|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?
Jeg har to stykker krypende rundt bena mine mens jeg holder den tredje fast på stellebordet og den fjerde er helt
|
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Vi er også hele hurven på badet på en gang (dog får vi som er voskne gå på do i fred for den andre av oss) og det går på et vis. Jeg dusjer ikke om morgenen, men det gjør mannen. Tidvis med ett elle to barn som får seg en skyll også.
|
|
|
#63 |
|
Yes, we can!!
|
Jeg er veldig festlig på kveldstid, da.
|
|
|
#64 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Det var jo egentlig tips og ikke selvskryt man skulle komme med, ja.
|
|
|
#65 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Eg og!
|
|
|
|
#68 |
|
Yes, we can!!
|
Mm. Vi pjusker og klapper og kysser og koser de to minste våkne, og det gjør virkelig alt mye mer smooth. Og så er det virkelig ingenting som er så deilig som dynevarme og morgenmjuke koseunger.
|
|
|
#69 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Ikke sant, Tussa.
|
|
|
#70 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Var nok det her også. Men eg har sjølvinnsikt nok til å vite at eg er svært lite sjarmerende når eg står opp. Lykka er at eg er veldig søt dei andre 23 timane i døgnet.
|
|
|
|
#72 |
|
Er frisk!
|
Ja, det er ikke jeg.
|
|
|
|
#73 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg er avhengig av mannen. Han er A-menneske og står opp 5:30, rydder, lager mat til gutta, pakker sekkene deres, setter på kaffe og vekker meg 6:30. Jeg koker havregrøt, leser avisen og drikker kaffe mens han gjør klar eldstemann og flger ham til skolen. Jeg får klar minstemann og kjører ham til barnehagen. Gutta får se på tv så jeg får lest avisen.
|
|
|
#74 |
|
Passiv
|
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Kaffe og en halvtime for meg selv før noen andre står opp, og jeg må begynne å være effektiv. |
|
|
|
#75 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg står opp klokken 06. Jeg var en forferdelig mamma før jeg begynte med dette. Selv om jeg elsker å sove litt mer er stress ødeleggende for hele dagen.
|
|
|
#76 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Først må jeg legge meg tidligere enn 23 kvelden før. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg er også alene på morgenen.
|
|
|
|
#78 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Vi har rimelig greie morgener synes jeg siden jeg jobber 80% (men er alene med barna, så de blir mitt ansvar hver morgen). Jeg og yngste rekker ofte å kose litt i sengen før vi står opp 0645/0655. Jeg dusjer, han kles på (eller gjør selv med hjelp, kommer helt an på humøret hans). Eldste vekkes forresten før jeg går i dusjen, men hun er helt i svime da. Så vekkes hun igjen etter min dusj og går på badet. Yngste ser da ofte litt tv og spiser gjerne noe, men han spiser hovedfrokosten i bhg med resten av barna der (de får frokost der). Jeg lager mat til meg (som jeg spiser på jobb når jeg kommer, ikke sulten før) og får i eldste frokost og lager matpakke til henne. Hender jeg rekker en kopp kaffe selv også og prater litt med henne. Det viktigste er i grunnen å få henne avgårde i tide til skolen.
|
|
|
#79 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg får best start på dagen når jeg ikke har undervisning 8.00. Da må jeg gå hjemmefra seinest 7.30 og siden det nesten alltid er jeg som får ungene av gårde om morgenen (mannen starter tidligere og har lenger vei) blir det alltid stress. Starter jeg 9.00 eller 10.00, har jeg tid til å spise knekkebrød og drikke te på jobb mens jeg i ro og fred får oversikt over hva som står på tapetet. Egentlig er det nok til at starten på dagen blir god. :enkel: |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg hadde også hatt en god start på dagen hvis jeg begynte på jobb 10.
|
![]() |
|
|