når det er sagt, så var det en fantastisk opplevelse som jeg ikke ville ha vært uten.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 14:54   #71
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Jeg har rappellert ned en fjellvegg, og så har jeg to ganger vært med på akroflyvning (i Harvard og Yak). Anbefales!!! Fikk prøvefly selv også .

Ja, og så har jeg kjørt Go cart noen ganger .

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 15:01   #72
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Roadracing som passasjer mens fører kjørte på bakhjulet

For å få til det må man ha god fart (ikke 60-70 km i timen)

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 15:06   #73
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Teller det at jeg er gift med en kokk? Han har knivkoffert, da...

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 16:40   #74
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Det slår meg at jeg egentlig ikke har gjort særlig mye spennende, selv om ikke vil kalle meg selv særlig pysete. Høyder er jeg nok ikke så god på, men det meste av det andre her skulle jeg nok ha fått til.

Det mest spennende jeg har gjort er dykking, UTEN sertifikat eller øvelse i forkant. Dessuten ser jeg at det er endel som teller med sprangridning og halvville hester her. Om det teller så har jeg nok gjort min del av det og ja.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 20:20   #75
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Jeg har ridd spinnville galopphester, men ikke etter at jeg fikk barn.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no