Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-12, 09:20   #1
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?

Har du ting du gjer kvar morgon for å få ein god start på dagen, for seg sjølv og ungane/familien? Meditasjon, dusj, spesiell frukost, sex , ein sang? Ja - kva som helst? Eg har lyst å gjera nokon grep for å få ein betre morgon....

Gammel 11-10-12, 09:30   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?

Jeg tror ikke det er mulig, dessverre. :B-menneske:

Det eneste jeg gjør, er å forberede absolutt alt som kan forberedes dagen i forveien. Ungenes matpakker ligger i kjøleskapet, klær til mor og barn er lagt fram ned til minste plagg, treningstøyet ferdig pakket.

Gammel 11-10-12, 09:33   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er en flokk introverte morgenmennesker her i huset, så vi er nok alt annet enn samlende og idylliske.

En normal hverdagsmorgen hos oss er omtrent som følgende:

Kl 0545 - mannen står opp, setter på pumpa med morgenmat til Lillemann, gjør seg klar og reiser på jobb et kvarter seinere.

Kl 0630 - Jeg står opp. Jeg dusjer, kler på meg, skriver rapport til Lillemann sin skole om hvordan natta hans har vært. Jeg forer katta, som truer med å velte meg, der den sikksakker mellom beina mine og gauler uavbrutt. Jeg ordner i stand Lillemann sine medisiner. Et eller annet sted oppi dette har også Lillemann sin matpumpe hylt for å si i fra at flaska er tom.

Kl 07.00 - Lillemann er som regel våken og blid som ei sol, når jeg kommer for å stelle ham. Han har verdens skjønneste morgenstrekk - gjesper høyt, strekker hele kroppen og smiler så rommet lyser opp. Det er så nydelig å se på.

Lillemann får medisiner, blir vasket og får rein bleie og får klær på kroppen.

Nå er klokka ca 0720 - Guttungen har fått god tid til å våkne på, og det er på tide å få ham ut av senga, mer eller mindre frivillig. Han går på badet og steller seg, mens jeg får Lillemann i stolheisen.

Kl 0730 - alle tre er nå nede i stua. Guttungen skrur på tv og ser på Phinneas & Ferb eller To Konger. Jeg mekker frokost til ham, og maser, nok en gang, at om han vil ha pledd rundt seg mens han spiser, bruk bomullspleddet jeg kan vaske i maskina, og ikke det dyre ullpleddet.

Kl 0740 - Jeg kler på Lillemann og putter ham i transportstolen. Skoledrosja hans kommer på døra for å hente ham hvert øyeblikk nå.

0750 - jeg smører skolemat til Guttungen og pakker sekken hans. Jeg brygger kaffe til meg sjøl og smører meg ei frokostskive.

0755 - 0815 - frokosttid for mor. Kaffe, mat, ipad, i den ene sofaen, med en like introvert Guttunge som har gjort ferdig sin frokost og nå bare ser på tv i den andre. Ingen sier mer enn de må.

0815 - på med klær og få Guttungen på skolevei.

Deretter varierer det hva som skjer, ut fra om jeg skal være på jobb kl 10.00 eller om jeg har fri denne dagen. Morgenrutina avviker og noe onsdager og torsdager, for da er Lillemann i avlastningsbolig, og jeg står ikke opp før kl 0720, samtidig med Guttungen.

Avviker noe fra denne rutina, er hundredeogett ute, for å si det slik.

Sist redigert av Inagh : 11-10-12 kl 09:43.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 09:33   #4
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Kaffe.

Sang? I wish.
Jeg er ikke utpreget b-menneske, men på hverdagene blir det for tidlig og før kaffe fungerer ikke hodet mitt altså.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 09:34   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forbereder alt jeg kan dagen før, og sørger for å stå opp tidlig nok til at vi har god tid. Den siste er viktig når man skal ha med seg en to-åring i verste "alt som ikke blir som jeg hadde tenkt er fullstendig kriiiiiiiiise"-alderen.

Også prøver jeg å komme meg i seng tidlig nok til at jeg får nok søvn, men det er enn så lenge kun en fjern drøm.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 09:40   #6
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Travel morgen Inagh.

Jeg er a-menneske i en b-menneskefamilie.

