Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-07, 16:07   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Fallskjermhopping, paragliding, rafting etc?

Jeg vet Pelen har kjørt sånn veldigfortbil. Hva med dere andre, funnet på noe som har satt adrenalinet i gang?

Gammel 12-05-07, 16:28   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Tja... jeg har både dykket og klatret, men vet ikke om det er så ekstremt? Det var dessuten på tross av, ikke på grunn av faremomentene.

Sønnen min har hoppet i strikk. Jeg er veldig glad for at jeg ikke visste noe på forhånd. Nå vil han hoppe i fallskjerm.

De som tror de er trygge så snart ultralyd viser at det er liv, aner ikke hva de har i vente.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 16:57   #3
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet ikke om det kan karakteriseres som ekstremsport, men det er nok det nærmeste jeg kommer.

Jeg ble satt i et seilfly under utdrikningslaget mitt, og for en som har litt høydeskrekk var det ekstremt nok i massevis. Men det var faktisk utrolig kult når trekkflyet slapp oss og vi seilet rundt der oppe på egen hånd, helt lydløst. Loopet flere ganger gjorde vi også.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 17:19   #4
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har vært med på havrafting utenfor Krsund - helt RÅTT!!!!!

Har hengt i fallskjerm(?) etter båt - husker ikke det heter i farta.

Åsså henger jeg meg på MokkMokk; firemannsfly som var som ei veteranboble innvendig, fra Kjeller flyplass.

Gammel 12-05-07, 17:22   #5
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Glemte;var au pair hos noen lorder på Jersey for en del år siden. Vi dro på ferie til Frankrike med bilene fra Jersey: å la mor og far der kjøre på feil side av veien var virkelig å kalle ekstremsport!!!!

Gammel 12-05-07, 17:30   #6
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Teller det at mannen min er på utdrikningslag med havrafting i helgen...
Jeg har vel egentlig ikke det, selv om noen syntes at konkurranseturn som jeg drev med det for mange år siden var ganske vågalt. Har vært med på balansering på line 10 meter over bakken, men trakk meg ganske fort. Har veldig lyst til å prøve tandemhopping som svinger fra side til side på Tusenfryd, men det er vel ikke ekstremsport. Var skikkelig tøff som barn og ungdom, men blir bare mer pysete og redd for livet nå.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 17:33   #7
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Tja, driver med ridning og noen ganger kan det bli litt ekstremt. Og i løpet av sommeren skal jeg og en venninne være med på Fjellrittet. Det gleder jeg meg til.

www.fjellrittet.no

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 17:52   #8
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Er dykking ekstremsport?
Jeg har dykkersertifikatet, men har desverre benyttet meg altfor lite av det.

Gammel 12-05-07, 17:53   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil ikke kalle normal dykking ekstremt. Dypvannsdykk, fridykking dypt, det tror jeg at kan gå. Men det er bare hva jeg tenker om det.

Gammel 12-05-07, 17:58   #10
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Dykking er sjempefarlig. Og jeg er steintøff.

Gammel 12-05-07, 18:06   #11
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Off-piste i Alpene? Teller det?

Ekstremsport i mine øyne er når du lett kan dø dersom du ikke vet hva du holder på med. Og selv når du vet hva du holder på med, så kan du dø.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 18:08   #12
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har raftet og paraglidet (tandem).

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 18:10   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg har skikkelig lyst å paraglide. Jeg bodde noen år med utsikt opp mot Ulriken og der paraglider de fra tidlig om våren til sent om høsten. Enkelte ganger er himmelen full av skjermer.

Det nærmeste jeg har kommet opp i lufta er bungee x 2.

Gammel 12-05-07, 18:32   #14
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Rafting og strikkhopp.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 18:40   #15
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Det mest ekstreme jeg har vært med på var en kontrollert stuplanding med et boing 707 lastefly. Vi kom inn over flyplassen i marsj-høyde før vi stupte rett ned og inn i en spiral og ned på landingsstripa. Grunnen til den ekstreme landingen var fare for luftskyts...

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 19:42   #16
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er nok ingen ekstremsport-utøver nei yse:

Gammel 12-05-07, 19:51   #17
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg vet ikke om det kan karakteriseres som ekstremsport, men det er nok det nærmeste jeg kommer.

Jeg ble satt i et seilfly under utdrikningslaget mitt, og for en som har litt høydeskrekk var det ekstremt nok i massevis. Men det var faktisk utrolig kult når trekkflyet slapp oss og vi seilet rundt der oppe på egen hånd, helt lydløst. Loopet flere ganger gjorde vi også.

Mannen min kjørte seilfly i mange år, og ble etter hvert god på akro. Jeg har vært med et par ganger, og en eneste gang på akrotur med loop, stall og andre ting som jeg ikke husker nå. Gøy, men jeg ble litt småkvalm. Det er den eneste ekstremsporten jeg har vært med på.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 19:57   #18
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Motorcross.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 20:04   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjørt en del offpiste. Og ridd noen gærne hester, fattern mente ihvertfall at det var ekstremsport!

Savner å kjøre offpiste. Idiotrygg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 20:04   #20
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sex

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.