Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Aap-navere igjen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-13, 19:12   #61
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Aap-navere igjen

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eit apropos til "Det skal lønne seg å jobbe"-debatten: http://www.nyhetene24.no/norge/syke-...-st%C3%B8nad-1

For meg betyr dette at der min voksne sønn ikke klarer seg på sin aap stønad er det jeg som må betale. Jeg som inviterer på middag, betaler husleie, kjøper klær og sko. Ingen ønsker å leie ut til en som er syk, ergo må han bo i min leilighet, og jeg kan ikke flytte eller selge. Det sprer seg som ringer i vannet.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 19:59   #62
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

For meg betyr dette at der min voksne sønn ikke klarer seg på sin aap stønad er det jeg som må betale. Jeg som inviterer på middag, betaler husleie, kjøper klær og sko. Ingen ønsker å leie ut til en som er syk, ergo må han bo i min leilighet, og jeg kan ikke flytte eller selge. Det sprer seg som ringer i vannet.

Nå skjønner eg ikkje heilt kva "dette" viser til, i "For meg betyr dette...".

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-13, 01:02   #63
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Nå skjønner eg ikkje heilt kva "dette" viser til, i "For meg betyr dette...".

Artikkelen forteller meg at mange lever under fattigdomsgrensen. Som min sønn. Dette medfører at jeg hjelper ham økonomisk, og med bolig. Noe som gjør min økonomi dårlig også. Det blir som ringer i vannet. Som enslig forsørger til et barn, og pårørerende til et annet, en ungdom med store psykiske problemer gir hans vedvarende psykiske problemer og økonomiske problemer meg utfordringer jeg egntlig ikke håndterer særlig bra.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:52.