|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Har du ting du gjer kvar morgon for å få ein god start på dagen, for seg sjølv og ungane/familien? Meditasjon, dusj, spesiell frukost, sex
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg tror ikke det er mulig, dessverre.
![]() |
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Vi er en flokk introverte morgenmennesker her i huset, så vi er nok alt annet enn samlende og idylliske.
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 11-10-12 kl 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg forbereder alt jeg kan dagen før, og sørger for å stå opp tidlig nok til at vi har god tid. Den siste er viktig når man skal ha med seg en to-åring i verste "alt som ikke blir som jeg hadde tenkt er fullstendig kriiiiiiiiise"-alderen.
![]() |
![]() |
#6 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Travel morgen Inagh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg er avhengig av en god start på dagen for å få en god dag, så jeg har lært meg å gjøre det som trengs.
![]() |
#8 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg gjør alltid klar treningstøy og sjekker status i gangen og på yttertøyet kvelden før. Jeg sjekker også om barna skal noe spesielt på skolen som krever ekstrainnsats eller andre klær. På morgenen passer jeg på å lage nok kaffe, tar med meg termoskopp og litt niste til togturen til jobb. Akkurat den termoskoppen med kaffe er jeg helt avhengig av og setter utrolig stor pris på den oppfinnelsen.
![]() |
#9 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Ungene legger frem det de skal ha på seg på vaskerommet før de legger seg om kvelden.
![]() |
#10 |
Borte
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Kommer meg avgårde så tidlig som overhode mulig, lar ungen spise frokost i barnehagen og satser på en hyggelig ettermiddag.
![]() |
#11 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Hva jeg gjør for å få en god start på dagen?
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Legge seg til rett tid og stå opp tidlig nok er vel essensen i å få en god start på dagen, ja.
![]() |
#13 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg har fått mannen til å smøre matpakker på kvelden - det har gitt oss et nytt liv om morgenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg gjør faktisk ingen ting kvelden før de dagene jeg har fri/er hjemme. |
![]() |
![]() |
#15 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?For at jeg skulle fått en god start på morgenen hadde jeg måtte være alene. Jeg er veldig trøtt og sur, og har ikke lyst til å hei til noen, langt mindre snakke med noen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?
Enig:-)
![]() |
#17 |
er her
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Sover lengst mulig! Har det meste klart på forhånd (matpakker og klær, pakket sekker til barna ol).
![]() |
#18 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg er a-menneske, men bor sammen med to b-mennesker som er veldig sure om morgenen. Derfor står jeg opp en time før de andre. Lagre havregrøt og kaffe latte til frokost til bare meg, og fortærer dette mens jeg slapper av med aviser/nett om morgenen. Da er jeg litt mer rustet til å stå imot kjefting og sutring fra andre familiemedlemmer ... samt at jeg forsvinner ut døra kort tid etter at disse har stått opp.
![]() |
![]() |
#19 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Takk for at dokker fortel! Og ekstra takk til Inagh og dei andre som føyer til klokkeslett. Eg skjønner ikkje korleis de får tid til å dusja, drikka kaffe og lesa avis. Eg er kanskje uvanleg treg om morgonen, eller dårleg på å planlegga? Kjenner at morgon stresser meg, sikkert unødvendig......må gå i tenkjeboksen og finne ei løysing på dette.
![]() |
#20 |
intro
|
![]() Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Nå ble jeg i grunnen litt nedstemt av denne tråden, når jeg ser hvor god tid dere tar dere og hvor koselig det virker.
![]() |
![]() |
|
|