Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-13, 22:06   #61
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?

Ikke er sted jeg kjøper kaffe. Det er jo helautomatisk maskinkaffe, som filterkaffe med melk. For meg som liker en liten espresso blir det skvip.

Gammel 26-05-13, 22:10   #62
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Aldri vært der, verken i Norge eller i ytlandet.

Jeg trodde jeg var den eneste!

Gammel 26-05-13, 22:16   #63
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kjøpte kaffe der engang fordi de var nærmest en gang jeg ville ha kaffe. Hjemme er vi ikke plaget av kjeder.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 22:18   #64
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes det har kjempegod cappuchino - faktisk bedre enn mange andre steder. For meg (som bor i huttiheita) så vil det fremdeles være en feriefølelse over SB, så jeg synes det er veldig ok at de kommer med nok en kafé i Oslo.

Gammel 26-05-13, 22:18   #65
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg slutter meg til dem som ikke har vært på en Starbucks.

Sist jeg var på Gardermoen hadde jeg lyst på en kaffe, og vurderte det, men da jeg så prisene gikk jeg bort på Narvesen i stedet. Det er grenser for hva jeg gidder betale for kaffe.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 22:23   #66
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det nærmeste jeg kommer å ha oppsøkt Starbucks noen gang, var i London, da valgte jeg bevisst Starbucks fordi jeg kunne Guttungen spise coockie, og jeg drikke kaffe, og så surfet vi gratis på nettet deres, for ikke å kjede vettet av oss, mens min kjære fikk undersøke alle de museumene og myntsjappene og antikvariatene han bare ville. Mye bedre med blid kone og unge på Starbucks, en grinete kone og unge på slep.

Jeg reflekterte igrunn ikke over at det var Starbucks, det kunne like gjerne vært hvilken som helst annen sjappe med kaffe og gratis wii fi, men de lå jo søren meg "overalt," så jeg slapp å leite etter noe mer spennende.

Kommer Starbucks til Oslo, kommer jeg neppe til å renne ned dørene.

Gammel 26-05-13, 22:24   #67
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Ja jeg synes det er litt stas jeg, for er jeg på en Starbucks betyr det at jeg er på reise.
Men nå kommer det snart Starbucks i Bergen, så da trenger jeg ikke å reise så langt. Og det blir nok ikke så ofte besøkt fordi om den kommer nærmere

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 22:38   #68
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal være ganske så desperat før jeg kjøper kaffe på Starbucks. For meg er det ikke så mye kvaliteten det går på men jeg HATER inntog av kjeder av ethvert slag som ødelegger alt som måtte finnes av et mangfold av utvalg av butikker eller kaffebarer.

Dessuten har de unngått å betale skatt i Storbritannia og jeg blir uvel av de tåplige begrunnelsene de bruker for å forsvare denne praksisen.

Helt ærlig koster det meg ikke så mye å himle med øynene heller over de som synes det er "stas" å gå på kjeder som Starbucks. Hvis det er en ting Oslo virkelig har å by på så er det jo nettopp utmerket kaffe og topp kaffebarer. Det burde folk vite å sette pris på fremfor å støtte opp under grådige, rip-off visuelt forsøplende kjeder som Starbucks.

Gammel 26-05-13, 22:38   #69
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Ikke stas. Dyrt og generisk.

Men i utlandet, sånn som feks Hellas, er de en garanti for helt grei kaffe.

Kaffefuglen, Dromedar, Kaffebrenneriet osv har kjempegod kaffe.

Hellas? Har de Starbucks i Hellas? Forresten har de jo ofte god iskaffe i Hellas. Kommer ikke på hva de kaller den nå igjen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 22:39   #70
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

Ja jeg synes det er litt stas jeg, for er jeg på en Starbucks betyr det at jeg er på reise.
Men nå kommer det snart Starbucks i Bergen, så da trenger jeg ikke å reise så langt. Og det blir nok ikke så ofte besøkt fordi om den kommer nærmere

Stas å se Starbucks samme hvor du er i verden? Jeg synes Starbucks er med på å ødelegge "reisefølelsen" for ingenting er unikt lenger.

Gammel 26-05-13, 22:41   #71
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hellas? Har de Starbucks i Hellas? Forresten har de jo ofte god iskaffe i Hellas. Kommer ikke på hva de kaller den nå igjen.

Er det ikke bare "Frappe" de kaller det da? Med isbiter og masse sukker. Det er iallefall rågodt! Slår Starbucks any day of the week .

Gammel 26-05-13, 22:43   #72
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hellas-Frappé er godt, men vanlig kaffe er høgg. De har Starbucks på Rhodos.

Gammel 26-05-13, 22:44   #73
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med fare for å virke dum: Hva er det med den frappuccinoen på Starbucks som dere snakker om?

Gammel 26-05-13, 22:45   #74
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Hellas-Frappé er godt, men vanlig kaffe er høgg. De har Starbucks på Rhodos.

Har aldri vært på Rhodos. Tror ikke jeg kommer dit heller, og ihvertfall ikke for Starbucks.

Gammel 26-05-13, 22:46   #75
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Er det ikke bare "Frappe" de kaller det da? Med isbiter og masse sukker. Det er iallefall rågodt! Slår Starbucks any day of the week .

Ja, det kan godt være du har rett.

Gammel 26-05-13, 22:53   #76
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Apropos kaffebarer: Tallulah - vet du når Il moro i Thorvald Meyers gate ble borte? Vi gikk dit i kveld for is og kaffe, så var jo borte til stor fortvilelse for liten og stor.

Gammel 26-05-13, 22:55   #77
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frappe/frappucino betyr iskaffe ja.

Gammel 26-05-13, 22:56   #78
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Stas å se Starbucks samme hvor du er i verden? Jeg synes Starbucks er med på å ødelegge "reisefølelsen" for ingenting er unikt lenger.

Var nå egentlig ikke stasen ved å være på Starbucks jeg mente, men gleden over å vite at hvis jeg er der, så må jeg jo være ute og reise, siden det ikke finnes Starbucks her.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-13, 22:57   #79
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Første gang jeg var på starbucks var en skikkelig nedtur. Det er jo så opphypet at det halve kunne være nok. Jeg var godt tilvent dromedarkaffe herfra og ble ikke så veldig imponert for å si det sånn. Så har de åpnet på Gardemoen. Vel, så har de det.

Gammel 26-05-13, 23:03   #80
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns de er dyre og ikke spes bra. Jeg kjøper heller kaffe inne på utland enn på Starbucks når jeg skal ut å reise.

Er Il Moro borte!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.