|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil du være med på et internasjonalt forskningsprosjekt om norsk setningsbygning?Har svart. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil du være med på et internasjonalt forskningsprosjekt om norsk setningsbygning?Jeg har også svart. Jeg syntes mange av setningene var gangbare, men veldig stive og rare. En del var jo helt koko.
|
|
|
#4 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Vil du være med på et internasjonalt forskningsprosjekt om norsk setningsbygning?Fullført.
|
|
|
#5 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Vil du være med på et internasjonalt forskningsprosjekt om norsk setningsbygning?Abonnerer og svarer i morgon.
|
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Vil du være med på et internasjonalt forskningsprosjekt om norsk setningsbygning?
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Vil du være med på et internasjonalt forskningsprosjekt om norsk setningsbygning?Hehehe, jeg leste adressen i lenken "whaddican" som slangversjon av "what I can" før det gikk opp for meg at det var navnet til professoren da jeg leste lenger ned |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tåler regn
|
Sv: Vil du være med på et internasjonalt forskningsprosjekt om norsk setningsbygning?Jeg logget meg inn og ville delta. Men jeg har nok vært for sein.... NORSK I DAG: forskningsprosjekt Spørreundersøkelsen er nå avsluttet, tusen takk for at du var villig til å delta! |
|
|
|
![]() |
|
|