|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Mange var gira da Starbucks skulle åpne på Gardermoen. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg alltid har vært skeptisk, ikke liker jeg kaffen, og jeg syns kjededominans forsøpler Oslo visuelt, og utvalgsmessig. Jeg har vel også kalt dem kaffens McDonalds.
Sist redigert av Tallulah : 26-05-13 kl 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg har aldri vært veldig for Starbucks, men å andre iden liker jeg ikke kaffe. Mannen min syns ikke de HR noen god kaffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Niks, har aldri syntes det har vært stas.
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg synes kaffen deres er ganske vond. Jeg innrømmer at jeg synes frappucino er bittelitt stas, men ikke stas nok til at jeg ønsker dem som aktør i det norske kaffebarmarkedet. Det er jo overhengende fare for at de kan fortrenge noen som faktisk lager god kaffe.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg syntes det var stas for noen år siden, men det gikk over, gitt. Kaffen er skitdyr og ikke spesielt god, og jeg er ikke så vilt overbegeistret for multinasjonale kjeder som skal inn overalt og overta for lokale varianter, i grunnen. Jeg er i det hele tatt helt enig med hele innlegget til Tallulah.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Har aldri vært på den i Oslo, men er ofte innom i utlandet når jeg ser. Helt OK kaffe og grei bakst.
![]() |
#8 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg synes det er oppskrytt, rett og slett. Har vært der er par-tre ganger og har smakt litt forskjellig, og har smakt bedre versjoner av både latte, mocca og frappuchino på waynes og andre steder.
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?
Jeg fikk en fin-fin frappucino (eller mer bestemt en Mocca frappe) på uavhengige Kaffe Gram på Sagene i dag! Og har ikke Kaffebrenneriet noe slikt også?
Mulig de er i ankomsthallen, og Pizza Hut på internasjonal? Jeg skjønner ikke hvorfor man prøver å få flyplasser til å bli internasjonale ingenmannsland. Det er jo så mange gode norske aktører som kunne levert det samme, men bedre. det er jo det man syns er stas med å komme til andre land, lokaler vrier.
![]() |
#10 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?
Samme her. I Stavanger/Sandnes har vi ikke Starbucks og heller ikke noe særlig godt utvalg av kaffebarer. Jeg savner en Starbucks, eller tilsvarende med samme utvalg, i nærheten av jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg har aldri smakt Starbuckskaffe annet en noe pulverkaffe vi fikk i gave derifra, den smakte høgg. Jeg foretrekker små kaffeutsalg framfor store kjeder.
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg er ikke starbucks-fan, synes det er gøy i utlandet, men tenker at beliggenheten Sb har valgt sier noe om hvilket segment de ønsker å nå- ungdom fra Oslo øst/drabantby, evt grupper som ikke oppsøker kb eller stockfleths i dag.
![]() |
#13 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg synes kaffen er god, men god kaffe får jeg også på de fleste andre kaffebarer med respekt for seg selv. Mannen synes Caffe latten er mye bedre enn andre han har smakt, men pleier egentlig ikke drikke så mye latte.
![]() |
#14 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg synes kaffen deres er sånn passe. Ikke spesielt stas lenger nei.
![]() |
#15 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg må innrømme at eg liker de morsomme kaffedrikkene deres. Men jeg syns det er veldig synd om de fortrenger noen av de kjempefine, lokale kaffebarene i byen. Jeg tror det vil bli en hype blandt de unge. Ser det godt blandt venninnene til niesene mine på 13 og 16 at de elsker å gå rundt med kaffekrus. Og når Starbucks kommer til byen tar det nok av.
![]() |
#16 |
Ny-schmy
Medlem siden: May 2013
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Syns ikke det er noe stas. Ser i det hele tatt ikke helt at det skal være så stilig å dra de store, utenlandske kjedene hit. Og veldig ening med HI i at det er tull å pepre vår internasjonale hovedflyplass med en masse utenlandske tilbud. Hva er så stas med det? Hadde vært mye morsommere om det var litt mer orginalt.
![]() |
![]() |
#18 |
Peppy!
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg liker Starbucks i USA. Kaffen er god, og du vet hva du får. Og så har de noen gode kaker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg syns kaffen er ok, og jeg liker de kjempestore koppene, en vanlig liten latte forsvinner på et blunk syns jeg. Men jeg enig med Tallulah også.
![]() |
#20 |
villende
|
![]() Sv: Syns du det fremdeles er stas med Starbucks?Jeg prioriterer lokal sjappe med god kaffe fremfor Stockfleths fremfor Kaffebrenneriet. Og kommer neppe til å handle på Starbucks på andre steder en Gardermoen. For de har bedre kaffe enn Caffee Ritazza. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|