|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliSlike grumsete meninger (som f.eks florerer på Facebooksidene) kommer ikke bare hvert 4. år. De vil jo ligge der ellers og og er en del av personligheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli
Denne ser jeg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Personlig pessimist
|
![]() |
![]() |
#64 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliHva i huleste er det mannen mener skal til for aa ikke spille men vaere et offer om det ikke holder aa oppleve at mange av ens venner og partifeller blir drept av en galning med automatvaapen? Sorry mac, men det er faktisk verre enn at ingen vil vaere i regjering med deg fordi du er en inkonsekvent og usympatisk slask.
![]() |
![]() |
#65 |
Passiv
|
Det er ikke særlig vanskelig å kjenne igjen en FrP-velger som regel. Og de stemmer hvert andre år, ikke hvert fjerde. Dog stemmer deres tillitsvalgte flere ganger hver dag og representerer da meninger som for meg også i hovedsak ikke e forenlig med at jeg vil ønske å ha dem i nær kontakt med meg. Med presisering om at det har eksistert en og annen opplyst liberalist i FrP opp gjennom som ofte er laget av et annet materiale, men de fleste av disse har vel gitt opp FrP by now. |
![]() |
![]() |
#66 |
Borte
|
For min del betyr det bare at jeg ikke involverer meg med hver 4. nordmann. Omgås går greit, men ikke noe mer enn det og definitivt ikke vennskap. Går så fint atte.
![]() |
#67 |
Sviiisj!!
|
Jeg synes det er mer skremmende å tenke på at nesten en fjerdedel av befolkningen har slike fordommer og dermed manglende respekt for mennesker som Arkana (jeg kan ikke uttale meg om hva det er med Arkana, men jeg er jo selv kvinne, og føler ikke akkurat at partiet respekterer kvinner noe særlig, i likhet med innvandrere/folk med annen kultur og religion enn kristendommen). Jeg er enig med Arkana i at ikke alle disse er rasister, men så lenge de stemmer på et parti med rasistiske holdninger, viser de jo rasisme i praksis.
![]() |
#68 |
Glamorøs
|
Eh, selv om man fysisk velger hvert ANDRE år, så legger man jo ikke fra seg holdningene i mellomtiden. Hvilket parti man stemmer på sier mye om moral, etikk, holdninger og livvsyn, og Frp-velgere står så langt unna meg at vi neppe har noe til felles.
![]() |
#69 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliJeg registrerer gang på gang at det er FRP som tabber seg ut. Det må jo snart gå et lys opp for velgerne snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Borte
|
Men det jo ikke FRP sin skyld at de er mer kriminelle, rasistiske og har et nedrig kvinnesyn. Det er Vg, Dagbladet, Arbeiderpartiet, kulturmarxistene og Jonas Gahr Støre sin skyld.
![]() |
#71 |
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åh selvsagt!! Det burde jeg jo tenkt på |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Panzerekstremfeminist
|
Du glemte statsfeministene.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Borte
|
Oh, my bad.
![]() |
#74 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliDette er ikke første gang att dette har blitt utalt av en frp, leste når valgkampen var att en av deres ungdommer hadde gått mot en annen fra ap ungdom og sagt det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
For det første...
For det andre så har jeg ikke stemt FrP ved noe valg hittil og tviler på at jeg kommer til å gjøre det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliJeg leste hele innlegget ditt, men anser kommunevalg som like relevant i forhold til holdninger.
![]() |
#77 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Nå vet jeg ikke hvor kjent du er med "bygde-norge", men slik jeg kjenner det og små-byene så er det lokalpolitikk det dreier seg om ved kommunevalgene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
Jeg har ikke et så optimistisk syn på saken at jeg tror det noen gang kommer til å gå opp så mange lys i den leiren. Jeg tror at de vil støtte partiet uansett hvor mye dumt som skjer der og som blir sagt, for det finnes faktisk veldig mange ureflekterte, enkle mennesker i dette landet, som aldri kommer til å endre seg.
![]() |
#79 |
Passiv
|
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliAkkurat når det gjelder at lokalpartier kan være veldig annerledes enn moderpartiene sine, så må jeg vel nesten si meg enig. :stemmer de merkeligste ting lokalt: |
![]() |
![]() |
#80 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juliJeg har ikke lest tråden, men jeg undrer meg over en ting: Hver forbanna gang FrP gjør en tabbe (og dem florerer det av), så prøver de å rette det opp med å gjøre en NY tabbe! Og sånn holder de på i en selvforskyldt spiral. År ut og år inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|