|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hørt i butikken (jeg lar meg fortsatt sjokkere)Den dårligste servicen jeg har fått på lenge sto en godt voksen mann hos Vianor for. Har brukt dem i årevis og vært veldig fornøyd, så jeg er både skuffet og sur etter den opplevelsen. Hadde planer om å fortsette å bruke dem selv om jeg ikke får de samme fordelene der lenger da konsernet jeg jobber i har funnet seg en ny dekkleverandør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hørt i butikken (jeg lar meg fortsatt sjokkere)Jeg hadde en opplevelse med telenor for noen år siden, som gjorde meg fly forbannet. "Har du ikke en mann som kan hjelpe deg?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hørt i butikken (jeg lar meg fortsatt sjokkere)
Svigermor fikk noe lignende fra nav, da det var rot med utbetalinger. "Har ikke du en mann, da?" Back to the fifties...
![]() |
#65 |
Jeg bor i en stubbe!
|
"Nei, men jeg har ei skikkelig macho lesbe til nabo, tror du det holder med henne? Eller er det noe penisrelatert?"
![]() |
#66 |
A friend with benefits
|
:shock: Jeg er månebedotten.
![]() |
#67 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hørt i butikken (jeg lar meg fortsatt sjokkere)Sist vi opplevde hinsides dårlig service på Meny, sendte vi klagemail til butikksjefen og fikk takkemail tilbake, samt gavekort som plaster på såret.
![]() |
#68 |
Introvert optimist
|
![]() |
#70 |
|
![]() Sv: Hørt i butikken (jeg lar meg fortsatt sjokkere)Interessant. Hvor er tråden om håpløst dårlig service man får fra damer i slutten av 30-årene med kjedelig sveis? Jeg mener å tro at det stort sett er det jeg opplever, men har på en måte aldri følt behovet for å presisere alder på den skyldige. Nek kommer i alle aldre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hørt i butikken (jeg lar meg fortsatt sjokkere)Kroken på døren for min handling på Christiania Glasmagasin ble satt på da jeg ble beskyldt for å ha stjålet det jeg kom for å bytte, av butikksjefen.
![]() |
#72 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hørt i butikken (jeg lar meg fortsatt sjokkere)Å fytti, LilleLeo - hvordan løste det seg? (Og ikke minst, ble det et skarpt brev/mail til ledelsen oppover i systemet?)
![]() |
#73 |
A friend with benefits
|
Jeg visste ikke at dette var butikksjefen selv, så da jeg sendte mail til butikken fikk jeg svar fra vedkommende. Hun sendte en kopi av korrespondansen vår til sin sjef. Jeg fikk en unnskyldning og de ville at jeg skulle komme inn i butikken så de kunne få vise hvor lei seg de var, men jeg satt aldri mine ben der igjen. Bare å gå forbi butikken var nok til å få angst aldeles.
![]() |
#74 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hørt i butikken (jeg lar meg fortsatt sjokkere)Ja fy, det skjønner jeg, at du ikke setter beina inn dit igjen.
![]() |
#75 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hørt i butikken (jeg lar meg fortsatt sjokkere)Nå kom jeg plutselig på at jeg har hatt en lignende opplevelse i en annen utstyrsforretning en gang.
![]() |
#76 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hørt i butikken (jeg lar meg fortsatt sjokkere)Er det nå jeg kan få fortelle om svaret jeg fikk da jeg hadde et spørsmål om et par av ostene i ostedisken på nærbutikken vår? |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hørt i butikken (jeg lar meg fortsatt sjokkere)Å nå kom jeg på hvorfor jeg boikottet den lokale spar butikken i sin tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hørt i butikken (jeg lar meg fortsatt sjokkere)jeg lar meg aldri slutte å sjokkeres av de som står og har virkelige personlige samtaler i kassen MENS de ekspediterer kunder..
![]() |
#80 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
ostehøvel |
|
|