Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Vekkeklokke lørdag og søndag

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-12, 17:14   #61
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vekkeklokke lørdag og søndag

Jeg kan fint sove til tolv selv om jeg legger meg før midnatt. Tror jeg da, det skjer så og si aldri, så jeg husker ikke helt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 17:14   #62
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Dere som sover til ett og to, eller tre og fire, ( ) når legger dere dere? Eneste mulighet for at jeg skal klare å sove til 2 om dagen, er å legge meg 6 om morgenen, med andre ord noe jeg bedriver meget sjeldent for tiden.

Nå skjer det ikke for mitt vedkommende, men da jeg opererte øynene så skulle jeg sve mest mulig de neste døgnene. Det var overhodet ikke noe problem. Jeg sov og sov og sov. Etter tre dager var jeg så opplagt som jeg aldri har vært før.

Gammel 11-03-12, 17:16   #63
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det seneste jeg legger meg i helgene (bortsett fra en og annen fuktig fest) er 2. Da sover jeg sjelden lenger enn til 9. Det betyr ikke at jeg spretter opp da, langt i fra, men jeg sover virkelig aldri mer enn max. (og det er sjelden) åtte timer i strekk.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 17:16   #64
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er det svært sjelden jeg får sove til 16 lenger, ( ), men det har vært hvis jeg har jobbet litt mye og i seng, tja, 01? Hvis jeg legger meg 05 ellerno våkner jeg stort sett fire, fem timer etterpå uansett.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 17:17   #65
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

... eventuelt at jeg har våknet sånn i 11-tiden, og lagt meg igjen med bok, og sovnet igjen.

Gammel 11-03-12, 17:18   #66
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, nå kom jeg plutselig på at jeg faktisk sov på sofaen for en halvtime siden. :sover visst litt mer enn jeg tror:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 21:19   #67
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sover som regel ikke noe lenge selv, og gjør jeg det våkner sønnen min sjelden senere enn 9 men gjerne ikke lenger enn 7 - synes det er deilig for pleier ikke legge meg så seint og liker ikke sove så altfor mange timer.

Setter gjerne på vekkerklokka om det er noe spesielt i helgene så vi vil opp tidlig, så vi er sikre

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 21:26   #68
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

I helgene er jeg oppe senest kl 8. Det liker jeg, så er det mye igjen av dagen.

Jeg har mistet evnen til å sove lenge etter at jeg fikk barn. Det er like greit, så blir jeg ikke deppa av at jeg må opp med ungene. En gang vi hadde barnevakt sov vi til kl 11. Da var vi helt sjokkert over at vi kunne sove så lenge.

Gammel 11-03-12, 21:28   #69
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Dere som sover til ett og to, eller tre og fire, ( ) når legger dere dere? Eneste mulighet for at jeg skal klare å sove til 2 om dagen, er å legge meg 6 om morgenen, med andre ord noe jeg bedriver meget sjeldent for tiden.

I helgene legger jeg meg gjerne i to-tre-tiden. Når jeg skal på jobb dagen etter, legger jeg meg ofte mellom midnatt og ett. Jeg har nesten alltid underskudd på søvn, og er dessuten klart B-menneske, og kan lett sove 10-12 timer eller mer i strekk når jeg får anledning til det.

Gammel 11-03-12, 21:33   #70
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Da jeg hadde en arbeidsledig periode la jeg med mellom kl 01 og 03, sov da som regel til kl 14. Ah!

Gammel 11-03-12, 21:40   #71
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har hatt levende vekkerklokke i 7 år nå og den har ringt mellom halv fem og sju. For tiden er det lillesøster som er den klokka (hun overtok effektivt for broren da han endelig begynte å drøye den til halv sju), og nå til dags ringer den seks- halv sju som oftest.

Nummer to sover til ni, da er det den andre som er vekkerklokke. Ni er tiden fordi vi vil ha frokost sammen i ro og fred og finne på et eller annet hyggelig eller nyttig.

Hvis vi har barnefri, måtte vi nok hatt vekkerklokke for å komme oss opp ni helt sikkert, men vi ville nok høyst sannsynlig våknet rundt ni uansett.
Jeg har aldri kunnet sove til mer enn 11, helt uavhengig av når jeg legger meg og hvor trøtt jeg er, så dette har ikke bare noe med underskudd på søvn å gjøre.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 21:42   #72
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Mine levende vekkerklokker har slumrefunksjon.

Gammel 11-03-12, 21:50   #73
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vekkerklokke er aldri på i helga med mindre at vi skal rekke noe på morgenen eller formiddagen. Noen ganger har vi levende vekkerklokker, men stort sett er mannen oppe før alle andre i helga uansett.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 22:25   #74
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vår vekkeklokke "ringer" alltid før sju, så i helgen sover vi utpå n dag hver. Dvs til ca 10 om vi ikke har planer som gjør at vi må opp før.

Gammel 11-03-12, 22:34   #75
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Her kan jeg kun sove litt lengre utpå annenhver søndag, ingen vekkerklokke da med andre ord. I dag sto jeg opp kl 1230 tror jeg. Ikke at det egt gjør godt, for hele kroppen verker når jeg sover for lenge.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 22:38   #76
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bruker ikke vekkerklokke i helgene.
Nå er ungene blitt så store at de ordner seg selv og jeg våkner en gang mellom 7.30 og 9.30. Da er det deilig å ligge i sengen og lese litt, slumre litt og bare kose seg under dyna.
Vi spiser frokost sammen og bruker helgene til å ta igjen tapt hvile.

Gammel 12-03-12, 22:32   #77
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Mine levende vekkerklokker har slumrefunksjon.

Det er diggbart.

Mine levende vekkeklokker kan også stilles.

"Vekk meg når klokken er 09.30"

"Nå er klokken 09,30, skal jeg komme tilbake om et kvarter?"

"Ja, det hadde vært kjekt"

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:02.