Jeg står opp. Vekker jentene slik at de kan våkne rolig og ha tid til å lese litt på sengen. Dusjer. Går ned og dekker frokostbord. Enten har mannen kommet seg opp i løpet av dette og fått jentene opp eller så går jeg opp og vekker dem igjen alle sammen. Så har vi ca 20 minutter til felles frokost og matpakkesmøring før mannen går og vi tre andre begynner å gjøre oss klare. Storesøster går til skolen sammen med venninner. Lillesøster og jeg går hjemmefra sammen og jeg følger henne ca halve veien til skolen før jeg går og tar bussen til byen.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 09:44   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er avhengig av en god start på dagen for å få en god dag, så jeg har lært meg å gjøre det som trengs.

Jeg står opp minst 3 kvarter før de andre. Klærne er planlagt kvelden før, dusjing er gjort kvelden før, så alt jeg skal gjøre er å spise frokost og drikke kaffe. Og lage matpakke til Poden.
Det første jeg finner ut når jeg står opp er hvilken musikk som vil passe best til kaffedrikkingen denne dagen, og så spiser jeg frokost, drikker kaffe og synger litt.
Jeg insisterer på å vekke ungene hvis de ikke har stått opp av seg selv. Sambo er elendig på vekking. Jeg er en kosevekker.
Poden strykes på ryggen til han åpner øynene og Stesnuppa, som egentlig alltid står opp selv, får en blid påminnelse om klokken og hvor lenge det er til vi drar.

Ingen av oss voksne får lov å mase om morgenen. Er ungene for trege til at vi er bekvem med det, må vi heller sørge for å vekke dem tidligere. God tid og null stress er et must.
Poden må riktig nok passes på litt for at han skal få gjort det han skal, men det holder å holde et øye på ham og minne ham på hva neste "punkt" er.

Jeg passer alltid på å komme på jobb minst 15 minutt før jeg starter. Helst en halvtime. Jeg vil hente kaffekoppen og spille et par sanger før jeg starter dagen.

Hvis morgenen min er fin, blir stort sett resten av dagen det også.

Gammel 11-10-12, 09:46   #8
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gjør alltid klar treningstøy og sjekker status i gangen og på yttertøyet kvelden før. Jeg sjekker også om barna skal noe spesielt på skolen som krever ekstrainnsats eller andre klær. På morgenen passer jeg på å lage nok kaffe, tar med meg termoskopp og litt niste til togturen til jobb. Akkurat den termoskoppen med kaffe er jeg helt avhengig av og setter utrolig stor pris på den oppfinnelsen.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 09:51   #9
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungene legger frem det de skal ha på seg på vaskerommet før de legger seg om kvelden.

Vekkerklokken min ringer en halv time før ungene skal vekkes, da rekker jeg å dusje, kle på meg, lage en god kopp kaffe og drikke den og lese en del av Aftenposten før ungene står opp.
De vekkes kvart over sju og de går på do på badet oppe før de går ned på vaskerommet og steller og kler på seg. W er rask til å kle seg og smyger opp i et hjørne i sofaen og setter på nyhetene på TVen.
Lille E vil gjerne ha litt selskap mens hun kler på seg, og jeg hjelper henne med håret før hun går ut i stua. Da må storebror skifte kanal på TVen og de spiser frokost somFar har smurt før han gikk på jobb.
Far smører også matpakker før han går(han går senest 7.15 etter å ha gitt meg et kyss). Da har jeg enda litt tid med kaffen min(kopp nummer to) og resten av avisen før jeg eller ungene går avsted til jobb og skole. Jeg jobber litt ulike vakter og går hjemmefra alt mellom kvart på åtte og ni.
Ungene går på badet og pusser tenner klokken åtte, kler på seg og går til skolen.

Når jeg har tidligvakt er jeg oppe 5.45 og har huset for meg selv nesten en time før jeg må gå. Det er ren luksus, da har jeg bare meg selv å tenke på.
Far går 7.15 og ungene klarer seg fint selv.

Gammel 11-10-12, 09:53   #10
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommer meg avgårde så tidlig som overhode mulig, lar ungen spise frokost i barnehagen og satser på en hyggelig ettermiddag.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 09:53   #11
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Hva jeg gjør for å få en god start på dagen?
Sover nok om natta og står opp tidlig nok. :enkel:

Vi har et ganske gjennomarbeida morgenprogram, sjelden det er noe tull med det.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 09:56   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Legge seg til rett tid og stå opp tidlig nok er vel essensen i å få en god start på dagen, ja.

Gammel 11-10-12, 10:05   #13
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Jeg har fått mannen til å smøre matpakker på kvelden - det har gitt oss et nytt liv om morgenen.
Ellers hjelper det veldig om jeg legger meg tidlig nok (og lar være å surfe på senga), står opp tidlig nok og lar være å stresse. Når jeg stresser får barna sirup til knærne, virker det som.
Ingen TV på morgenen her i huset, storebror ville ikke rikket seg ut av stua frivillig om den sto på.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 10:05   #14
Left
Passiv

Standard

Jeg gjør faktisk ingen ting kvelden før de dagene jeg har fri/er hjemme.

