|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. Virkelig
Det klinger bra. Like bra som reklamesnutten for Politiet som gikk på tvnorge for kort tid siden. Hvor en politimann sier til sin firbeinte kollega: "Ta mannen. Stygge mannen"
![]() |
#62 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. VirkeligLøvemammaer er jo uansett ganske kjipe.
![]() |
#63 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. VirkeligEsme:
![]() |
#64 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. VirkeligDette er jammen flott. Jeg er visst en aktiv bruker av samtlige av uttrykkene som det blir harselert over i hovedinnlegget.
![]() |
![]() |
#66 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. VirkeligDet blir alltid noen sånne moteuttrykk på forum. Sånn som fiiiiine tingen, hva _har_ du, for å nevne noen jeg kommer på i farta. Og så er det alle forkortelsene som ikke fins andre steder, som bhg og MME. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
This is normal!
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. VirkeligJeg kom på et uttrykk til som jeg er sterkt infisert av (særlig muntlig): "Ikke sant?" Jeg bruker det altfor ofte, og blir litt satt ut hver ganger det ramler ut av meg, men jeg klarer ikke slutte!
![]() |
![]() |
#68 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. VirkeligHvordan ser man hva man bruker mye, da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
flisespikker
|
Man følger med på hva man selv skriver.
![]() |
#71 |
This is normal!
|
Har du ikke vært inne på den delen av forumet som har 10-på-topp-lister over hvem som bruker hvilke uttrykk?! Jeg prøver å nå toppen av "høyesterettsjustitiarius"-listen, men konkurransen er tøff.
![]() |
![]() |
#74 |
This is normal!
|
Prøver du å lure deg inn på lista også nå! Som om ikke konkurransen var tøff nok fra før! Virkelig!
![]() |
![]() |
#75 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. VirkeligJeg tror ikke jeg har et mammahjerte. Stakkars ungene. Men jeg kan fint ha vondt i det helt vanlige hjertet da. Som minste sa her om dagen, da hun snakket om hvor mye hun savnet en av assistentene som har slutta i barnehagen "Jeg får så vondt i hjertet at jeg nesten dødde". |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. VirkeligHøyesterettsjustitiarius! Høyesterettsjustitiarius! Høyesterettsjustitiarius! Høyesterettsjustitiarius! Høyesterettsjustitiarius! Høyesterettsjustitiarius! Høyesterettsjustitiarius! Høyesterettsjustitiarius! Høyesterettsjustitiarius! Høyesterettsjustitiarius! Høyesterettsjustitiarius! Høyesterettsjustitiarius! Høyesterettsjustitiarius! Høyesterettsjustitiarius! Høyesterettsjustitiarius! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
flisespikker
|
Det teller likevel bare som ett innlegg, vet du.
![]() |
#80 |
This is normal!
|
![]() Sv: Vondt i mammahjertet. VirkeligJuksen viste seg! Hah!
![]() |
![]() |
Emneord |
mammahjerte, pønt |
|
|