|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sommeren 2013Ving la ut sine reiser for neste sommer i går. Jeg ser mange har vært tidlig ute. Masse er booket allerede. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Sommeren 2013Har ikke engang tenkt på sommeren annet enn at jeg tror barna skal få sin første sydentur.
|
|
|
#4 |
|
Sv: Sommeren 2013
Hvor ender dere?
|
|
|
#5 |
|
X First Lady
Sv: Sommeren 2013Vi blir nok å reise charter til neste sommer og vurderer Mallorca. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Vi var endå tidligare! Bestilte då Star Tour la ut sitt program for nokre veker sidan. Og bra var det! For då eg gjekk inn på Ving sine sider i går kveld var alle 2-roms og 3-roms leiligheitene med plass til 5 personar ved Sunwing på Kypros utsolgt i juli. Vi må nok berre fortsette å vere tidlig ute med bestilling i åra framover no når vi har blitt litt større enn kjernefamilien.
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11 Sist redigert av Simone : 31-08-12 kl 08:50. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommeren 2013Vi skal til Egypt i påsken så til sommeren blir det nok en mindre ferie, vi snakker om en tur til Danmark for det er jo der vi i grunne pleier reise i påsken
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommeren 2013Jeg hadde virkelig tenkt at i år skulle vi ikke bestille så tidlig (har pleid å bestille i august (Star Tour) de siste årene. Men, nå tror jeg jammen at vi kommer til å bestille i dag (på Star Tour kan du bestille innen 1. september, og få avbestille kostnadsfritt til 1. desember). Hvis vi bestiller nå så blir det 2 uker på Blue Village Althea Beach på Kypros med egen villa med eget basseng. Har hatt to helt fantastiske ferier der de siste to årene.
|
|
|
#9 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Sommeren 2013Vi skal ikke reise charter, men om alt går som planlagt blir det en liten mnd i USA, route 66 og strandliv ved LOs angeles ettepå.
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Sommeren 2013Det blir Sunwing Alcudia neste år også. I juli og august er Alcudia bankers, og Sunwing gjør det veldig enkelt for oss å ha ferie. Jeg kan jo ikke gå så veldig langt.
|
|
|
|
#11 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Sommeren 2013Jeg kan tenke meg trekking i Tyrkia/Armenia neste år med Mt Ararat som høydepunkt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sv: Sommeren 2013Har jo hørt at Alcudia er utrolig barnevennlig. Må nok inn og sjekke begge stedene. Vi ønsker oss sol og varme.
|
|
|
#13 |
|
Personlig pessimist
|
Vi er veldig glad i Rhodos, og kunne tenkt oss å teste Kypros også. Men for min del blir også den intense varmen øst i Middelhavet et argument i mot. Jeg blir ekstra sliten da, selv om jeg tåler varmen godt. Om barna dine ikke har vært i syden før, så er kanskje temperaturer rundt 40 grader litt voldsomt? Varmen er mye mer behagelig på Mallorca, og kveldene litt svalere.
|
|
|
|
#14 |
|
X First Lady
Dette er også grunnen til at vi denne gangen muligens ender opp med Mallorca da vi legger ferien til i slutten av juli. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
De dro en uke etter skoleslutt og hadde ikke mer enn maks 30. Som regel lå det på 28 C og litt vind. Lurer på om det var Fig Tree Bay der var, men der er jeg på tynn is.
|
|
|
#16 |
|
Personlig pessimist
|
Ja, tidlig i skoleferien er det ikke så intenst varmt. Jeg kommer ikke på at det er et alternativ, for vi har alltdi reist i juli/august.
|
|
|
|
#17 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommeren 2013Vi har ennå ikke reist på årets sydentur som er om et par uker. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Sommeren 2013Vi vurderer Florida-ferie med noen dager i New York hvis vi finner flybilletter til en akseptabel pris. Alternativet er Kroatia eller Sør-Spania. Vi ordner fly og overnatting på egen hånd.
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommeren 2013Vi har en plan/drøm om Kroatia. Min kjære vil visst kjøre, men vi andre er litt mer lunkne... Får se. Tenker å sette sammen pakke selv i så fall. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Står på egne ben
Sv: Sommeren 2013Vi har booket inn neste sommer til Italia allerede. |
|