Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er alle på FP kjole-damer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-11, 10:38   #61
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er alle på FP kjole-damer?

Buksedame her. Men liker tanken på å gå i kjole, det er jo veldig behagelig.

Gammel 16-11-11, 10:40   #62
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Tja - jeg har vært kjoledame fra lenge før FP ble oppfunnet.

Jeg har egentlig aldri likt å gå i bukser, med et hederlig unntak av da jeg gikk på videregående, hvor jeg plutselig fikk det for meg at jeg slett ikke likte kle meg som jente, og stile på juleball i smoking, og slikt. (Jadda, har alltid vært sær av meg. )

Nå tror jeg ikke jeg eier ei eneste bukse, med mindre det ligger ei bakerst i et skap et sted. Se bort fra slaskete joggebusker, som jeg dasser rundt med innenfor husets fire vegger sånn på lørdag- og søndags morgener.

Jobber ikke du i barnehage? Jeg trodde det ville være praktisk med bukse i den jobben?

Jeg er ikke kjole-menneske. Idag går jeg i en tunika med thights, det er det nærmeste jeg kommer kjole i hverdagen. Men som oftest er det svart bukse det går i.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 10:55   #63
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker helst kjoler og unngår bukse som regel. Jeg er så lita at tunika fungerer fint som kjole det og.
Jeg klarer ikke at det strammer, og føler meg nettere i kjoleliknende saker. Og jo større jeg blir i bredden jo mer kjoler.. Da blir man liksom ikke større

Gammel 16-11-11, 14:26   #64
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går av og til i kjole, men langt oftere i jeans og en eller annen topp. Kler det bedre enn mange kjoler også, i allfall sånne typiske FP-kjoler som er smale i livet, litt vide nedover og slutter ved knærne.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 14:27   #65
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det FP-kjoler altså?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 14:31   #66
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er kjoledame på jobben, og buksedame hjemme. På jobben er jeg sjef og må se representativ ut, og det er mye lettere å være passe fin i kjole.

Høye klaprehæler har jeg også, så folk hører meg før jeg kommer. Ingen har egentlig skjønt at det bare er av ren omtanke og nestekjærlighet, da rekker de å legge ned vg og få opp saksbehandlingsprogrammet før jeg stikker nesa inn

Hjemme har jeg 4 barn og ingen au pair, derfor er det bare bukser og ullsokker som duger

Gammel 16-11-11, 14:32   #67
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg er egentlig jeans/ t-shirt dame det er bare det at ræva mi er uenig og etter en del svangerskap er jeg blitt noe uvant med ting som strammer og deler flesket på mitten- derav kjoledame. MEN inni spekket er det en spretten jeansrumpe som vil ut.

Gammel 16-11-11, 14:34   #68
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg må forresten legge til at et problem med å være kjoledame er at det ikke synes når man pynter seg.

Det synes ikke jeg
Mer smykker, høyere hæler og mer sminke - evt lang kjole

Gammel 16-11-11, 14:40   #69
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ingen kjoledame, nei. Jeg eier ikke en eneste kjole. Jeg kan strekke meg til en litt lang tunika og en tights.

Gammel 16-11-11, 14:47   #70
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei så og si aldri, til nød skjørt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 15:12   #71
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg eier ingen bukser, så ja.

Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 17:11   #72
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Er det FP-kjoler altså?

Vet ikke, men for meg er en FP-kjole noe sånn som dette i fasongen. Gjerne i jeansstoff og med noen artige mønster eller applikasjoner på.

Gammel 16-11-11, 17:18   #73
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg går av og til i kjole, men langt oftere i jeans og en eller annen topp. Kler det bedre enn mange kjoler også, i allfall sånne typiske FP-kjoler som er smale i livet, litt vide nedover og slutter ved knærne.

Det høres ut som en beskrivelse av min figur (og ja, kjolene mine også). Mine kjoler lever nok helt opp til Rines begreper, jeg som har hjerteapplikasjoner og annen styggedom på opptil flere av dem.

Gammel 16-11-11, 17:19   #74
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I hode og sjel er jeg ikke kjoledame, og trives besti jeans, t-shirt, hettejakke og coverse.
Jeg gjør stadig tapre forsøk med kjolegreier, og det går en stund, men så er jeg tilbake i jeansene.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 17:21   #75
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Kanskje du er selve FP-dama, Elinblu?

Mulig jeg tar feil, men jeg har faktisk inntrykk av at veldig mange her liker og kler den type kjoler. Jeg kler de ikke, (og derfor liker jeg de ikke heller) og blir vel derfor heller ingen ekte FP-dame. (I tillegg går jeg også rundt uten refleksvest og bruker ganske ofte Toro-produkter. )

Gammel 16-11-11, 17:30   #76
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Ingen kjoledame her nei, men jeg skulle ønske jeg var det.

Gammel 16-11-11, 17:35   #77
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker hverdagskjoler, men jeg går mest i bukser. Egentlig går jeg mest i ullundertøy, overtrekksbukser eller treningsklær .

Gammel 16-11-11, 17:41   #78
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonar, her.

Jobber ikke du i barnehage? Jeg trodde det ville være praktisk med bukse i den jobben?

.

Jeg har aldri bukse på meg på jobb, men jeg har derimot en haug med morsomme, barnslige kjoler, som ungene elsker, og etterlyser om jeg ikke har brukt på en stund.

Det eneste som er litt styrete er nå på vinteren, men da bare bytter jeg ut kjolen med ullstrømpebukse og ullgenser under vinterdressen, så det er ikke noe problem.

Gammel 16-11-11, 17:44   #79
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 17:50   #80
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg går i kjole eller skjørt nesten hver dag, tipper jeg i snitt bruker jeans på jobb en dag i uka.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:51.