Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bekjenn dine synder

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-11, 12:48   #1
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Rødme

Bekjenn dine synder

Har du syndet i det siste? Her kan du bekjenne dine synder.

Har du f.eks fått parkeringsbot? Kjørt uten bilbelte? Fått igjen for mye i kassa på butikken uten å si fra? Har du kommet med løgner? Baksnakking?
Spist altfor mye snop? Tatt en sykedag uten at du burde det?

Få høre. Og lett samvittigheten din.

Gammel 07-11-11, 12:49   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bekjenn dine synder

Spist alt for mye snop

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 12:53   #3
Stompen
Aktiv

Stompen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Tenkt tanker jeg absolutt ikke bør tenke...

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 12:53   #4
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Spist for mye snop ja
En hvit løgn her og der må nok også til

Gammel 07-11-11, 12:53   #5
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Tatt med mer enn tax-free kvoten

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 12:54   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Kjørte uten bilbelte til butikken i stad ... Også var jeg ikke KJEMPESYK når jeg ble hjemme forrige fredag, jeg kunne vært på jobb altså, men!

Gammel 07-11-11, 12:54   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Parkeringsbot x 2.

Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 12:57   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ved to anledninger plukket opp en hårstrikk fra bakken og tatt den i bruk ved neste passende anledning. I tillegg til å være tyvaktig er jeg altså også svært sjuskete. Min datter gråt da hun hørte hva jeg hadde gjort, og nå blir hun nervøs hver gang hun ser eller hører en politibil fordi hun tror de skal sette meg i fengsel.

Gammel 07-11-11, 12:58   #9
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Surfa for mykje på FP. Spesielt når eg eigentleg burde gjort andre ting.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 13:02   #10
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg har, gang på gang, glemt å skifte lyspære i venstre frontlykt. Det er vel i og for seg ikke så syndig, men å kjøre uten lysene i orden er vel ikke helt 100% innafor.

Gammel 07-11-11, 13:04   #11
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjører ofte litt (mye) for fort. Spesielt på motorveien, men det gjør vel de fleste.
For mye snop har det også blitt, gitt.

Gammel 07-11-11, 13:10   #12
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Var i stort bursdagslag på lørdag, med startpunkt kl. 18.oo. Intensjonen var å ta taxi rett hjem i skapelig tid (sånn rundt midnatt).
Havnet på byen, så nachspiel og var hjemme i 04.30 tiden. Skikklig hangover og full i angst, sov ikke etter 07.30......

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 13:15   #13
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg slapp 50-øringen jeg fikk i vekslepenger på bakken fordi jeg ikke gadd å åpne lommeboka for å legge den nedi.

50% skam over latskapen og 50% tenkte jeg at en 6-åring kunne finne den og bli kjempeglad.

Gammel 07-11-11, 13:17   #14
bjørkhaugtrollet
Aktiv

bjørkhaugtrollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
bjørkhaugtrollet er litt kul
Standard

Jeg kjørte uten bilbelte fra butikken og til jobb tidligere i dag og spiste alt for mye kake på lørdag

Gammel 07-11-11, 13:17   #15
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk parkeringsbot forrige uke. Dessuten har jeg spist sjokolade enda det ikke er lørdag.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 13:20   #16
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg slapp 50-øringen jeg fikk i vekslepenger på bakken fordi jeg ikke gadd å åpne lommeboka for å legge den nedi.

50% skam over latskapen og 50% tenkte jeg at en 6-åring kunne finne den og bli kjempeglad.

Dette gjorde jeg også en gang. Da gikk jeg høygravid og selvfølgelig var det et elskverdig menneske som fikk det med seg, trodde at jeg mistet noe penger og plukket opp for meg.
Jeg takket og bukket og puttet den i posen, hvor den bare ble liggende til den ble bosspose en dag.

Ellers.. tja, jeg kjører vel litt for fort av og til. Og en hvit løgn en gang i blant skal man ikke se bort i fra kan komme. Ellers har jeg ingen store synder på samvittigheten akkurat nå.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 13:21   #17
Suppehue
Aktiv

Suppehue sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Suppehue er litt kul
Standard

Jeg har spist altfor mye kaker.. og surfet når jeg egentlig burde jobbe...

Suppehue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 13:22   #18
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Det er mandag, jeg har fri, har syk gutt hjemme, vi deler en pose popcorn. På en mandag!

Ikke de helt store greiene. Trodde du kanskje skulle komme med Thermostøvlene jeg, Veritas!

Gammel 07-11-11, 13:28   #19
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jo, også er jeg innom her midt i arbeidstiden....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 13:46   #20
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vært ute og kjøpt hobbyplanker i arbeidstida.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.