|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertNeisj, jeg har ikke googlet deg, så det vet jeg ingenting om.
|
|
|
#62 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertDet kom ikke noe jeg ikke visste om.
|
|
|
#63 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert
Det var fint lite lekrelatert som dukket opp. Kun jobb.
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert.......
Meg og halen. <3 Sist redigert av Veslemøya : 14-02-13 kl 23:36. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Bedreviter
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertJeg får opp 10 sider om meg selv, først og fremst ting jeg har sagt i media, interne sider på jobb og rester etter et enkeltmannsforetak jeg hadde for en del år tilbake. Ingenting jeg ville være flau over at min mor skulle komme til å lese eller som ville begrense fremtidige muligheter for ansettelse. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
nygift
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertFår opp et par sider med mitt nye etternavn type fb, tlf, firma, skatt.
|
|
|
|
#67 |
|
Hertuginne
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertJeg googler meg selv med jevne mellomrom for å ha kontroll på hva som ligger om meg der ute, siden jeg er den eneste i verden med den navnekombinasjonen. Jeg har fått fjernet noe gammel moro, så det som ligger der nå er kun skattelister, noe jobbrelaterte ting og noe fra studietiden.
|
|
|
#68 |
|
Pauset
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertDet er en del sånne "samlesteder" som samler sammen det de finner om deg på nett og poster det på nytt. Mange treff betyr ikke nødvendigvis at innholdet har økt dramatisk, men du ser sikkert hva det er som er der... |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertNull interessante greier på meg. Men: Jeg oppdaget at en eller annen slektsforskningstuppe har lagt ut mange tusen navn og fødselsdato som ledd i et relativt meningsløst (ser det ut som) genealogi-opplegg, og der ligger også fødselsdatoen min (seks siffer). Er det lov? Lurt? Bør jeg be vedkommende fjerne infoen?
|
|
|
|
#70 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertKun 4 sider med treff. Det var skatt, gulesider, linkedin, eiendomsbasen, lokalavisa og det gamle studiestedet mitt. Ikke noe spennende altså.
|
|
|
#71 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertMed navnene i gåseøyne for å utelukke andre ender jeg opp med bortimot 30 000 treff på Google (over 50000 uten). Men da er egentlig Google ganske flink, for det er noen tusen treff som er filtrert vekk - sider som man ikke får opp når man søker etter mitt navn, men via andre termer på samme siden...
|
|
|
#72 |
|
can-jur
|
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkert8 sider.
|
|
|
|
#74 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2012
![]() |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2012
![]() |
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertDet er vel på det normale nivået vil jeg tro, men har du peiling på ordleken wordfeud og den ordboken de bruker? |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#77 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertHar alt for vanlig navn...
|
|
|
#78 |
|
Hertuginne
|
Jeg oppdaget det samme for en stund tilbake, en fjern slektning som syntes det var festlig å legge ut slektstre med navn og fødselsdato på en haug med mennesker. Jeg sendte epost og bad om at det ble fjernet og han ble rimelig sur, men fjernet etter en enda surere epost fra meg.
|
|
|
#79 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Jeg har oppdaget det samme, og er interessert i å få fjernet navn også. Men det er vel ikke ulovlig å legge ut oversikt over slekter på nett, så resultatet avhenger vel helt av om vedkommende har lyst, regner jeg med. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Har googlet meg selv og er sjokkertEtter å ha googlet litt kan det se ut som om det ikke nødvendigvis er lov. Noen som vet mer om dette? |
|
|
|
![]() |
|
|