|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er alle på FP kjole-damer?Ja, altså ikke mennene, regner jeg med.
![]() |
![]() |
#2 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg er egentlig jeans-og-t-shirt-dame, men jeg har noen kjoler som jeg bruker innimellom og jeg merker at jeg blir inspirert av disse hverdagskjoletrådene. Dessuten er jeg lei av fjortisstilen min og vil gjerne prøve og se mer voksen ut. Synes det er lettere å finne kjoler i min størrelse en "voksne" gensere/topper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Off the map.
|
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Går nesten aldri i kjole og skjørt jeg heller. Ikke så mange av de jeg omgås heller. Men hadde jeg vært 15 kg slankere så kan det kanskje hende at jeg hadde gjort det.
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg går omtrent like mye i bukser, skjørt og kjole tror jeg. I høst har jeg gått litt mer med bukser, fordi jeg har fått kjøpt noen jeg trives i. Lett vektnedgang/mer trening = mer bukser for meg tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg er absolutt ikke kjoledame. Finner sjelden noe som passer min fasong.
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg er glad i å gå i kjole, men det blir nok like mye bukser til hverdags.
![]() |
![]() |
#10 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg eier to kjoler. En som ikke passer og en som bare ikke blir brukt.
![]() |
#11 |
Javel
|
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Veldig sjelden kjole til hverdags her også. Da er det i tilfelle noen strikkekjoler jeg har strikket selv. Men stort sett så er det dongeri og topp/tunika.
![]() |
#12 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg er blitt kjole/ tunika og Tights "dame" siste 2 årene ikke pga Fp men pga da jeg nesten aldri finner meg bukser som jeg liker,eller passer. Enten er buksene for trang i lårene og for vid i magen ,eller så er de passelig i lårene og for trang i magen, eller bra i magen men blir sikkelig heng i rompa
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 16-11-11 kl 08:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Etylbarbital
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Går masse i kjole, og det gjør svært mange av mine kvinnelige kollegaer også.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Nope, går svært skjelden i kjole. Hadde jeg vært tynnere, så kanskje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg har blitt kjoledame etter at jeg ble FPer. Grunnen er rett og slett at kjoler sitter bedre på meg ug er generelt mer flatterende. Vanskelig å finne bukser som ikke gjør at jeg ser ut som høygravid. Dessuten føler jeg meg finere i kjole.
![]() |
#16 |
intro
|
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg går nesten bare i kjoler og skjørt til hverdags, og det har jeg gjort i minst 15 år. Ikke et FP-fenomen på min del, altså. Det starta for omtrent 20 år siden, og har siden eskalert. Nå er det så sjelden jeg er å se i bukse at folk gjør anskrik hvis jeg har olabukse en dag.
![]() |
![]() |
#17 |
Borte
|
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg bruker kjole, skjørt og bukse like mye omtrent. Før butikkene ble fulle av fine hverdagskjoler brukte jeg skjørt og bukse like mye. Har alltid likt meg i skjørt. Det er ikke noe FP-fenomen for min del. Jeg bruker heller ikke de typiske FP-kjolene fra Boden, Cream og Odd Molly.
![]() |
#18 |
kamerat
|
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg går i skjørt nesten alltid.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er alle på FP kjole-damer?Jeg bruker kjole på jobb på fredager, det er kjole/pyntedagen vår. Ellers bruker jeg bukser. Pynter meg forøvrig med kjole ved alle anledniger på fritiden min. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|