|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvordan er ditt forhold til din mor? | |||
Forholdet kunne ikke vært bedre! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
46 | 17,23% |
Vi har et fint forhold |
110 | 41,20% |
Vi har et helt greit forhold |
60 | 22,47% |
Vi har et litt dårlig forhold |
30 | 11,24% |
Vi har et veldig dårlig forhold |
16 | 5,99% |
Jeg har ikke kontakt med min mor |
5 | 1,87% |
Deltakere: 267. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Textrovert
|
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?
Dette er som å lese en beskrivelse av mamma. Hadde jeg bare hatt mamma (og ikke stefaren min) i livet mitt som barn, tror jeg at jeg ville ha blitt et menneske med et solid og stødig selvbilde.
![]() |
#62 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Den siste setningen til Darth der var helt nydelig.
![]() |
#63 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Jeg har et bedre forhold til min mor i dag enn jeg noensinne har hatt. Det er nok fordi jeg ikke har noen kontakt med henne. |
![]() |
![]() |
#64 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Jeg har et helt greit forhold til min mor. Tidligere har det periodevis vært noe anstrengt, men de siste årene har det gått greit.
![]() |
#65 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Jeg har et helt greit forhold til mamma. Skulle ønske det var bedre.
![]() |
#66 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Vi har et godt forhold. Ikke sånn at jeg snakker med henne om alt, men godt allikevel.
![]() |
#67 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Nei Sist redigert av silje : 03-03-12 kl 09:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Jeg har et kjempefint forhold til mamma, hun er en av de fineste jeg vet om. Jeg snakker ikke med henne om alt, for hun er ikke en venninne, men jeg vet at hun er der for meg alltid og uansett, og det er godt å vite. Vi har nok bare blitt nærere og nærere hverandre de siste årene.
![]() |
#69 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Jeg har et godt forhold til min mor og har mye kontakt med henne. Hun har selvfølgelig en del sider som frustrerer meg grenseløst, men alt i alt er hun et fint og generøst menneske som jeg er veldig glad i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Har et godt forhold til begge foreldrene mine. Bor langt unna de begge, men snakker med mamma stort sett daglig |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Vi har aldri hatt noe bra forhold. Verken som barn, ungdom eller voksen. Vi har ingen møtepunkter, ingen konflikter, bare likegyldighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Har det som hyacint og rine.
![]() |
#73 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Vi har ett fint forhold,og jeg skulle ønske hun bodde nærmere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Vi har en godt/greit forhold. Hun bor 100m fra oss og vi ser henne 2-4 ganger i uken. Kan variere veldig alt fra hver dag til at det går en del dager. Vi har et mye bedre forhold nå som jeg er voksen og langt fra avhengig av henne. Vi har et overfladisk forhold hvor vi gjør ting sammen men går aldri inn på viktige ting i livet, ikke dypt ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Jeg har et fint forhold til henne. Når jeg har permisjon (det har jeg hatt mye de siste tre-fire årene, med to unger og lite barnehage) så snakkes vi nærmest daglig. Tre ganger i dag, tror jeg, men litt over snittet det da
![]() |
#76 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Jeg har et slitsomt forhold til min mor. Det har alltid vært bare hun og meg, og hun har overhodet ikke noe sosialt nettverk utover meg og min familie. Hun har dermed ingen andre å besøke, som kommer på besøk, gå på teater med, gå på resturant med, dra på ferie med osv. Hun forventer at jeg alltid skal stille opp og hjelpe henne og ta henne med på ting; "Hun har jo ingen andre". Jeg har alltid hatt dårig samvittighet for henne, og hun er grunnen til at jeg ikke begynte å studere til det jeg ønsket, for da måtte jeg flytte. Dette har jeg aldri glemt...
![]() |
#77 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Jeg har et svært godt forhold til begge foreldrene mine og mamma er nok kanskje den mest fortrolige personen i mitt liv. Vi bor ett par timer fra hverandre, men snakkes på telefonen nesten hver dag. Eneste hun vet lite om er egentlig sexlivet mitt.
![]() |
#78 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Vi har et veldig godt forhold.
![]() |
#79 |
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Jeg har et fint forhold til mamma, kan snakke med henne om masse ting og har det fint sammen.
![]() |
#80 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et godt forhold til moren din?Horribelt/har bare kontakt under tvang. Gladcombo.
![]() |
|
|