|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreDet er 1 år og 9 mnd mellom meg og min søster. Vi var derfor mye sammen i barndommen, gjorde mye sammen, og ganske avhengige av hverandre da. Det var alltid noen man kunne være sammen med. Fra ungdomstida derimot og oppover, utviklet vi oss i ganske ulike retninger, og dette har vel vedvart. Vi er i bunn og grunn veldig ulike, og har kontakt i dag (bor langt fra hverandre), men ikke sånn at man besøker hverandre utover hvis det tilfeldigvis klaffer sånn med at man er i nærheten. Så her gikk det fra close til ganske distansert.
Det kjenner jeg dog igjen, også i dag. Noen greier er bare "family business", og da er veien til å ta kontakt kort. Sist redigert av Dronningen : 03-04-11 kl 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreSøsteren min og jeg begynte ikke å krangle så mye før i tenåra. Det er tre år mellom oss, men vi har også en bror som er ett år eldre enn søstra mi, det er mulig de kranglet mer.
![]() |
#63 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreJeg er åtte og ti år eldre enn søstrene mine, og har aldri kranglet med dem. De to derimot, har alltid vært i tottene på hverandre, og er det fortsatt, nesten 30 år senere. De har på toppen av dette hatt et slags avhengighetsforhold til hverandre.
![]() |
#64 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreDet er tre år mellom meg og lillesøster. Under oppveksten kunne vi leke godt sammen, men hun var også verdens mest plagsomme lillesøster, slik som de skal være
![]() |
![]() |
#65 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ungarn
![]() |
![]() Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreJeg har to søstre og en bror. Er 9 år mellom meg og eldste søster, 8 år til broren min så de har liksom ikke vært noe problem mens vi var yngre, er veldig nære nå og vært det siden moren min døde da jeg var 14 år.
![]() |
#66 |
Vaklende
|
![]() Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstre
Er du storesøsteren min? Sist redigert av Balanse : 03-04-11 kl 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
can-jur
|
![]() Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreMin ene søster er 4 år eldre enn meg og vi kranglet en del i oppveksten, men sto lell last pg brast for hverandre. I dag er vi gode venner og har gjensidig glede av hverandre selv om vi har valgt ganske forskjellig og bor langt fra hverandre.
![]() |
![]() |
#68 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreMellom meg og min søster er det knappe to år. Vi var dels venner, men også i høyeste grad i tottene på hverandre hele oppveksten. Først da begge hadde flyttet hjemmefra ble vi venner. Jeg mener selv det var for " tett" og mine venner i samme sitasjon har opplevd det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreDet er 4,5 år mellom meg og min søster, og vi kranglet. Vi kranglet støtt. Vi fikk husarrest èn gang, husker jeg... Den varte sikkert ti minutter, før mamma kasta oss på dør og ut for å leke i stedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreBalanse har nok rett - dette er tråden som får strutsen våres til å gå ut i hagen for å stå der med hodet godt gjemt til søstrene sisters har flyttet ut. |
![]() |
![]() |
#71 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreSånn var det her også. Vi kranglet om det mest utroligste når vi var mindre og i tennårene. Søstern min er nesten 3 år eldre enn meg. Nå er vi veldig gode venner.
![]() |
#72 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreJeg har 2 søstre som jeg har samme mamma som og 1 søster som har samme pappa som meg. Ingen søstre eller brødre som har både samme amma og pappa som meg.
![]() |
#73 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Samme her. Bare at jeg er eldst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreDet er 13 år mellom meg og søsteren min, det føles ikke som om vi har vokst opp som søsken akkurat. Jeg er vel mer en slags gammel tante for henne pr. i dag. Jeg har et mye nærere forhold til kusina mi som var ut og inn hos oss gjennom hele barndommen, hun er 4 år yngre enn meg og vi har alltid hatt et veldig godt forhold.
![]() |
#75 |
|
![]() Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreJeg er så heldig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreTo og et halvt år mellom oss, først de senere år har vi utviklet et nært og godt vennskap, jeg ser på henne som en av mine få nære venner som jeg deler alt med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreJeg har to søstre som er 8 år eldre enn meg, og når jeg ser stort på det, så kranglet vi nesten aldri.
![]() |
#78 |
Epikur
|
![]() Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstre23 måneder mellom min lillesøster og meg. Vi er som natt og dag og er det fremdeles. Jeg tror faktisk du ikke kan finne to mer ulike søsken. Vi ville aldri blitt kjent om vi ikke var i familie, vi har virkelig ingenting til felles. Hadde det ikke vært for at vi ligner en god del, ville jeg bannet på at ne av oss er funnet i en kurv på trappen.
![]() |
#79 |
Personlig pessimist
|
![]() |
![]() |
#80 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Noen spørsmål til dere jenter/damer som har søstreJeg har 3 søstre, en som er 2 år yngre enn meg, en som er 8 år yngre enn meg og en som er 12 år yngre enn meg.
![]() |
|
|