Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hørt i butikken (jeg lar meg fortsatt sjokkere)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-10, 15:18   #61
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørt i butikken (jeg lar meg fortsatt sjokkere)

Provoserende sveis, ja. Mange godt voksne butikkdamer som har det, når de i tillegg er frekke og sure så er det plagsomt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 16:15   #62
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Den dårligste servicen jeg har fått på lenge sto en godt voksen mann hos Vianor for. Har brukt dem i årevis og vært veldig fornøyd, så jeg er både skuffet og sur etter den opplevelsen. Hadde planer om å fortsette å bruke dem selv om jeg ikke får de samme fordelene der lenger da konsernet jeg jobber i har funnet seg en ny dekkleverandør.
Nå blir det nye vinterdekk (i en grisedyr dimensjon) og dekkhotell hos konkurrenten som var meget behjelpelig og lydhør for mine ønsker og behov. Dårlig service klarer jeg meg veldig fint uten, særlig om den inkluderer en gretten undertone om at kvinnfolk ikke har peiling på bil eller dekk og derfor ikke skal komme med ønsker eller stille krav. Til alt overmål er han ny i jobben.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 16:27   #63
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hadde en opplevelse med telenor for noen år siden, som gjorde meg fly forbannet. "Har du ikke en mann som kan hjelpe deg?"

Feilen lå i sentralen til telenor og ikke hjemme hos meg.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 18:38   #64
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Jeg hadde en opplevelse med telenor for noen år siden, som gjorde meg fly forbannet. "Har du ikke en mann som kan hjelpe deg?"

Svigermor fikk noe lignende fra nav, da det var rot med utbetalinger. "Har ikke du en mann, da?" Back to the fifties...

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 18:41   #65
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

"Nei, men jeg har ei skikkelig macho lesbe til nabo, tror du det holder med henne? Eller er det noe penisrelatert?"

Gammel 07-11-10, 19:11   #66
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Vi: Har du en veldig enkel og billig telefon til en 8-åring?
Han: Ænkel? Ka' ænkel?
Vi: Bare sms og ringing, ikke noe fancy.
Han finner frem tre ulike telefoner som alle er av typen spill/walkman/multimediatelefoner.
Vi: Eh...nei? Den enkleste og billigste du har?
Han: Eg tro'kkje vi har sånt, hvis du har dårlig råd kan du gå på Clas Ohlsson.

:shock: Jeg er månebedotten.

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

Jeg overhørte følgende i køa på Bunnpris en gang; det er riktignok ikke ansatte men kunder det dreier seg om men den var fornøyelig åkke som:

Platinablond jente typ 18-19 år: "Hva het det vi må ha som de ikke har her? Sånn lilla grønnsak?"
Kjæreste med "provoserende hår" i samme alder: "Åh. Herregud. Du husker ingenting ass. Går det an å bli mer surrete enn deg i huet. Jeg sa det jo i stad: Det heter aboriginer."

Det må være en fantastisk butikk som selger folkeslag!

Gammel 07-11-10, 19:29   #67
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sist vi opplevde hinsides dårlig service på Meny, sendte vi klagemail til butikksjefen og fikk takkemail tilbake, samt gavekort som plaster på såret.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 19:34   #68
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

"Nei, men jeg har ei skikkelig macho lesbe til nabo, tror du det holder med henne? Eller er det noe penisrelatert?"

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 19:44   #69
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fnis. Fantastisk mange herlige butikkopplevelser her. Jeg skjønner at jeg har vært relativt heldig på handlefronten.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 19:47   #70
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Interessant. Hvor er tråden om håpløst dårlig service man får fra damer i slutten av 30-årene med kjedelig sveis? Jeg mener å tro at det stort sett er det jeg opplever, men har på en måte aldri følt behovet for å presisere alder på den skyldige. Nek kommer i alle aldre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 20:15   #71
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Kroken på døren for min handling på Christiania Glasmagasin ble satt på da jeg ble beskyldt for å ha stjålet det jeg kom for å bytte, av butikksjefen.

Gammel 07-11-10, 20:17   #72
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å fytti, LilleLeo - hvordan løste det seg? (Og ikke minst, ble det et skarpt brev/mail til ledelsen oppover i systemet?)

