Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Incoming newbie!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-12, 11:40   #61
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Incoming newbie!

Ser jeg kommer altfor sent til å fjase eller noe sånt,så nøyer meg med å ønske deg velkommen!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 11:41   #62
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Velkommen.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 11:42   #63
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Velkommen.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 11:44   #64
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Velkommen!

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 11:45   #65
__PåskeHeksa___
Passiv

Standard

Et eller annet skjedde med profilen min, fikk ikke logge inn med brukernavn og passord, så tilslutt ble hele dritten låst...
Så inntil det er ordnet laget jeg en ny en, og PåskeDragen overgir på nytt tronen til Dragen som jeg ser har sagt pent velkommen, og fortsetter altså da som PåskeHeksa.

*Datakyndig meg opp i rompa!!*

Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 11:49   #66
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sender du om til admin, så ordner det seg altså! Velkommen!

Gammel 05-04-12, 12:05   #67
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Men men men! Da mister du jo alle de fine prikkene du har fått! Aiaiai!

Forresten: Velkommen! Måtte dette bli et supert bekjentskap.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 12:08   #68
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk grønnprikk av en drage.

Gammel 05-04-12, 12:11   #69
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Profilen min er åpen igjen..da mangler jeg bare nickbyttehvem er admin her egentlig??

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 12:12   #70
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

hvor ser jeg prikkene? jeg finner noen tilbakemeldinger da..

Gammel 05-04-12, 12:18   #71
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av PåskeDragen, her.

hvor ser jeg prikkene? jeg finner noen tilbakemeldinger da..

Prikker = "tilbakemeldinger"

"Dine siste tilbakemeldinger" = De tilbakemeldingene/prikkene du har gitt.
"Mine siste tilbakemeldinger" = De tilbakemeldingene/prikkene du har fått.

Fargen på prikken i første kolonne av disse tilbakemeldingene indikerer rett og slett om prikken er rød (negative poeng) eller grønn (positive poeng).

Poengene - ditt "rykte" - brukes som tilgangskontroll til enkelte underforumher på FP. I tillegg er ditt rykte en del i en utregning som brukes for å finne ut hvor mange poeng akkurat din prikk gir.

Gammel 05-04-12, 12:19   #72
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Standard

Hvorfor heter det forresten ikke "Prikker gitt" og "Prikker fått" bare? Er det for enkelt?

Gammel 05-04-12, 12:20   #73
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Fordi vi alltid feil-leser det som pikker, og vi hadde aldri fått gjort noe i og med at vi bare hadde sittet foran kontrolpanelet og fnist.

Gammel 05-04-12, 12:22   #74
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Hvorfor heter det forresten ikke "Prikker gitt" og "Prikker fått" bare? Er det for enkelt?

Du må lese forumreglene. Der står det at prikk er tilbakemelding.

Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 12:24   #75
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Fordi vi alltid feil-leser det som pikker, og vi hadde aldri fått gjort noe i og med at vi bare hadde sittet foran kontrolpanelet og fnist.

Hahaha, isåfall ville jeg vært imponert over mine 29 p(r)ikker fått, og lurt litt på hvordan eierne av dem ser ut...

Gammel 05-04-12, 12:26   #76
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Gammel 05-04-12, 12:28   #77
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Skilpadda, HP eller DM kan hjelpe deg, send en av dem en PM, så ordner de når de har anledning.

Hvis du scroller nedover i kontrollpanelet ditt, så ser du antakelig en rad med prikker. Du har fått en grønn av meg, i alle fall. Positive tilbakemeldinger gir grønne prikker, negative gir rød. Med mange nok positive tilbakemeldinger, får man tilgang til flere deler av forumet. Det må man gjøre seg fortjent til først, ved å la folk få bli litt kjent med seg. Røde prikker er ellers ikke noe farlige - ingen kjipe barnesjukdommer involvert, heller.

Du prikker andre ved å klikke på vekt-symbolet under avataren i et innlegg. Inntil du har skrevet et visst antall innlegg (jeg lurer på om det er ni?), vil prikkene du gir være blågrå og ha nøytral verdi på ryktebørsen.

Gammel 05-04-12, 12:28   #78
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av PåskeDragen, her.

Hahaha, isåfall ville jeg vært imponert over mine 29 p(r)ikker fått, og lurt litt på hvordan eierne av dem ser ut...

Du har kanskje 29 poeng? Eller er det hele 29 personer som har gitt deg grønt?

Forøvrig: Burde ikke denne tråden vært under "introduksjoner", og ikke generell diskusjon? Prikkene har jo mer verdi her enn under introduksjoner, må vite. :Pirk pirk:

Gammel 05-04-12, 12:29   #79
Slettet bruker
Passiv

Standard

Og for himmelens skyld - hva du enn gjør, ikke start en tråd og be om grønne prikker. Det er ansett som like uhøflig som om den nyinnflyttede naboen lenger ned i gata ber om å få låne femti tusen av deg. Eller () bilen.

Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 12:30   #80
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Og for himmelens skyld - hva du enn gjør, ikke start en tråd og be om grønne prikker. Det er ansett som like uhøflig som om den nyinnflyttede naboen lenger ned i gata ber om å få låne femti tusen av deg. Eller () bilen.

Næmmen smilefjes da! Skal du røpe alt? Skal ikke denne nykommeren gi oss noen morsomme stunder? SKUFFET!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.