|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Hva er det med USA?
Det er ikke til meg, men til guttene mine. Og de ønsker seg t-skjorter og hettejakker/gensere i merkene DC, Volcom, Burton, Nomis og andre skateboard og snowboard-merker. Finner du butikker med disse merkene må du gjerne si ifra.
|
|
|
#3 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Hva er det med USA?Å glede seg på forhånd, ja. Vi kjøpte billettene for tre uker siden, reiser i juni, og jeg har vanskelig for å sove om nettene allerede. Det meste er detaljplanlagt alt, og jeg har en liste over alt jeg skal handle og hvor jeg skal spise.
|
|
|
#4 |
|
www.bomulls.no
|
Haha, jeg kjenner meg så utrolig godt igjen. Vi var over sist i sommer og siden da har vi snakket om at vi ville reise til våren/sommeren igjen. Billettene ble endelig bestilt i november, og siden da har jeg vært som en unge. Jeg har skikkelig nedtelling og sommerfugler i magen - gleder meg stort!!
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Takk skal du ha Hobbes.
|
|
|
#7 |
|
Audacious
|
Sv: Hva er det med USA?Jeg har aldri hatt noe ønske om å reise til USA, egentlig. Det er steder jeg har reist til i andre verdensdeler som jeg gjerne skulle besøkt igjen, og land jeg aldri har besøkt som jeg gjerne skulle sett. Men så sitter jeg her, da, på et motellrom i en knøtteby langs California Highway 1...
|
|
|
#8 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
šÅh, Santa Cruz!
|
|
|
|
#9 |
|
Audacious
|
Nei, det visste jeg ikke.
|
|
|
#13 |
|
Audacious
|
Sv: Hva er det med USA?Nabojenta, Santa Cruz er et skatemerke i seg selv, et av de eldste og mest tradisjonsrike. Jeg tror jeg blir rullet i tjære og fjær om jeg etterspør et annet her i byen.
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det med USA?Vi reiser til USA til sommeren. Vi har egentlig ikke tenkt så mye på det tidligere, men etter et Middelhavscruise sist sommer ønsker vi å prøve cruise i karibien i år. Etterhvert tenkte vi at når vi først reiser såpass langt, hvorfor ikke oppleve litt mere av USA enn flyplass og cruisehavna. Vi skal først et par dager i Fourt Lauderdale før ei uke på cruise i karibien, så ei uke i Orlando før vi tilslutt avslutter med ei lita uke i Miami. Vi har booket alt foruten leiebilen nå, og gleder oss enormt til avreise. Storkoser meg med planleggingen! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det med USA?Vi reiser også i sommer, og skal være der i 7 uker. Gleder meg ganske mye, ja. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Gullfisk
Jah.
|
|
|
|
#19 |
|
Gullfisk
Jepp. Jeg har planer om en tur til Catskills også.
|
|
|
|
#20 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Hva er det med USA?Med denne artikkelen så blir jeg bare mer sikker på at endel av dem som bestemmer i enkelte stater er nødt til å være lobotomert... |
|
|
|
![]() |
|
|