|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hørt på kafé
Jeg strenger heller ut de som har skjærende stemme og er plagsomme, en fin egenskap |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Hørt på kaféMen forlangte hun å slippe å betale for ny rett? Eller var det noe hun fikk uten å be om det? Jeg vil nemlig tro mange cafeer vil velge å gi henne den neste retten gratis for å beholde sitt gode rykte. Hvis hun bestilte ny rett og forlangte å ikke betale er det frekt. Hjel hun bare bestilte ny og cafedamen frivillig tilbød gratismat er det bare god service.
![]() |
#3 |
Hun spurte om å få en ny rett, klart damen bak kassa kunne sagt nei, men hun så vel egentlig bare litt forvirret ut og svarte "ehhh... javel" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
maler
|
*innser at jeg diskuterer en biting i denne tråden etterhvert*
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hørt på kaféSå lenge man ikke aner foranledningen til det hele, så syns jeg det er litt pussig å dømme damens oppførsel som frekk eller ikke. Jeg likte heller ikke tonen HI var skrevet i, og syns det var en merkelig tråd.
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Hørt på kaféJa, seriøst. Men det går bra med meg altså. Jeg er mest opptatt av meg og mine når jeg er ute uansett.
![]() |
#7 |
Men når du sitter på nett er du veldig opptatt av andre ser det ihvertfall ut for her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Borte
|
Eh. Ja? Hvis jeg ikke var interessert i hva andre har å si på nett så ville jeg funnet på noe annet. Jeg er forøvrig som du ser ikke så veldig opptatt av sladderhistorier her heller.
![]() |
|
|