Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Noen bør ikke jobbe i butikk

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-10, 17:56   #1
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Noen bør ikke jobbe i butikk

Mulig jeg er en litt for krevende kunde, men jeg bare blir så oppgitt over de som ikke eier kundeservice.

Jeg: Hei, jeg har bestilt en vare i forrige uke og den skulle komme i går. har den kommet?
Butikkdamen: Ehhh.. jeg vet ikke jeg. Jeg har ikke noe ute i den str i den varen du skal ha.
Jeg: Nei, den ble bestilt, kanskje den er hengt bort?
Butikkdamen: Jeg har 4 store kartonger her som kom i går, har ikke fått sett i de ennå jeg. (Legger til at hun hadde en venninde ved siden av seg ved kassen som ventet på at jeg ble ferdig)
Jeg: Men har du noe pakkseddel så du kan se om den ligger i en av eskene?
Butikkdamen:Ja jeg har det, men jeg har ikke lyst å pakke opp varene jeg nå.
Jeg: HÆ?
Butikkdamen: Nei jeg hadde ikke det nei.

Jeg ble rimelig pissed og fresa litt og sa noe som at da glemmer vi det og varen kan du henge ut i butikken.

Er det mulig!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:43.