|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreMellom meg og min søster er det knappe to år. Vi var dels venner, men også i høyeste grad i tottene på hverandre hele oppveksten. Først da begge hadde flyttet hjemmefra ble vi venner. Jeg mener selv det var for " tett" og mine venner i samme sitasjon har opplevd det samme. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreDet er 4,5 år mellom meg og min søster, og vi kranglet. Vi kranglet støtt. Vi fikk husarrest èn gang, husker jeg... Den varte sikkert ti minutter, før mamma kasta oss på dør og ut for å leke i stedet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreBalanse har nok rett - dette er tråden som får strutsen våres til å gå ut i hagen for å stå der med hodet godt gjemt til søstrene sisters har flyttet ut. |
|
|
|
#4 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreSånn var det her også. Vi kranglet om det mest utroligste når vi var mindre og i tennårene. Søstern min er nesten 3 år eldre enn meg. Nå er vi veldig gode venner.
|
|
|
#5 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreJeg har 2 søstre som jeg har samme mamma som og 1 søster som har samme pappa som meg. Ingen søstre eller brødre som har både samme amma og pappa som meg.
|
|
|
#6 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreDet er 13 år mellom meg og søsteren min, det føles ikke som om vi har vokst opp som søsken akkurat. Jeg er vel mer en slags gammel tante for henne pr. i dag. Jeg har et mye nærere forhold til kusina mi som var ut og inn hos oss gjennom hele barndommen, hun er 4 år yngre enn meg og vi har alltid hatt et veldig godt forhold.
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreJeg er så heldig! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreTo og et halvt år mellom oss, først de senere år har vi utviklet et nært og godt vennskap, jeg ser på henne som en av mine få nære venner som jeg deler alt med. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreJeg har to søstre som er 8 år eldre enn meg, og når jeg ser stort på det, så kranglet vi nesten aldri.
|
|
|
#10 |
|
Epikur
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstre23 måneder mellom min lillesøster og meg. Vi er som natt og dag og er det fremdeles. Jeg tror faktisk du ikke kan finne to mer ulike søsken. Vi ville aldri blitt kjent om vi ikke var i familie, vi har virkelig ingenting til felles. Hadde det ikke vært for at vi ligner en god del, ville jeg bannet på at ne av oss er funnet i en kurv på trappen.
|
|
|
#11 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstre
|
|
|
|
#12 |
|
Retromum
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreMin søster er 4 år yngre enn meg. Hun satte meg på plass allerede som 1,5åring.
|
|
|
#13 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreJeg har 3 søstre, en som er 2 år yngre enn meg, en som er 8 år yngre enn meg og en som er 12 år yngre enn meg.
|
|
|
|
#14 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreJeg har ei søster som er 2,5 år mindre enn meg. Vi har krangla hele livet og har ikke noe nært forhold i dag. Jeg skylder på forskjellsbehandling fra foreldrene våre. Jeg skulle gjerne hatt ei søster jeg kunne snakka med om alt, men jeg har innsett at det desverre aldri kommer til å skje. Skulle bare ønske hun hadde lyst til å få et nært forhold til tantebarna sine, men den gang ei.
|
|
|
#15 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreSøsteren min er 4 år eldre enn meg, vi holdt for det meste avstand til hverandre i oppveksten, selv om vi delte rom til jeg var 10 år. Senere ble det mer kranglig om klær osv..
|
|
|
#16 |
|
er her
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreMin 3 år eldre søster har jeg kranglet mye med i oppveksten, men jeg tror vi hadde perioder der vi gikk greit overens også.
|
|
|
|
#17 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreJeg har ei lillesøster som er tre år yngre enn meg.
|
|
|
#18 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreDet er nesten 7 år mellom oss,jeg er yngst.Hadde ikke noe særlig forhold da vi var små,og sånn er det fortsatt.
|
|
|
#19 |
|
Søkende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreDet er nesten åtte år mellom min søster og meg så det var lite krangling i oppveksten. Nå har vi bodd i hvert vårt land i mange år så vi er ikke så nære, men har god kontakt. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bare sær
Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreSøsteren min var en tre år yngre plage som hang etter meg og venninnene mine. Nå er vi gode venner.
|
![]() |
|
|