|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er forskjellen på muffins og cupcakes?Jeg laget meg en egedn kategori for koppkaker i bloggen, men ble ikke fortrolig med ordet og bruker nå cupcakes. Dog var pøntemuffin et fint ord. *vurderer* |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva er forskjellen på muffins og cupcakes?Jeg syns det er så rart at mat til de grader kan bli motefenomener! Sånn som makroner, som plutselig ble superhippt for et års tid siden. Rare greier.
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva er forskjellen på muffins og cupcakes?
Jepp. Og cake pops og mini cakes.
|
|
|
#5 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hva er forskjellen på muffins og cupcakes?
Jeg lurer på om det blir litt for hipt og trendy om jeg sender med Pjåkk 20 cakepops på mandag, da er det "avslutning", dvs han skal slutte på skolen og flytte til en annen by... Men vet det slår godt an blant barna! Og det blir sikkert morsomt (og pesete) å lage? Det ser jo så flott ut!
|
|
|
|
#8 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er forskjellen på muffins og cupcakes?Både makroner og cupcakes gjør seg godt på bilder. Det er nok derfor de blogges mye om. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva er forskjellen på muffins og cupcakes?Er det in med makroner?
|
|
|
|
#20 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er forskjellen på muffins og cupcakes?Og så er det dem som ikke skjønner hva muffins er engang. Fikk morsom e-post i dag, siden jeg har tilbudt meg å bake til 17. mai på skolen. "Kjempeflott at du kan bake muffins til kantinedriften. Vi er svært takknemlige om du kan skjære opp kaken og levere den på xx skole...". |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| pøntemuffins |
|
|