|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?SF: enig, for en dust. Det hersker vel liten tvil om at han skjuler en drapsmann. Og om sønnen er uskyldig burde det ikke være et problem å stille til avhør. De har til og med tilbudt han at det kan skje i hjemlandet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?
Jepp. Det er ikke snakk om å utlevere slabbedasken til lynsjing. Det er jo snakk om å avhøre ham som siktet i en rettssak i et land som ikke er kjent for å henge folk opp i trærne basert på løse rykter. Colamannen ble jo spurt om han ikke syntes det var teit å skjule en drapsmann heller - og det virket igrunnen som om han ikke syntes det var noe problem. Er selskapets policy slik så vil jeg være bevisst på å ikke tilføre dem penger. |
|
|
|
#3 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?Jeg er litt sånn halvveis colaman,men ja jeg er med på boikotten.
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
41 752 personer deltar i hvert fall på arrangementet på facebook. Jeg er med selv om dette ikke innebærer noen endring i mitt cola-konsum som i vinterhalvåret er ikke-eksisterende.
|
|
|
|
#6 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?Klart at det påvirker Coca Cola når det i media hver dag blir sagt at Colasjefen i Yemen er far til en drapsmistenkt som har rømt "hjem" til sin rike familie.
|
|
|
#7 |
|
ctrl+z
|
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?Jeg tror du er på jordet, Fakse. At det er mer fokus i Norge på denne saken fordi offeret var norsk er jo naturlig. Hadde det vært Faiza, bosatt i Norge, hadde det vært tilsvarende fokus tror jeg. Poenget er vel mer den åpenbare forakten for lovverk familien og nettverket til drapsmannen utviser.
|
|
|
#8 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?Er med på boikott! Men er så enkelt møblert at jeg gjerne trenger linker til andre produkter som også hører under coca-cola!!
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
http://cocacola.no/contentstore/no_NO/pages/products/ |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?Pepsi Max |
|
|
|
#12 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?Jeg drikker bare Pepsi Max og har ingen planer om å begynne med Cola verken nå eller senere uansett,så jeg er nok med,ja. Er med på FB også. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?Elin: Det er ingen som har sagt at det ikke også finnes andre damer som har forsvunnet, og at det er akkurat like trist. Og ja, familien til Martine er velstående, men for min del har det ikke noe med saken å gjøre.
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?Etter å ha lest denne tråden er vi nå med på boikott! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?Jeg fikk ikke til å legge noen melding der jeg. Enten er jeg en idiot på FB (ikke utenkelig) eller så har de stengt for kommentarer. Jadda. |
|
|
|
#17 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?Man kan jo bli fan og så skrive noe for så å ikke bli fan igjen. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sånn passe sane
|
Hva svarte han? Jeg ser det ikke..
|
![]() |
|
|