Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal dere være med på Coca Cola-boikott?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-11, 09:10   #1
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?

SF: enig, for en dust. Det hersker vel liten tvil om at han skjuler en drapsmann. Og om sønnen er uskyldig burde det ikke være et problem å stille til avhør. De har til og med tilbudt han at det kan skje i hjemlandet.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 09:13   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

SF: enig, for en dust. Det hersker vel liten tvil om at han skjuler en drapsmann. Og om sønnen er uskyldig burde det ikke være et problem å stille til avhør. De har til og med tilbudt han at det kan skje i hjemlandet.

Jepp. Det er ikke snakk om å utlevere slabbedasken til lynsjing. Det er jo snakk om å avhøre ham som siktet i en rettssak i et land som ikke er kjent for å henge folk opp i trærne basert på løse rykter. Colamannen ble jo spurt om han ikke syntes det var teit å skjule en drapsmann heller - og det virket igrunnen som om han ikke syntes det var noe problem. Er selskapets policy slik så vil jeg være bevisst på å ikke tilføre dem penger.

Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 09:51   #3
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er litt sånn halvveis colaman,men ja jeg er med på boikotten.

Gammel 02-03-11, 09:52   #4
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor mange i Norge er med på denne boikotten egentlig? Noen som har oversikten?

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 12:08   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Hvor mange i Norge er med på denne boikotten egentlig? Noen som har oversikten?

41 752 personer deltar i hvert fall på arrangementet på facebook. Jeg er med selv om dette ikke innebærer noen endring i mitt cola-konsum som i vinterhalvåret er ikke-eksisterende.

Gammel 02-03-11, 10:03   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klart at det påvirker Coca Cola når det i media hver dag blir sagt at Colasjefen i Yemen er far til en drapsmistenkt som har rømt "hjem" til sin rike familie.

Gammel 02-03-11, 13:07   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror du er på jordet, Fakse. At det er mer fokus i Norge på denne saken fordi offeret var norsk er jo naturlig. Hadde det vært Faiza, bosatt i Norge, hadde det vært tilsvarende fokus tror jeg. Poenget er vel mer den åpenbare forakten for lovverk familien og nettverket til drapsmannen utviser.

Gammel 02-03-11, 17:59   #8
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er med på boikott! Men er så enkelt møblert at jeg gjerne trenger linker til andre produkter som også hører under coca-cola!!

Gammel 02-03-11, 18:33   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Er med på boikott! Men er så enkelt møblert at jeg gjerne trenger linker til andre produkter som også hører under coca-cola!!

http://cocacola.no/contentstore/no_NO/pages/products/

Coca-Cola®
Fanta®
Powerade®
Bonaqua®
Sprite®
Minute Maid®
Coca-Cola light®
Coca-Cola® zero
Fanta Free®
Sprite Zero®
Burn®
Nestea®
Fanta® BŽgood
Tab X-Tra®
Urge®
Seagram's®
Bonaqua® Silver
Kuli®
MER®

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 18:01   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er med! (Selv om jeg i grunn ikke tror vi handler Coca Cola produkter fra før av).

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 19:11   #11
Left
Passiv

Standard

Pepsi Max

Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 19:33   #12
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg drikker bare Pepsi Max og har ingen planer om å begynne med Cola verken nå eller senere uansett,så jeg er nok med,ja. Er med på FB også.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 20:13   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elin: Det er ingen som har sagt at det ikke også finnes andre damer som har forsvunnet, og at det er akkurat like trist. Og ja, familien til Martine er velstående, men for min del har det ikke noe med saken å gjøre.

Her er det en siktet i saken. De vet hvor han befinner seg, men faren hans nekter å la ham forhøres av britisk politi. Det er denne faren vi ønsker å ramme økonomisk. Og akkurat det har man faktisk mulighet til. CocaCola Inc tar jo faktisk dette alvorlig.

Gammel 02-03-11, 20:34   #14
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er også en kampanje for å legge igjen en melding på wallen til Coca Cola på Facebook. Da når man litt utenfor Norge også.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 20:48   #15
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Etter å ha lest denne tråden er vi nå med på boikott!
Jeg skal klare meg fint uten lørdags colaen min, og mannen får vann i stedetfor Bonaqua til middag.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 21:03   #16
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg fikk ikke til å legge noen melding der jeg. Enten er jeg en idiot på FB (ikke utenkelig) eller så har de stengt for kommentarer. Jadda.

Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 21:05   #17
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Jeg var litt foran skjema da jeg skrev innlegget i stad. Jeg skulle legge inn en melding på veggen til Coca Cola, men jeg får det heller ikke til. Jeg mistenker at jeg må trykke "Liker" først, og bli "fan" eller noe, og det kvier jeg meg jo litt for akkurat nå i disse boikottider.

Edit: Og det mysteriet var selvsagt allerede løst. ..Men jeg kjenner at jeg kan tenke meg å bli "fan" for å få postet meldingen slik at Verden ser den. Målet helliger middelet osv..

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 21:07   #18
Barbarella

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Jeg ble fan, skrev innlegget, og trykket så unlike.

Gammel 02-03-11, 21:10   #19
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan jo bli fan og så skrive noe for så å ikke bli fan igjen.

Alt for ille svart av Coca Cola-fyren! Han kan ikke ha mye til mediakunnskap!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-11, 21:23   #20
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Man kan jo bli fan og så skrive noe for så å ikke bli fan igjen.

Alt for ille svart av Coca Cola-fyren! Han kan ikke ha mye til mediakunnskap!

Hva svarte han? Jeg ser det ikke..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:22.