|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen bør ikke jobbe i butikk
Lillesøsteren min tok fagbrev i butikkfag (eller hva det nå heter) først. (Hun driver nå med ny utdanning.) Dette fagbrevet diskvalifiserte henne tydeligvis til jobb, for hun rakk til og med å få muntlige lovnader som ble trukket tilbake da informasjonen om fagbrevet kom opp. Kort sagt: Butikkeierne ville sjelden betale den lønnen hun pga. sin utdanning hadde krav på.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#62 |
|
nygift
|
Da har du et helt feil bilde, for det kan like gjerne være ei gammel dame med briller på nesa å strikketøy under armen!
|
|
|
|
#63 |
|
Ekvilist
|
Litt for sent på kvelden skjønner jeg.
|
|
|
#65 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen bør ikke jobbe i butikkSjarmerende Sist redigert av Tuddelu : 11-11-10 kl 21:35. |
|
|
|
![]() |
|
|