|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagJeg kan fint sove til tolv selv om jeg legger meg før midnatt. Tror jeg da, det skjer så og si aldri, så jeg husker ikke helt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndag
Nå skjer det ikke for mitt vedkommende, men da jeg opererte øynene så skulle jeg sve mest mulig de neste døgnene. Det var overhodet ikke noe problem. Jeg sov og sov og sov. Etter tre dager var jeg så opplagt som jeg aldri har vært før.
![]() |
#63 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagDet seneste jeg legger meg i helgene (bortsett fra en og annen fuktig fest) er 2. Da sover jeg sjelden lenger enn til 9. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagNå er det svært sjelden jeg får sove til 16 lenger, ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagHm, nå kom jeg plutselig på at jeg faktisk sov på sofaen for en halvtime siden. :sover visst litt mer enn jeg tror: |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagJeg sover som regel ikke noe lenge selv, og gjør jeg det våkner sønnen min sjelden senere enn 9 men gjerne ikke lenger enn 7 - synes det er deilig for pleier ikke legge meg så seint og liker ikke sove så altfor mange timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagI helgene er jeg oppe senest kl 8. Det liker jeg, så er det mye igjen av dagen.
![]() |
#69 |
flisespikker
|
I helgene legger jeg meg gjerne i to-tre-tiden. Når jeg skal på jobb dagen etter, legger jeg meg ofte mellom midnatt og ett. Jeg har nesten alltid underskudd på søvn, og er dessuten klart B-menneske, og kan lett sove 10-12 timer eller mer i strekk når jeg får anledning til det.
![]() |
#70 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagDa jeg hadde en arbeidsledig periode la jeg med mellom kl 01 og 03, sov da som regel til kl 14. Ah!
![]() |
#71 |
I mål
|
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagVi har hatt levende vekkerklokke i 7 år nå og den har ringt mellom halv fem og sju. For tiden er det lillesøster som er den klokka (hun overtok effektivt for broren da han endelig begynte å drøye den til halv sju), og nå til dags ringer den seks- halv sju som oftest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagVekkerklokke er aldri på i helga med mindre at vi skal rekke noe på morgenen eller formiddagen. Noen ganger har vi levende vekkerklokker, men stort sett er mannen oppe før alle andre i helga uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagVår vekkeklokke "ringer" alltid før sju, så i helgen sover vi utpå n dag hver. Dvs til ca 10 om vi ikke har planer som gjør at vi må opp før.
![]() |
#75 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagHer kan jeg kun sove litt lengre utpå annenhver søndag, ingen vekkerklokke da med andre ord. I dag sto jeg opp kl 1230 tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Vekkeklokke lørdag og søndagVi bruker ikke vekkerklokke i helgene.
![]() |
#77 |
awesom
|
Det er diggbart.
![]() |
|
|