Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bekjenn dine synder

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-11, 23:04   #61
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bekjenn dine synder

Hehe, koselig tråd, føler meg lite syndig nå.

Jeg har forsovet meg et par ganger i det siste, nærmest med overlegg (jeg har visst at jeg har hatt arbeidsoppgaver som har vært greie å ta igjen i ettertid da, så det har ikke gått utover noen). Utrolig hva den halvtimen gjør! Tror jeg må ønske meg flexitid!

Også har det blitt mye snop og snikspising av kake i det siste.

Gammel 08-11-11, 06:53   #62
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Du har kanskje et par dresser ekstra hjemme da.

Skulle nesten tro det, når man ser hvor overfylt det er i yttergangen her...

Det er forøvrig balsam for sjelen å lese denne tråden.

Gammel 08-11-11, 06:57   #63
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Har du syndet i det siste? Her kan du bekjenne dine synder.

Har du f.eks fått parkeringsbot? Kjørt uten bilbelte? Fått igjen for mye i kassa på butikken uten å si fra? Har du kommet med løgner? Baksnakking?
Spist altfor mye snop? Tatt en sykedag uten at du burde det?

Få høre. Og lett samvittigheten din.

5 * ja

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 08:13   #64
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg har ihvertfall ikke kjørt for fort. Og jeg er ihvertfall ikke hissig i trafikken.

Ikke jeg heller

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 08:27   #65
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg banner i trafikken. Brøler gjør jeg også.

Gammel 08-11-11, 08:38   #66
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

For en herlig tråd.

Jeg har ikke oppfylt nyttårsforsettet mitt; Jeg drikker fortsatt pepsi max hver dag.
Jeg har meldt min interesse i lesesirkeltråden, brukt penger på boka og enda ikke åpnet den (heldigvis 7 dager igjen til fristen).
Jeg var superstressa i går fordi jeg skulle ha kveldsmøte her hjemme og støv og leker fløt: Brølemamma som skriker til femåringen om nabbeperler, fargeblyanter og rytmeegg som ligger overalt! (ba om unnskyldning i morges).

Gammel 08-11-11, 08:41   #67
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har akkurat fått fartsboten i posten etter en helg på fjellet i september. Min første fartsbot.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 09:03   #68
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg snakket i mobiltelefon i bilen mens jeg manøvrerte meg gjennom Oslo sentrum i går. Og jeg røyka i bilen. Jobbens bil.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 10:14   #69
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg banner i trafikken. Brøler gjør jeg også.

Mamma sier mange stygge ord når hun parkerer! Jau, jau.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 11:38   #70
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har gjort alt det nevnte, bortsett fra Hotel Cæsar.
Det som stikker seg frem i samvittigheten er at jeg på fredag klina med en gutt som kunne vært sønnen min. Han var dog både over den seksuelle lavalder OG myndig.

Gammel 08-11-11, 11:40   #71
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg drikker altfor mye julebrus.. Hver dag.

Skal skjerpe meg etter jul, når de ikke selger julebrus mer.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 11:43   #72
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Det som stikker seg frem i samvittigheten er at jeg på fredag klina med en gutt som kunne vært sønnen min.

Skamme seg, her må det minst hundre "ave maria'er" til!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 11:46   #73
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Tja, jeg sitter jo her enda jeg har omtrent 50 skriftlige vurderinger jeg burde skrevet.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 11:46   #74
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Skamme seg, her må det minst hundre "ave maria'er" til!

Jeg vet, og jeg prøver. Skammen ligger mest på at jeg er så fornøyd med meg selv.

Gammel 08-11-11, 12:34   #75
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vært på den gamle arbeidsplassen min og skrytt av at jeg stortrives i den nye jobben, og sagt rett ut at jeg ikke savner å jobbe i butikk. Og at jeg spesielt gledet meg til lønningsdag på fredag

Gammel 08-11-11, 13:19   #76
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg rydder soveromet. Og støvsuger gulv. Det er ikke gjort på veldig, veldig lenge. :sjuske:

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 20:29   #77
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Forleden dag forsov jeg meg. Og så var det så veeeeldig vanskelig å reise seg for å sjekke om de store ungene hadde pellet seg på skolen. Så jeg straaakte meg etter mobilen og ringte ned - nei, de hadde ikke stått opp. Men gjett om de fikk fart på seg!

... så da snudde jeg meg rundt og snorket i tre kvarter til.

Gammel 10-11-11, 10:38   #78
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Parkeringsbot x 2.

+1.

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg har ihvertfall ikke kjørt for fort. Og jeg er ihvertfall ikke hissig i trafikken.

Hey, glemmer du ikke at enkelte andre brukere har sittet på med deg?

Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 21:33   #79
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blir nok en bot på meg. For første gang blinket automaten jeg kjører forbi hver dag.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 21:38   #80
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte baconpølse på vei hjem i dag...også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.