|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
| Se resultatene: Hadde du likt å få kubus 4 i gave? | |||
| Yes! Den står på ønskelista. |
|
27 | 12,44% |
| Eh! Det er jo en lysestake som så mange andre. |
|
25 | 11,52% |
| Tja, om jeg får den så er den fin, men jeg betaler ikke for den selv. |
|
47 | 21,66% |
| Nei, den var fæl. |
|
118 | 54,38% |
| Deltakere: 217. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Sv: Om du fikk denne i gaveDet som er greit å tenke på, er om mottaker er opptatt av designmerker? Jeg hadde jo ikke ant at dette var en spesiell designstake, og hadde dermed ikke satt pris på den siden av saken (eller staken, om du vil
|
|
|
#2 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Om du fikk denne i gaveJeg syns den ser ut som om den kommer fra Nille - hadde jeg fått den hadde jeg nok ikke ant at noen hadde punget ut med over tusen kroner for den, og den hadde sikkert fått hedersplassen langt inni skapet, fått luftet seg til jul kanskje, for jeg hadde antagelig trodd dette var en adventsstake. *leser ikke blogger* |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Re: Om du fikk denne i gave
Jepp. Jeg har Georg Jensen-skåler og stor lysestake langt inni boden, enda jeg veit at det kosta litt. Jeg vil ha ting rundt meg som jeg synes er pene og gjør meg glad og gir ro i sjela - stålboller er liksom ikke helt der for meg. Den der hadde gått rett til loppis.
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Om du fikk denne i gave
Ja, den til åtte lys liker jeg bedre. Jeg tror jeg hadde likt den bedre om jeg ikke følte at den er så oppbrukt. Også hadde jeg nok likt dem mye bedre i andre interiørmiljøer enn det man som oftest ser den i nå. Jeg forbinder den for mye med saueskinn, tekopper og rustikke bakverk.
|
|
|
#8 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Om du fikk denne i gaveJeg har gitt den bort i gave, og synes den er fin.
|
|
|
#9 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du fikk denne i gaveLiker den ikke. Hadde jeg derimot fått den Lille Rosin viser hadde jeg blitt hoppende glad.
|
|
|
#10 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Om du fikk denne i gaveDen passer ikke inn hos oss. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Om du fikk denne i gaveAuda.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Om du fikk denne i gave... Sist redigert av konsulenten : 21-03-14 kl 12:16. |
|
|
|
#14 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du fikk denne i gaveJeg likte den ikke. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Om du fikk denne i gave
Eg er enig med denne. Eg har den ikkje, har heller ikkje planar om å kjøpe den. Eg syns den er fin og hadde blitt glad for ei slik gåve, men den er ikkje øverst på lista over ting eg gjerne vil ha
|
|
|
#16 |
|
Fortynnet
|
Sv: Om du fikk denne i gaveJeg er i og for seg opptatt av design, men at noe er "design" betyr ikke i seg selv så mye. Jeg må like form og uttrykk på selve gjenstanden. Georg Jensen-saker har jeg også svært sjelden sansen for. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Om du fikk denne i gave... Sist redigert av konsulenten : 21-03-14 kl 12:16. |
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Om du fikk denne i gave... Sist redigert av konsulenten : 21-03-14 kl 12:17. |
|
|
|
#20 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Om du fikk denne i gaveIkke fæl akkurat, men fin var den ikke. Jeg fikk Nille/Europris/Plantasjen-assosiasjoner av den (handler gjerne der, så det er ikke noe galt i det), og ville ikke forstått at det var dyre designgreier. |
|
|
|
![]() |
|
|