|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
This is normal!
|
Sv: Datalagringsdirektivet?
Enig. Jeg har allerede opplevd at personnummeret mitt har blitt "stjålet" fra et selskap (Tele2) som jeg aldri har vært kunde hos. Dette var "noe som aldri skulle skjedd", men det gjør det likevel.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vanligste løsningen vil være å benytte en utenlandsk VPN-tjeneste - i et land utenfor EU. Koster noen dollar i måneden. Hastighetene varierer noe og i en del tilfeller får man en del høyere latency slik at f.eks. videostreaming kan fungere dårligere via en slik tjeneste.
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Datalagringsdirektivet?Ben murphy snakker ihvertfall slik i denne tråden at jeg ikke har spesielt lyst til å spørre om ting jeg lurer på. Ikke her i hvertfall.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Statsi var et statlig overvåkningspoliti i øst-tyskland, som i all hovedsak jobbet med å samle info om folk og lagre dette i enrome arkiv....
|
![]() |
|
|