|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prøver så godt jeg kan :)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
Sv: "Fredning" av bildetråderOki nå går dette faktisk litt for langt synes jeg. Så dere synes hun skrev en teit ting, la det bare ligge. Å holde på slik som nå at dere gjenger dere opp mot henne (joda jeg vet temmelig godt at dere mener å bringe frem budskapet deres, og vell og bra er det) men er det ikke nok nå? skal dette være en slik diskusjon som har 600 innlegg og drar fram alt som noen gang har vært negativt med både den som skrev innlegget og alle som er enige i det. Eller kan dere innse at noen har sin mening om ting og at dere som er uenig har deres og la det være som det er. Det finnes værre ting i verden å diskutere enn en persons mening. Og regner med at det blir skikkelig hetsing av meg nå, enten fordi noen tror jeg er enige i det omtalte innlegget eller at noen bare må prøve på å drite meg ut. Dere har sagt deres, la det ligge og prate videre som "venner". |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: "Fredning" av bildetråder
Hvem skrev HI?
|
|
|
#3 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hun velger vel egentlig selv å fortsette når hun lager en egen tråd om det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ringskrømt
|
Sv: "Fredning" av bildetråderJeg synes ikke skrytetråder bør være fredet. Jeg vil ha med frabedt oppgulp og sure oppstøt, men jeg synes ikke det var noe galt meD binas kommentar. Den var hverken drøy eller uspiselig. Hun sa ikke noe om barnet, barnet er sikkert nydelig i følge bina, men omstendighetene dro fokuset bort fra akkurat det. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: "Fredning" av bildetråderbina, jeg synes ikke billedtråder trenger å være fredet, men terskelen for å komme med negativ oppmerksomhet skal være veldig høy.
Men i billedtråder sier vi det
|
|
|
#6 |
|
Live and let live
|
Sv: "Fredning" av bildetråderAvivA: Det var jo henne selv som startet denne tråden og spurte hva man mener.
|
|
|
#7 |
|
![]() ![]() |
Sv: "Fredning" av bildetråderSitron omformuler spørsmålet ditt. Hvem skrev HI? Skjønnte ikke den du. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Jeg trenger ikke omformulere noe som helst, spørsmålet er temmelig enkelt.
|
|
|
#9 |
|
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
![]() ![]() |
Sv: "Fredning" av bildetråderalle muslimer jeg vet om har islam som religion. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Ja, "dem har utelagt mye".
Det er helt riktig! Du starter ikke helt på scratch! Sist redigert av TBM : 20-03-07 kl 22:25. |
|
|
|
#13 |
|
Ustabil
|
Jeg ba kanskje om bråk med denne tråden, men det som er leit er at så mange ikke skjønner at man kan skille temaer. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Tror du det jevnt over er "frykt for mobben" som gjør at folk er enige med hverandre (og/eller uenige med deg)?
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: "Fredning" av bildetråderbina - jeg forstår spørsmålet ditt. Om man ikke skal komme med negative kommentarer til bildetråder. Hvis det er noe man mener er skadelig og helt borti staur og vegger? Egentlig et godt spørsmål synes jeg |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ustabil
|
I DENNE tråden ønsket jeg kort og godt bare å få vite om andre mener at man ALDRI skal si noe i en bildetråd, altså om bildetråder oppfattes som "fredet". At andre kan ha ulik terskel for hva de oppfatter som skadelig, uheldig, dumt, osv har jeg full respekt for. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Fredning" av bildetråderJeg syns det er viktig å legge vekt på normal folkeskikk. |
|
|
|
![]() |
|
|