Står opp 07.00 - og etter at jeg har kledd på meg, vekkes begge guttene pent og forsiktig. De er flinke til å stå opp med en gang jeg sier det, eller storebror står opp selv litt før om han har klokke på. Han er definitivt A-menneske.

Samtidig plukker jeg ut av skapet det begge to skal ha på seg, og loser dem ned på badet, hvor de steller og kler på seg.

Lager frokost til gutta, smører matpakker. Frokosten spiser de i TV-stua si, mens de ser på et eller annet søppelprogram på CN.

Pakker ferdig sekkene, legger i matpakker, sørger for gymtøy eller andre ting de skal ha med akkurat den dagen.

Kaffe og PC på mor en rolig stund frem til vi må komme oss avgårde. De begynner på skolen 08.20 hver dag, så vi kjører herfra ca. 08.05.

Hvis jeg skal på tidligvakt, så må vi ut av døra her kl. 07, da bare forskyver vi hele rutinen, og står opp 06. Da kler gutta på seg, får frokosten sin, jeg ordner alt det andre, og går så i dusjen mens de spiser/ser TV.

Storebror har sluttet på SFO nå, slik at de dagene jeg har tidligvakt, må han komme seg avgårde selv i tide. Med stor sannsynlighet skal han ta buss nå som sykkelsesongen er over.
Lillebror avleveres på SFO og jeg kjører på jobb. Er der da litt før 07.30, slik at jeg rekker å skifte. Vi har lang rapport om morgenen, da ingen av beboerne våkner spes. tidlig, så tar morgenkaffen der.

Jeg er definitivt ikke A-menneske, men jeg er ikke helt B-menneske lenger heller, og synes det er greit å stå opp når jeg bare har kommet meg ut av senga.

Bruker lang tid på å våkne, og har snooze på vekkerklokka minst 4-5 ganger. Da våkner jeg litt mer for hver gang den ringer.

Såpass med tid må vi ha, og jeg liker egentlig bedre å ha litt å pusle med, enn å bare sitte der om morgenen. Blir mer våken av det synes jeg.

Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 10:06   #15
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

For at jeg skulle fått en god start på morgenen hadde jeg måtte være alene. Jeg er veldig trøtt og sur, og har ikke lyst til å hei til noen, langt mindre snakke med noen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 10:09   #16
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Legge seg til rett tid og stå opp tidlig nok er vel essensen i å få en god start på dagen, ja.

Enig:-)

Gammel 11-10-12, 10:09   #17
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sover lengst mulig! Har det meste klart på forhånd (matpakker og klær, pakket sekker til barna ol).

Gammel 11-10-12, 10:11   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er a-menneske, men bor sammen med to b-mennesker som er veldig sure om morgenen. Derfor står jeg opp en time før de andre. Lagre havregrøt og kaffe latte til frokost til bare meg, og fortærer dette mens jeg slapper av med aviser/nett om morgenen. Da er jeg litt mer rustet til å stå imot kjefting og sutring fra andre familiemedlemmer ... samt at jeg forsvinner ut døra kort tid etter at disse har stått opp.

Jeg tror ikke at mannen og ungene har det ekstremt koselig hjemme etter at jeg har gått, men de kommer seg ikke opp tidligere. Og koselige morgener er så fjernt fra mannen min uansett, så jeg tror ikke det er noe mål heller. Bare bli ferdige, komme seg på jobb, skole eller barnehage og starte med det koselige der.

Gammel 11-10-12, 10:16   #19
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Takk for at dokker fortel! Og ekstra takk til Inagh og dei andre som føyer til klokkeslett. Eg skjønner ikkje korleis de får tid til å dusja, drikka kaffe og lesa avis. Eg er kanskje uvanleg treg om morgonen, eller dårleg på å planlegga? Kjenner at morgon stresser meg, sikkert unødvendig......må gå i tenkjeboksen og finne ei løysing på dette.

Et er veldig glad at ingen enno har fortalt om alt dei rekk å trena på morgonen. Slik tar motet frå meg

Gammel 11-10-12, 10:17   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ble jeg i grunnen litt nedstemt av denne tråden, når jeg ser hvor god tid dere tar dere og hvor koselig det virker. Det er helt utenkelig og naturstridig at jeg skulle begynne å stå opp klokka seks for å slippe å stresse.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.