Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tatovering hos deg eller mannen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-12, 22:55   #61
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tatovering hos deg eller mannen?

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Trenger man å lyve for det?

Hadde enkelte andre her på FP lagt inn det samme ville det ført til mye -ing her inne.

Bare fordi vi ikke kjenner fimba så godt enda, så skal hun anklages for å lyve på grunn av dette? Makan.
Se humoristisk på det da. Funny bilde, og funny tatovering. Eller grusomt stygg om du vil. Jeg tipper hun hadde til hensikt å komme frem med sannheten etterhvert.

Gammel 01-01-12, 22:57   #62
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns for øvrig det var en litt kul tatovering, og et morsomt bilde.

Det syntes jeg også, og siden jeg ikke har sett noen tråder om tattoos her (i det siste), så var jo dette (i følge meg) en god anledning til å lage en (morsom) tråd.

Gammel 01-01-12, 22:58   #63
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg tipper hun hadde til hensikt å komme frem med sannheten etterhvert.

Egentlig ikke, da jeg i min naivitet () gikk utfra at bildet i seg selv var selvforklarende.

Gammel 01-01-12, 23:03   #64
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ettersom du skrev "mannen min sin", så trodde jeg, i min naivitet at enten var det mannen din som var avbildet ( det kunne det jo være, vi har mange her inne som er avbildet både her og der) eller at mannen din hadde tilsvarende.

Jøss, skriv hva du vil , men jeg må innrømme at jeg ikke så humoren.

Gammel 01-01-12, 23:07   #65
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jøss, skriv hva du vil , men jeg må innrømme at jeg ikke så humoren.

Det var jo leit

Gammel 01-01-12, 23:11   #66
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg i min naivitet, tror at hvis noen her inne legger ut et bilde og skriver at det er av tatoveringa til mannen hennes, så er det det.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 23:13   #67
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg synes hverken bildet eller tatoveringen var morsom, så det slo meg faktisk ikke som en spøk.

Gammel 01-01-12, 23:15   #68
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns bildet var komiskt. Men så er jeg forsåvidt ganske overtrøtt.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 23:15   #69
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelpes, så stivbeinte og bitchy dere har blitt i jula, da?

Mannen min har ikke tatoveringer, og får han det så er det på tide å se etter rekkehus, tror jeg, for da er motorsykkel og skilsmisse og blond berte ikke langt unna.

Jeg vurderte det i forbindelse med 40-årskrisen min, men innså at når jeg vurderer det, så er det på vei ut hvert øyeblikk.

Gammel 01-01-12, 23:15   #70
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Standard

Jeg i min naivitet, tror at hvis noen her inne legger ut et bilde og skriver at det er av tatoveringa til mannen hennes, så er det det.

Og bildet i seg selv, med henvisningen til webiden med det ytterst rare navnet, og ikke minst smileyen etterpå? Ga ikke det noen hint om at det kaanskje var hu-mor?

Gammel 01-01-12, 23:16   #71
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Og jeg synes hverken bildet eller tatoveringen var morsom, så det slo meg faktisk ikke som en spøk.

Nå har fimba bæsja på leggen - IGJEN!

Gammel 01-01-12, 23:17   #72
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Mannen min har ikke tatoveringer, og får han det så er det på tide å se etter rekkehus, tror jeg, for da er motorsykkel og skilsmisse og blond berte ikke langt unna.

Jeg vurderte det i forbindelse med 40-årskrisen min, men innså at når jeg vurderer det, så er det på vei ut hvert øyeblikk.

Gammel 01-01-12, 23:18   #73
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det trodde jeg også. Jeg har ikke peiling på tatoveringer og kjente heller ikke til nettstedet. Jeg har for øvrig ingen tatoveringer og kommer nok sikkert aldri til å få noen heller, jeg har heller ingen mann (for øyeblikket), men kan jo opplyse om at ingen av mine tidligere har hatt noen. Jeg foretrekker menn uten (hvis de nå er å oppdrive nutildags), men det er ikke akkurat noe vinn eller forsvinn-opplegg heller.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 23:20   #74
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av fimba, her.

Det var jo leit

Slapp av. Du får meg sikkert til å le senere en gang.

Nå har fimba bæsja på leggen - IGJEN!

Get used to it! :btdt:

Gammel 01-01-12, 23:26   #75
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Slapp av. Du får meg sikkert til å le senere en gang.

Gammel 01-01-12, 23:44   #76
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Vi er uten tatoveringer, begge to. Føler nesten det er mer unikt og spesielt enn å være tatovert. Når det er sagt så synes jeg om store kunstverk på rygg og/eller overarm og jeg elsker å se de Ink.-seriene på tv.

Gammel 01-01-12, 23:54   #77
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Serr?

Nei, dette er ikke mobiltelefonen din og vi er ikke 14. Seriøst ikke!

Opprinnelig lagt inn av Polyanna

Hjelpes, så stivbeinte og bitchy dere har blitt i jula, da?

Jeg er da alltid bitchy?

Opprinnelig lagt inn av mammami, her.

Ingen av oss, heldigvis. Jeg synes at tatoveringer er harry og usexy.

Mens jeg synes det kan være riktig så fint.

Og om jeg har fått med meg det du egentlig lurte på: Jepp, vi har tatoeringer. Jeg har tre, men planlegger å bygge ut to av dem. Jeg har på legg, skulder og håndledd.
Mannen har 4, tror jeg? En på skulderen og tre på leggen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 00:00   #78
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Mannen har 4, tror jeg? En på skulderen og tre på leggen.

Venter på oppdatert antall så fort du har fått sjekket den leggen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 00:04   #79
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jepp, én; poter i korsryggen. Mannen = ingen.

Gammel 02-01-12, 00:06   #80
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Har en rose på høyre skulder.

(Jeg tror folk reagerer litt 'spørrende' fordi du legger ut et tullebilde og spør om noe ordentlig i et og samme innlegg. Man blir forvirret om du bare tuller, eller om interessen er reell. Er det tøys, så trenger man jo ikke svare.)

Sist redigert av Dronningen : 02-01-12 kl 00:16.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:38.