Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Flyshow i Oslo på lørdag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-12, 10:52   #1
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flyshow i Oslo på lørdag

Opprinnelig lagt inn av Stabæk_fan, her.

Flyene vi så her var forøvrig ikke brukt i Libya, ikke Eskil sin maskin og slettes ikke de franske maskinene som er uegnet som kampfly.

Og hun skrev at hun reagerte på at de bombet sivile mål i Libya og Afghanistan, det er faktisk feil, de ble brukt til å bombe legitime militære mål, som faktisk var helt nødvendig.

Og jeg kommer med rette til å stå på mitt intill hun eventuelt kommer her og sier at det ikke var bombingen som sådan hun var imot. Intill hun eventuelt sier det, så står mine ord med rette.

Jeg er jo fristet til å tro at du troller men du gjør jo "#€% ikke det. Er det ikke litt rart at alle andre skjønner hva jeg mener men ikke du? Om jeg er for eller mot krigen i Libya eller krig generellt har jo ingenting med saken å gjøre. Klarer du ikke å se saken fra et større perspektiv?
Jeg fikk en ekkel følelse av "feiringen" som var på Rådhusplassen. Jeg fikk en vond bismak i munnen av å tenke på alle de sivile som har blitt drept de siste årene i konflikter der vi har vært involvert. Jeg brukte Libya og Afghanistan som eksempler, det er samme hvilke land det er, krig og bomber forårsaker akkurat samme lidelser men jeg brukte disse to landene som eksempler da de jo er relevante i forhold til krig og nåtid.

Jeg synes hele arrangementet ble usmakelig. Det ble liksom noe helt annet en å gå på et Forsvarsmuseum.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 10:51   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det kan man faktisk være uten å synes det er ok å bruke dem som underholdning. Jeg kjenner til og med en som jobber med disse flyene, i forsvaret, som likefult mener flyshow er idiotisk bruk av penger og etisk forkastelig.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-12, 10:52   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Men det kan man faktisk være uten å synes det er ok å bruke dem som underholdning.

Nettopp.

Gammel 03-09-12, 14:44   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De vet å ta seg betalt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55.