|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonNår du skrev det med eksklusiv look, så tolket jeg det dithen at selv om den muligens ikke ser så pyntet ut på bildet (hverdagslig kaller noen det), så ser den eksklusiv/pyntet ut RL. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Angående antrekk i konfirmasjon
Nettopp
|
|
|
#3 |
|
Live and let live
|
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonJeg forsto det slik at den ekslusive loocken var en forklaring på at den ikke er hverdagslig, men er nok pyntet til en konfirmasjon. Med fine sko som passer, en jakke og kansje smykker, så er det vel fint nok? Jeg synes forresten at kjolen var råstilig.
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonFordi vi skal se hvor en eksklusiv kjole hun har.
|
|
|
#6 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonJeg så på bildet før jeg leste teksten, og tenkte: "Nei, denne er for kort til en konfirmasjon. Kjolen bør slutte nærmere knærne" |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonDen kjolen hadde jeg glætt gått med i en konfirmasjon ja. med jakke og sko er den jo knallfin. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonOm du ikke vil bruke bunad, så er vel denne kjolen et veldig godt alternativ vel? De fleste kjoler er vel egentlig det? Og mange bukser?
|
|
|
#9 |
|
Fortynnet
|
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonJeg syns absolutt ikke man trenger å ha bunad i konfirmasjon, og hvis du i tillegg får vondt i ryggen av den er vel valget enkelt. Jeg syns kjolen var kjempefin, og hadde gjerne brukt den i konfirmasjon. (Jeg har ikke bunad og er ikke så glad i det heller). Jeg har vært i ganske mange konfirmasjoner, og det er ganske stor bredde i antrekkene. Mange går jo i noe mer drakt-aktig og ikke så pyntet. Syns kjolen passer veldig bra, særlig siden den ikke er fullt så kort til deg som til modellen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonKjolen var fin, og du kan bruke den. Uansett så er det viktigere at dere deltar enn hva man nå skal ha på seg. Kos dere i konfirmasjon |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonSyns kjolen er lekker |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonJeg synes godt at den derre kjolen i hovedinnlegget kan brukes i en konfirmasjon. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonKjolen er lekker, og jeg ser selvfølgelig poenget med å beskrive den som eksklusiv i hovedinnlegget. Det hadde helt sikkert de andre litt mer snurte damene gjort også, hvis de hadde tenkt seg om. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
navnet sjemmer ingen
Hvorfor det? En kjole er en kjole. Enten er den pen eller ikke. Enten passer den til anledningen eller ikke. At den er eksklusiv er virkelig noe jeg aldri har tenkt på før jeg entret dette forumet. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Viser tenner
|
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonLekker kjole Angelique! Du kan selvfølgelig bruke den med pent tilbehør.
|
|
|
#16 |
|
intro
|
Må signere dette. Jeg er såpass enkel at jeg aldri ville vært i stand til å se om noe var eksklusivt eller ikke. Mange dyre plagg er stygge, og mange billige plagg pene - og omvendt. Om denne kjolen passer i en konfirmasjon, synes jeg i grunnen det er vanskelig å svare på uten å kjenne brukeren i virkeligheten og vite hvordan hun kler seg til daglig.
|
|
|
|
#17 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonEkslusiv er et velbrukt ord fra Angeliques side. Jeg sier ikke at det er noe galt i det, men det blir for dumt å påstå at det ikke betyr noe.
|
|
|
#18 |
|
Like blid!
Det var vel bare Angeliques måte å si at kjolen, som kunne fremstå som hverdagslig, er av en mer ekslusiv look pga stoffblandingen.
|
|
|
|
#19 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonJa denne kan du absolutt gå i. Særlig siden den ikke er så kort som her. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
saftig
|
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonI eksklusiv a1 (gj ty., eng. fra mlat, eg 'som andre er utelukket fra') som er forbeholdt noen utvalgte; fornem, luksuriøs e-e kretser / ha e-e retter / et e-t intervju intervju gitt til bare én avis e l / e-e forretninger II eksklusiv el. eksklusive adv (fra mlat) ikke medregnet, fraregnet, unntatt, mots *inklusive pris kr 200 e- moms / e- emballasje
|
![]() |
|
|