Gammel 07-11-10, 20:20   #73
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Å fytti, LilleLeo - hvordan løste det seg? (Og ikke minst, ble det et skarpt brev/mail til ledelsen oppover i systemet?)

Jeg visste ikke at dette var butikksjefen selv, så da jeg sendte mail til butikken fikk jeg svar fra vedkommende. Hun sendte en kopi av korrespondansen vår til sin sjef. Jeg fikk en unnskyldning og de ville at jeg skulle komme inn i butikken så de kunne få vise hvor lei seg de var, men jeg satt aldri mine ben der igjen. Bare å gå forbi butikken var nok til å få angst aldeles.

Gammel 07-11-10, 20:23   #74
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja fy, det skjønner jeg, at du ikke setter beina inn dit igjen.

(Men redelig gjort av butikksjefen å sende mailen videre til sin sjef igjen, da - hun prøvde i hvertfall ikke skjule at hun hadde tabbet seg loddrett ut.)

Gammel 07-11-10, 20:31   #75
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå kom jeg plutselig på at jeg har hatt en lignende opplevelse i en annen utstyrsforretning en gang.
Kjøpte en blender til 1000 kroner i bryllupsgave, brudeparet fikk 2 stk og ville bytte den jeg hadde kjøpt, og betjeningen i butikken nektet for de mente brudeparet hadde brukt den først...
Jeg måtte stille opp i butikken og diskutere saken (med butikksjefen som heller ikke oppførte seg særlig hyggelig) før det kom fram at blenderen som jeg hadde kjøpt ble hentet på lageret og det viste seg at noen hadde satt en blender som var kommet i retur på feil sted. Jeg hadde faktisk kjøpt en brukt og defekt blender i bryllupspresang, og da da brudeparet ønsket å bytte ble de beskyldt for å ha brukt den før de byttet.

Gammel 07-11-10, 20:33   #76
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Er det nå jeg kan få fortelle om svaret jeg fikk da jeg hadde et spørsmål om et par av ostene i ostedisken på nærbutikken vår?

- Det vet jeg ikke
- Er det noen andre her som kan svare meg?
- Nei, det er ingen voksne på jobb nå.

Barnearbeid faktisk. Grovt!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 20:35   #77
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Å nå kom jeg på hvorfor jeg boikottet den lokale spar butikken i sin tid.
Jeg ble beskyldt for å stjele en kjekspakke , av butikksjefen.
Han så nemlig at jeg tok en kjekspakke å fikk ikke med seg at jeg la den tilbake fordi jeg ombestemte meg.
Så han ropte høyt til meg fra andre siden av butikken når jeg var på vei ut, hei du, jeg så deg nok, betal for den kjekspakken du har tatt eller så anmelder jeg deg.
Alle fikk med seg det.
Kult når man er en sjenert 15 åring som omtrent begynte å gråte.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 20:35   #78
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg lar meg aldri slutte å sjokkeres av de som står og har virkelige personlige samtaler i kassen MENS de ekspediterer kunder..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 21:41   #79
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 21:55   #80
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

En annen dag, på Narvesen:

Kvitrejente med hvitblondt hår - også hun med tyggis: *kvitre* ja, det blir 75,50! :slafs:
m^2: ja, jeg skulle gjerne hatt ut 50 kroner i tillegg.
Kvitrejente: Ja, det skal gå greit! eh, uh, (hun leter rundt). Øhm... (hun leter litt mer rundt, lettere frantisk) *slafs, tygg*
Kvitrejente: nei, det kan du ikke få
m^2: ikke det?
Kvitrejente: ja, for jeg finner ikke kalkulatoren. Så da vet jeg ikke hvor mye penger jeg skal trekke på kortet ditt
m^2: 125,50, kanskje?
Kvitrejente: ja, nei, jeg må ha kalkulator for å være sikker
m^2: det ER 125,50 altså.
Kvitrejente: ja, det er ikke det at jeg ikke stoler på deg, altså. *slafs, slafs, tomt blikk* Men når jeg ikke er sikker på at det stemmer kan du ikke få pengene.
m^2: ( ) kan du ikke bare regne i hodet da?
Kvitrejente: nei, det blir for vanskelig

Så jeg fikk ikke 50-lappen min

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
ostehøvel

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.