Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Noen bør ikke jobbe i butikk

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-10, 15:22   #1
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen bør ikke jobbe i butikk

Sjarmerende

Jeg var ute for noe enda drøyere her for et noen uker siden. Jeg besøkte en lokal skoforretning i min jakt etter et par pensko til et bryllup jeg skulle i. På utsiden stod to damer og røyka og skravla. De var tynnkledde og øyensynlig skulle de heller vært inne i butikken enn utenfor. INNE i butikken var det nemlig ingen betjening. Jeg vimset rundt inne en fem minutters tid uten at de tilsynelatende hadde tenkt å komme inn å betjene meg. Da fikk jeg nok og travet ut av butikken igjen, mens jeg med høy stemme spurte de to røykende og skravlende damene om det faktisk var sånn at de var mer opptatt av å skravle og røyke enn å betjene potensielle kunder!!!??? Det verste var at de svarte bekreftende på spørsmålet :hakeslepp: Jeg håper for alles del at én av damene også var butikkeier, slik at betjeningens ubehøvlede inkompetanse kun er ris til egen bak. Hvis ikke er det jo tragisk for den som har slike mennesker ansatt. Jeg har i hvert fall sørget for å spre det dårlige budskapet om butikken til alle jeg kjenner og jeg håper de alle bidrar til å spre ryktet ytterligere.

Sist redigert av Tuddelu : 11-11-10 kl 21:35.
Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.