|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Melder seg ut av NorgeSånne har jo absolutt ein viss underholdningsverdi, så lenge det ikkje skjer for ofte. Men, at UDI har hastebehandla ei sak, ja det er langt meir sjokkerande! Det skjer vel ikkje kvart år...
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Melder seg ut av NorgeJeg skjønner jo at det er et problem å bli omsatt på børsen i tide og utide, da. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Melder seg ut av NorgeJaaaa....morna! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Melder seg ut av NorgeHallo, nå synes jeg dere er kritiske. Selv føler jeg meg veldig betrygget av å vite at hun er en aktiv del av vaksinemotstandergrupperingen. Godt å vite at slike vikitge spørsmål er i trygge avbalanserte hender.
Så kjekt!! Etterpå skal jeg handle litt på butikken, tenkte da å opplyse butikken om at jeg ikke har tenkt til å betale, for jeg er ikke enig.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Melder seg ut av Norge
Så praktisk! Lurer på hva jeg skal gjøre med alle pengene nå som jeg skal slutte å betale for barnehage, telefonregning, mat og sånn.
|
|
|
|
#6 |
|
Unik
|
|
|
#7 |
|
Mother of Dragons
|
Og siden World Pass omtrent bare blir godkjent i Burkina Faso, Mauretania, Ecuador og Togo, så gjør det jo ferieplanleggingen lettere også!
|
|
|
#8 |
|
Unik
Sv: Melder seg ut av NorgeEsme; fra din link:
Hehe
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Melder seg ut av NorgeHun er ikke rett navla. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
Sv: Melder seg ut av NorgeDet som egentlig er ekstremt provoserende her, er at dette neket åpenbart ikke har snøring på hva det vil si å være statsløs eller ikke ha statsborgerskap i en fornuftig nasjon. Hun er så inn i helsike bortskjemt og blåst at hun tror det er greit å klare seg på egen hånd, uten en fungerende stat i ryggen. Jeg kjenner at jeg blir mer og mer provosert for hver gang jeg ser denne tråden. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Mother of Dragons
|
Veldig bra skrevet. For det er lett å være statsløs på liksom når man uansett bor i et land hvor man har tilgang på rent vann, strøm, bolig og omfattes av skolevesen og helsevesen.
|
|
|
#12 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig. Og så blir jeg så sur når sånne folk slipper til i media og minner meg om at de eksisterer. Jeg mister fullstendig troen på menneskeheten.
|
|
|
#13 |
|
villende
|
Dette er jeg helt enig i. Og jeg kjenner at jeg egentlig skulle ønske hun måtte ta de faktiske konsekvensene av valget sitt... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Unik
Enig. Men isteden får hun bare nytt vann på mølla, siden den konspiratoriske staten nekter henne.
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Melder seg ut av NorgeOg siden man ikke kan gjøre noen statsløse, finner hun det dessverre aldri ut heller. Jeg skulle ønske hun kunne få prøve å være statsløs en stund.
|
|
|
|
#17 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Melder seg ut av NorgeOh my. Diskusjonen som går på fb-siden hennes er til å gråte av. Rett og slett. Det svares ikke på enkle spørsmål, bare fyres løs i øst og vest med et vanvittig rabbel. Jeg skulle så gjerne ønske at noen av hennes forsvarere forsøkte med enkle ord å beskrive alternativet for meg. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Melder seg ut av NorgeStaten har signert hemmelige, offentlige avtaler faktisk.
|
|
|
|
#19 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Melder seg ut av NorgeJeg kan godt omsettes på børsen en stund, mot en kjekk enebolig i sentralt strøk.
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 17-11-12 kl 15:35. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Sv: Melder seg ut av NorgeHar vi inga øy vi kan sende sånne til?
|
![]() |
|
|